HN kan jo alt, så nu håber jeg, I også kan hjælpe mig med at forstå mine feriepenge 
Jeg er timelønnet studentermedhjælper og får derfor udbetalt mine feriepenge gennem Feriekonto.
På min sidste lønseddel fra 2012 er der nede i bunden en opgørelse over året. Bl.a. her står: Brutteferiepenge (12,5%) og så et beløb på 9000 kr.
Er det dette beløb, jeg burde få udbetalt for ferieåret 2013/2014? Eller trækkes der først skat af beløbbet?
Min forvirring er opstået, fordi jeg har opdaget følgende: På min sidste lønseddel for 2011, står der 7000 kr. ud for Bruttoferiepenge (12,5%). Men i mit Feriebrev står der 4000 kr., og det er også dette beløb, der er indsat på min konto i april 2012.
Men i år, står der som sagt 9000 kr. ud for Bruttoferiepenge (12,5%) på lønsedlen, og det er også dette beløb, jeg er blevet oplyst i mit Feriebrev, at jeg vil få udbetalt.
Så enten fik jeg for lidt udbetalt sidste år, eller også har de glemt at trække skatten i år. Eller noget tredje?
Nogen der kan hjælpe?
(Jeg går selvfølgelig til min løn-afdeling i morgen på jobbet, jeg er bare nysgerrig, om jeg kunne få det løst inden da
)