Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sælge lejlighed, hvor???
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 08:39

Min kæreste skal sælge sin lejlighed på Christianshavn, men det er vist ingen hemmelighed, at der ikke rigtig er gang i salget for tiden. Vi snakker derfor om at prøve nogle alternative metoder, blandt andet har han lavet en facebook profil og hængt flyers op. Planen er at den også skal på DBA. Måske lave en lille video fra området, da den har en god beliggenhed.

Men hvor kan man slå salget op? Der findes jo en milliard boligsider, men hvilke sider bruger folk rent faktisk? Jeg bor selv i andel og kigger derfor aldrig efter bolig, derfor vil jeg spørge jer til råds.

Har I nogle gode ideer til billige måder, at gøre opmærksom på et salg, gerne nogle sjove, anerledes måder???

Hvilke sider bruger I, når/hvis I kigger efter bolig???


Stephanie...


Lidt om mig: http://www.stepher.dk

 

Andellejlighed på Christianshavn sælges billigt.... (PM for mere info)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 08:56

Jeg tror det kommer lidt an på prisklassen.

 

Jeg skal i gang med at sælge en andel på 90 kvm i 400.000.- klassen med god beliggenhed, den er så tilpas billig at vi ført prøver at sælge den selv.

 

Lykkedes det ikke er vi nok nødt til at gå til en ejendomsmægler :)



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 
 lejlighed
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 08:59

Vi vil netop også forsøge at sælge selv, da den er så billig, at det dårligt kan betale sig at få ejendomsmægler på. Og så håber vi at beliggenheden kan være med til at lokke.


Stephanie...


Lidt om mig: http://www.stepher.dk

 

Andellejlighed på Christianshavn sælges billigt.... (PM for mere info)

0
0
Svar på denne tråd
 
 salg af bolig på christiansh.
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 10:01

alternativt kan I jo leje den ud, indtil den bliver solgt.

 

 

der er mange der søger efter bolig nu, feks mig!!! men jeres lejlighed er nok for dyr til mit budget ;)

 

 

men held og lykke med den :)

 


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trust me Maguritten
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 10:08

Du har ikke lyst til at leje "min" lejlighed, den har virkelig brug for kærlighed, maling og nyt bad :D



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Juleman
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 10:29

Da jeg kiggede efter andelslejligheder i Kbh. i efteråret, brugte jeg primært DBA og Boligsiden. På boligsiden lægger mange forskellige egendomsmæglere boliger ud og det gør de også på DBA, men der var flest private.

 

Men med god beliggenhed på Christianshavn og såfremt den ikke koster det hvide ud af øjenene i foreningsbidrag (går ud fra det er andel?) så burde den være nem at sælge. Det er jo der de unge vil bo ;-)

 

Jeg sagde ja tak til min lejlighed samme dag som sælger havde sat den til salg, så det kan gå meget hurtigt.

 



Hilsen Rikke

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 12:05

Er det en ejer eller en andel?

 

Der er meget gang i salget af ejerlejligheder pt - faktisk er der nærmest mangel på lejligheder til salg. Vi har selv lige købt lejlighed.

 

Men andelsmarkedet er til gengæld mere presset.


Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 sælges.....
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 16:00

Sætte opslag op i det lokale supermarked

annonce i lokalaviser

opslag på diverse studiesteder

mund til mund metoden

 

Min veninde har købt 2 andelslejligheder ved at høre om dem. Du ved sådan venners venner der har en kusine hvis genbo......

 

Tænker (kender intet til boligmarkedet i Kbh) at hvis den er billig og bare trænger til maling og badeværelse, så burde den da være nem at komme af med. Held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for svar
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 17:23

Tak for jeres svar. Det lyder som om at vi allerede er på rette spor i forhold til at udbrede kendskabet gennem venner. Boligsiden var en rigtig god ide, den vil jeg kigge nærmere på og så er DBA måske bare vejen frem.

Den udlejes ikke, da det ikke haster med at få solgt.

 

PS: Golda Showers bemærkning om at man ikke vil leje hendes lejlighed, har altså ikke noget med min kærestes lejlighed at gøre. Hans lejlighed har både badeværelse og kærlighed ;-) Jeg ved ikke helt, hvad den bemærkning laver her!


Stephanie...


Lidt om mig: http://www.stepher.dk

 

Andellejlighed på Christianshavn sælges billigt.... (PM for mere info)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lejlighed
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 17:30

Jeg troede faktisk også at med den beliggenhed, så ville den blive solgt med det samme, men jeg synes at det er svært at få formidlet. Derfor tænkte jeg netop på en video eller måske en billedeserie af området, så man kan se hvor hyggeligt, men centralt det er. Det er bare svært at vedhæfte en video eller alt for mange billeder til en annonce.

 


Stephanie...


Lidt om mig: http://www.stepher.dk

 

Andellejlighed på Christianshavn sælges billigt.... (PM for mere info)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stephanie
Forfatter: 
Dato:  20-03-2013 13:54

du forstår ikke bemærkningen fordi du har overset noget i tråden, eller læst I som dig og din kæreste, hvor jeg har læst det som dem med lejlighed til salg, nemlig:

 

alternativt kan I jo leje den ud, indtil den bliver solgt.

 

:)



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Golda Shower
Forfatter: 
Dato:  20-03-2013 18:44

Det er vist dig, der har overset noget....

 

Marguritten skriver:

 

alternativt kan I jo leje den ud, indtil den bliver solgt.

 

der er mange der søger efter bolig nu, feks mig!!! men jeres lejlighed er nok for dyr til mit budget

 

men held og lykke med den

 

"I" er min kæreste og jeg, eftersom der kun tales om en enkel lejlighed, må det jo være vores. Så vidt jeg ved, bor du der ikke ;-)

 


Stephanie...


Lidt om mig: http://www.stepher.dk

 

Andellejlighed på Christianshavn sælges billigt.... (PM for mere info)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-03-2013 20:32

Vi har lige solgt vores andel gennem lokalavisen. Dvs, der var en der havde hørt ar vi ville sælge den så de købte den to dage inden den kom i avisen... På dagen hvor annoncen var i, var der 9 interesserede der ringede, hvoraf de 4 ville købe med det samme, men den var jo ligesom væk... Så mund til mund eller avisen!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  21-03-2013 11:11

der er faktisk rigtig mange som er boligsøgende pt.
Jeg selv skal også ud og købe lejlighed i kbh her nu, så jeg sidder og kigger på boligsiden hver dag - og er skrevet op hos diverse ejendomsmæglere :)




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider