|
|
| Kompliment |
|
|
Damn, jeg er glad lige nu Mødte Isbilen på vej hjem fra byen Han spurgte om jeg ville ha' en gratis børnebillet til Legoland Så jeg svarede nej tak, jeg har ingen børn. Så sagde han er jeg da oxo var ung nok til selv at kunne bruge den 
VH Pernille "Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)
I believe in dragons, good men and other fantacy creatures Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hæ hæ - ja |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
12-04-2013 17:19 |
|
nyd det da  Ikke ligesom dengang jeg i 2001 ( 31 år på daværende tidspunkt ) tog en kursus række på folkeuniversitetet i filosofi, og en af deltagerne - vi var meget spredt i alder/erhverv - spurgte mig om jeg var gået på efterløn  Mvh Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Komplimenter. |
Poplen |
12-04-2013 17:33 |
|
De seneste komplimenter: - I sidste uge blev jeg skudt til at være 24( jeg er 35).
-
- Jeg har flotte ben(fik jeg at vide i forrige uge). Total skægt, da mine ben ligner telefonpæle
-
- Jeg har en "wow-effekt", som en mand var sød at sige(for 3 uger siden). Han er så lige en tand for glad for mig, så jeg har ihærdig forsøgt at lægge lidt "NOT-effekt" ind over
. -
- Jeg har frække øjne(i sidste uge)
. -
- En kollega proklamerede, at han havde tænkt på mig i badet
. -
- En anden kollega ville ikke have noget imod at gå i sauna med mig(4 uger siden han sagde det)
. Mvh Poplen, som er en lille og for tyk, og har ben som telefonpæle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Young at heart... |
|
|
Haha... Her kan jeg også være med! For nogle måneder siden havde min kære datter tabt en af hendes "negle" og vi havde ingen lim i huset(vi skulle i byen).. Vores genbo, der er super dygtig til diverse negle påsættelser skulle være vores redning! Vi blev dog imidlertid modtaget af dennes moder(passede barnebarnet) og efter af have forklaret vores ærinde ringede hun op til sin datter med ordene: "Der står to piger, der gerne vil låne noget lim" Øhh... Gitte min søde nabo er rundt regnet 5 år yngre, end mig. - Jeg er 38 og min datter er 15 år  Ja, pengene er åbenbart ikke spildt på diverse cremer jeg har købt gennem årene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har også fået et par stykker... |
|
|
I går skulle vi hente vores søn i børnehaven. Jeg har været syg et par dage og var i tvivl om jeg var for svimmel til at køre bil, så ville. Lige prøve på vej hen efter vores søn, mens min mand sad ved siden af. Plus vi havde lige hentet skyggelister til voreskøkken, så havde den lille havetrailer efter bilen. Summasumarum - jeg skulle bakke traileren op på et stykke græs foran børnehaven, og gjorde det naturligvis i første hug. Foran børnehaven sad de to pedeller og da vi kom forbi dem, sagde den ældste tørt "det var da rart at se, at der findes kvindfolk der bakker så godt med en trailer". Je fortalte ham ikke at jeg de sidste 6-7 år har bakket dagligt med hestetrailer, og at jeg tit bliver spúrgt til stævner om jeg vil bakke for andre rytter. nåh ja, jeg er gravid i 6. måned og får tit at vide at min mave sidder ualmindelig flt, og det er både fra kendte og ukendte fold. Dejligt med komplimenter i hverdagen.
Mvh Alice Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Komplimenter |
|
|
Komplimenter er dejlige, sug dem til jer!!!  Jeg har fået en del komplimenter her på det sidste, efter at jeg klippede mit lange hår af (havde haft det i omkring 23 år). Bortset fra min kærestes mange komplimenter angående min nye frisure (men han turde vel heller ikke andet ha ha ha) har de fleste været fra kvinder.  - Du ser 10 år yngre ud (min veninde på et par år ældre end mig) - Du er virkelig sensuel med det hår (min nabos veninde på ca. 55 år) - En helt ny kvinde! (samme som ovenstående) - Waouw for en sild (anden veninde) - Smuk og dejlig (tredje veninde) etc. etc. Så har der været et par mænd der kiggede meget og smilede, men da jeg var sammen med min kæreste turde de vist ikke sige noget. Nu tænker jeg "Ok, hvad lignede jeg dog før, siden mit nye korte hår kan skabe så meget succes?  Men der var nu også en veninde der skrev på facebook "Har du klippet dit lange smukke hår af???" Ja, men det kan jo gro ud igen, hvis det er. Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift.. |
|
|
Igår bad manden i kiosken om ID, da jeg skulle købe cigaretter! Ih, hvor var jeg lykkelig, så tog jeg solbrillerne af og så sagde han "ah nårh undskyld, jeg kunne ikke lige bedømme din alder med dem på"  Røvhul..
For where your treasure is, your heart will be also. Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM. Send pb for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tumle tum |
|
|
jeg bliver rigtigt ofte skudt yngre end jeg er, normalt mellem en 25-27 år, er altså 34 og en af vores stor kunder skød mig til 22 her for et par mdr siden ...indtil jeg sagde jeg var mor til en snart 13 årig. Men det sjoveste jeg har prøvet var da jeg var på et apotek og skal købe nogle smertestillede, hvor damen kigger på mig og siger, mens hun holder bægeret i hånden ... og hvis jeg så må se noget ID, hvor jeg studser lidt og siger ... skal man det idag, Hun siger så, ja man skal være over 18 ( mener jeg det var hun sagde) for at kunne købe smertestillende, giver hende mit køre kort og siger jamen jeg er altså over 30 det synes jeg var lidt sjovt
Vi gør som vi plejer, og det fungere fint 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja, både og.... |
|
|
Da jeg gik på universitet i Odense og skulle fra mit kollegie til uni med bussen en dag...pga sne tog jeg bussen og ikke cykelen som jeg plejede. Godt pakket ind med hus, halstørreklæde, jakke og vanter - men af bygning lignede jeg absolut ikke et barn- sagde buschafføren børnebillet da jeg skulle betale, tror jeg fik fremstammet nej voksen.....selv på en SU var de penge ikke lige dem jeg ville spare, var vist 28 år og børnebillet gik vist til under 15 år.
Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder) Nasi frá Dánjalstrøð (islænder) Tranegildes Lakrids (shetlænder) Beer's sir Malthe (irish cob) RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Sikke nogle sjove (og dumme!) ting i har fået at vide  Jeg har en sød kæreste som tit giver mig komplimenter  De seneste har været: - at jeg har tiger-øjne (altså på en sexet måde) - at jeg ser flot ud i den nussede gamle kjole jeg fandt frem i skabet  - at jeg er hans yndlingsperson (nårh ) - og andre mindre stuerene ting  Det er dejligt at han stadig siger sådan nogle ting, selv efter 4,5 år - og han er ikke engang træt af mig endnu  Og så sent som igår fik jeg at vide af en totalt fremmed i toget (som jeg faldt i snak med), at jeg var da den ultimative pige! Eftersom jeg elskede metal og skal til Wacken festival, at jeg foretrækker øl frem for tøse-cider, at jeg er intelligent (ved ikke lige hvordan han kunne vurdere det efter 5 minutter? ), sød og smuk og fordi jeg gerne ville med på Sin City. Jamen ok da, hej med dig fremmede? men det var nu dejligt at høre, og jeg blev glad for at han mente sådan om mig. Selvom jeg måske syntes det var en anelse creepy - jeg fik hurtigt mumlet noget om, at jeg glædede mig til at komme hjem til min kæreste. Bare inden han kom for godt igang? 
