Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Købe gallakjole hvor?
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 12:06

Hej med jer

 

Jeg skal til bryllup om en lille måned, og dresscoden er åbenbart galla, så nu skal jeg ud og investere! Men hvor dælen kan man finde noget, som er til at betale? Jeg har fundet en side, som hedder jjhouse, men der kan jeg ikke være sikker på, at jeg kan få den leveret inden da. Jeg vil også helst handle med en dansk butik, så det er nemt at returnere. Er der nogen der kender nogen webshops, hvor man kan købe gallakjoler billigt?

0
0
Svar på denne tråd
 
 gallakjoler...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 12:49

der er en butik i varde, der sælger billige gallakjoler, nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad den hedder..... men den ligger inde på torvet.


Mvh Gitte

 

..og de 4 yhyh'er

 

Turf King hovsko str. 4 (135-140mm) sælges. kun prøvet på hesten.

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 14:34

Brug ikke JJ house, det er dårlig kvalitet og sidder dårligt selvom det er "special-tilpasset". De har også fået utrolig meget kritik.

 


 

Hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

 

..............


Mor til Oscar - født 1. juni 2008

 

 

Carpe Diem - Grib karpen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tænkte nok
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 14:59

Ja, det tænkte jeg nok. Der er jo nok en grund til at de er billige.... Jeg kendte engang til en dansk webshop, som havde gallakjoler til 1-2000 kr., men jeg kan bare ikke komme i tanker om, hvad den hedder!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor....
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 15:55

hvor bor du henne i DK?

 

var til fest i lørdags med en der havde købt den flotteste lange kjole ved noget lagersalg i Helsinge, men det er selvfølgeligt noget langt væk hvis du bor i Jylland

 

hilsen Anne


Sød voksen hygge/skovtursrytter søges 1-2 gange om ugen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jjshouse
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 15:58

..Jeg er ikke bange for at ride, jeg er bange for at falde af..

0
0
Svar på denne tråd
 
 mmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 16:53

her kan du også finde kjoler til rimlige prise

 

www.zalando.dk/dametoej-kjoler/

 


stald Ventrup.

os med springerne

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 17:45

Nu skriver du ikke hvor du bor, men jeg købte min gallakjole til gymnasiet i Glamour i Odense :) de har mange flotte!


Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

0
0
Svar på denne tråd
 
 tttttttttttt
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 17:48

Hvis du bor i KBH området - så kan jeg anbefale dig rigtig meget at tage til Bella-Mia butikken i Ballerup :)

Super fin service og BILLIGE kjoler i masser af farver og forskellig stil. Jeg gav 1.200 kr for min og jeg synes det var billigt :)

 


Billede



"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjhouse
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 18:28

Både min søster og mor har købt kjoler fra jjhouse og de er altså super kvalitet. Den ene er en brudekjole speciel syet til hende, og den sidder præcis som den skal.

 

Min stedfar har også købt 2 jakkesæt derfra og begge er også helt perfekte.

 


They tell us everything's alright, and we just go along. How can we sleep at night, when something's clearly wrong?

0
0
Svar på denne tråd
 
 butikken Zara
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 19:23

Du kan finde nogen rigtig flotte kjoler i zara.

knus sofie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gallakjole
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 19:28

Kjolegården i Tørring 7160 ved Vejle er et super sted de har rigtig mange forskellige både galla men også brudekjoler til priser der er til at betale.

 

Købte i 2006 min brudekjole der - til rimelige penge under 3000 kr.Og super god service.


R.I.P. Arina 29/4 1996 - 10/12 2009

 

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 19:51

Hvad med en af de fine maxikjoler man kan få overalt for tiden, peppet op med nogle fede sko og smykker. Sådan en koster vel en 400-500 kr :-)

 



Venlig hilsen Cathrine



0
0
Svar på denne tråd
 
 I Tønder
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 20:58

Hej

 

Jeg har netop lige købt galakjole til bryllup hos Askepot&Valentino i Tønder gågade.

Bruden har også købt sin kjole dernede...

 

De yder bare SÅ fin service og du kan få kjoler i alle prisklasser - jeg gav 1500 for min....Sindsyg flot sag som jeg glæder mig meget til at komme i d 8.6


Lene

Stald Engdraget

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis du er fra Kbh
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 22:04

I Københavnsområdet kan jeg anbefale MCM Cassis. Jeg arbejder der :)

vi har kjoler fra 649-2300 kr. Ejeren tager hver måned til Paris og håndplukker kjolerne hos vores levenrendøre, det sikre at kvalliten er i top :)


Laura&Safir


"Ret dig selv før du retter hesten"



0
0
Svar på denne tråd
 
 galla ...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2013 08:17

House of Serpil i Roskilde har galla fra 600 og opefter


Stutteri Birkely

Avl af Trakehner og Anglo Arabere

v/ Heidi Andersen



0
0
Svar på denne tråd
 
 Bunmelum
Forfatter: 
Dato:  30-05-2013 08:34

Jeg har lig haft bestilt et par sko fra jjhouse de kom efter 14 dage dog blev min pakke "fanget" i tolden og jeg endte med at måtte beatle 300 kr ekstra for et par skide sko i told og moms(vær obs på pakken bliver sendt fra kina måske derfor den ekstra moms)

Kjole bestilte jeg ved lightinthebox.com den er super flot sidder godt og her røg ingen ekstra udgifter på.


Hilsen Julie
Med vidunderhesten Luna

Hp & Hestegalleri
©
0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  30-05-2013 08:52

Sandra: Hvor i Ballerup ligger den butik. Skal selv have en gallakjole senere på året.

 

Den på billedet er super flot. Og ikke dyr.

 

vh

heidi


DAMESADEL SÆLGES.se min præs

Undervisning i damesadel gives

Nihil Intentanum

Felix vi ses igen min skat

Siglavy-du vil blive savnet

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gallakjoler
Forfatter: 
Dato:  30-05-2013 20:52

Hvis du bor i Nordvestjylland, så er Caza Blanca i Vildsund også et godt bud. De har lidt i forskellgie prisklasser. Jeg regner i hvertfald med at kikke derind når jeg skal have gallakjole til næste år.

http://www.cazablanca.dk/


 

- Pernille

Jeg er landmenneske, og har gået på fri- og efterskole - det er jeg opvokset med, og det er jeg stolt af.

Jeg har min egen mening, men spørger for at blive klogere.

 

| Twitter | Blog |

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddd
Forfatter: 
Dato:  30-05-2013 21:04

Øhh - pas ;) Men prøv at se på http://www.bella-mia.dk

 

Der står vej osv. Men det ligger næsten ved Ballerup center :)


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fundet :)
Forfatter: 
Dato:  31-05-2013 08:32

Hej allesammen

 

Tusind tak for jeres svar - jeg har godt nok kigget på mange kjoler de seneste dage!! Jeg er endt med at holde mig til webshop, fordi jeg simpelthen har brug for at kunne sidde i sofaen og tage en fornuftig beslutning ;) Jeg er endt med at bestille herfra: http://www.tp-kjoler.dk/ De havde en masse på lager, og så valgte jeg simpelthen bare iblandt dem. Så er der kun få dages leveringstid, og hvis det går helt galt, så har det kun kostet mig portoen.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider