Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

110Volts apperat i Dk?
Forfatter: 
Dato:  11-05-2013 00:08

Hej alle derude,

Jeg har brug for lidt viden, fra en som har lidt styr på strøm.

Jeg står i den situation, at jeg gerne vil købe en UV lampe, så jeg kan lave gelenegle. Jeg er blevet anbefalet at købe en 36W, fra Ebay, da de er udemærket til den billige pris.

Jeg har da også fundet en (www.ebay.co.uk/itm/390567153446), som står til en udemærket pris, MEN det er så her jeg støder på mit problem. Ligesom amerikanske, og japanske apperater er dens Input:110V/0.6A 50-60Hz. Og mit spørgsmål er derfor om den kan bruges i DK, eller om jeg skal anskaffe mig en omformer? ^^" Og i såfald hvilken?

Hvis nogen oveni købet har efaring med overstående produkt, høre jeg da også hjertens gerne fra jer.

Simone
Microcut.dk

Vind et gavkort på 100 kr på min blog: microcut.dk/2013/04/11/give-away- vind-100-kr/

Få halvpart på min smukke hoppe! Læs mere: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/302204/

0
0
Svar på denne tråd

Du kan...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2013 00:40

sagtens finde dem til 220v på ebay også til samme pris

Mvh

Line

Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info

Feriehus ved Malaga udlejes, byhus i Torrox i 2 etager med stor tagterrasse.

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB ...

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  11-05-2013 10:24

Tusind tak, det havde jeg overset :)
Prisklassen er umiddelbart et par pund højere, men ikke noget der gør en synderlig forskel.

Simone
Microcut.dk

Vind et gavkort på 100 kr på min blog: microcut.dk/2013/04/11/give-away- vind-100-kr/

Få halvpart på min smukke hoppe! Læs mere: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/302204/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider