Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Revalidering ???
Forfatter: 
Dato:  14-03-2013 10:22

Hej med jer her på hestenettet

 

Jeg er en mand i min bedste alder, jeg arbejder som håndværker og er efterhånden godt slidt op i min ryg/hofte.

 

Jeg kan godt se i øjenene at jeg skal finde noget lettere arbejde, eller efteruddanne mig. Mit spørgsmål til jer herinde er om der er nogen der er bekendte med regler ang. at få en revalidering til det.

 

jeg har googlet en del om det, men ville gere høre fra nogen som rent faktisk har fået en revalidering selv, hvordan jeg skal gribe det an.

 

Det er uden tvivl en lang sej kamp, som jeg sikkert har tabt på forhånd i disse tider Men det er nok den eneste vej, hvis jeg skal fortsætte i mit fag.

 

Med venlig hilsen

J

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Regler
Forfatter: 
Dato:  14-03-2013 12:35

 

Hej AnonymousMan

 

Kort og godt......., reglerne for at kunne få revalidering i dag (ifølge sagsbehandler på Solrød Kommune).

 

Du skal stå med begge ben i graven, ellers må du selv betale din uddannelse eller leve af SU.

 

Jeg har selv haft brækket halsen, og skulle nu have mere aflastende arbejds miljø.

 

Det rækkede ikke til nogle revalidering, så det hed SU i nogle år.

 

I dag er det svært umuligt, at få arbejde inde for mit fag, så jeg er blevet bedt om, at tænker på anden uddannelse, eller videre uddanne mig......., men det bliver ikke med en revalidering i ryggen.

 

Det er praktisk talt umuligt, at kunne opnår en revalidering idag:(

 

 

 

/Signe





Highland Pony

Man er vel Skotte


I live in a House, But I'm home IN THE SADDLE

(Sitat: En anden)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-03-2013 13:07

Signe: Jeg kender nu folk der har fået revalidering "blot" pga. eksem på hænderne og lignende, så helt død er det da vist ikke nødvendigt at være...