Mvh. Sophie (: stud.med.vet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Folk bliver |
|
|
ofte overraskede når du hører hvor tussegammel jeg er  Jeg kommer sjældent i situationer hvor folk skal gætte min alder, jeg svarer ærligt hvis de spørger, men jeg har ofte måttet bevise, at jeg ikke lyver, hvis det er nogle jeg ikke kender. Ok, jeg var lidt mopset over ikke at blive lukket ind på et diskotek for et par år siden da jeg ikke havde noget legitimation på mig - uha man skulle være 21, den alder har jeg så passeret for 18 år siden og har ikke som vane at bære legitimation når jeg går i byen  For ikke så lang tid siden var der en der spurgte mig om hvordan fødslen gik, jeg var lidt forvirret, indtil jeg fandt ud af at hun havde forvekslet mig med den højgravide blondine på 22, der kom samme sted. Oh well 
Sorry The lifestyle you orderd is currently out of stock.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At få at vide man ser ung ud |
|
|
Jeg har 2 gange med flere års mellemrum fået at vide at jeg ser yngre ud end jeg er. Første gang da jeg var elev som 31-årig, jeg nævnte på et tidspunkt min datter og at hun var fyldt 5. Hvortil en af mine kollegaer spørger om ikke jeg havde fået hende som meget ung, da hun troede vi var jævnaldrende, dvs 21.  Senest for 3 uger siden, da jeg havde et vikariat snakker lidt løst og igen får nævnt min datter som i mellemtiden er blevet knap 23. Min kollega spørger så hvor gammel jeg er, og siger så at også hun havde troet vi var jævnaldrende; dvs ca 35 kunne jeg gætte mig til udfra det hun sagde.  Når man kommer op i alderen, så er det da rart at man holder sig godt. For nogle år siden blev min mand nemlig spurgt om at fremvise en trakehnerhoppe, da ejeren mente hun var blevet for gammel. Hun var et par år yngre end min mand. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den med alderen |
|
|
får jeg også ind imellem - især da jeg bor i Frankrig, og de fleste kvindelige danskere i yngre model hernede er au pairs (17-20 år). Nej for 117. gang, jeg er IKKE au pair Jeg fylder 29 i år, men det er da glædeligt, hvis rynkerne ikke har sat sig endnu  Min kæreste oplever til gengæld, at hans alder i andres optik kommer 100 % an på, om han lader skægget gro eller ej - det er rimeligt underholdende! Det seneste kompliment jeg har fået af andre end manden i mit liv var en fyr udenfor en bar, vi skulle ind på; han var i vennekredsen for dem, vi skulle mødes med, så jeg giver hånd og siger mit navn, og hvor jeg kommer fra, da han ikke kan udtale mit navn. Han holder min hånd længere end nødvendigt og siger: "Jeg har ikke mødt dig før, det ville jeg have husket". Jeg tænker: "Det var da sødt". Indtil han tilføjer: "Alle danske piger er jo lyshårede og har store bryster". Øh, kvajhoved ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
Poplen |
15-04-2013 17:39 |
|
Og jeg fik lige en kompliment til idag fra min tilbeder: Du er verdens mest fantastiske pige. Jeg kan ikke rigtig få ham til at forstå, at jeg ikke gider være hans elskerinde nr. 4 i rækken. Jeg vil heller ikke være nr. 1, 2 eller 3 for den sags skyld. Han er meget ihærdig. I weekenden dukkede han op her på matriklen, men så fik han lov til at hilse på min mand  Det har dog ikke lagt en dæmper på ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Evig ung! |
|
|
Ja, En kompliment kan jo omhandle mange ting, men jeg har endnu én vedrørende mit "unge udseende.." for 10 år siden, hvor jeg var 28 år var min daværende mand(mine 3 børns far) indlagt på sygehuset efter en stivgørende rygoperation. Jeg havde efterfølgende min datter med på besøg og vi hilste naturligvis pænt på min (eks)mands "stuekammerat.." Senere samme aften, hvor jeg talte i telefon med manden, fortalte han at jeg havde fået en kompliment fra "sengekammeraten" - Jo.. såmænd! Han havde nemlig sagt til min mand, at "det var vel nok nogle kønne døtre han havde.." - Nu skal I ikke tro, at min eks og jeg havde et såkaldt "Spies forhold.." For han er 73'er og jeg selv 74'er  ------------------------------------ ---------------------------- Men "sjovt" at have en søn på nu 20 år... Og så stadig opleve at blive skudt til at være sidst i tyverne! Det er da helt ok med mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
Poplen |
18-04-2013 07:36 |
|
Jeg får en del komplimenter i øjeblikket: I forgårs til et aften-arrangement(hvor jeg ikke kendte nogen!), og hvor der var dresscode for såvel kvinder som mænd fik jeg invitation til at sidde ved siden af nogle herrer. De synes jeg var spændende og god og tale med . Jeg fik at vide at jeg var meget smuk. Og senere på aftnen at jeg havde smukke øjne . Ærgerligt at jeg ikke var single og at det ikke var et datingmøde jeg var til  Igår fik jeg at vide at jeg havde smukke øjne og ikke måtte dække dem med solbriller. Det var så den samme mand, som var på banen aftnen i forvejen der sagde det til mig i telefonen . Mvh P.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|