Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 forskel på smartphone og iphone?
Forfatter: 
Dato:  28-02-2013 17:23

Hejsa, kani hjælpe mig...?

 

hvad er forskellen på en smartphone og in iphone

ja, jeg ved godt der er en forskel! men hvad er den?

 

hilsen Malou


knus fra Malou

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-02-2013 17:25

At en iPhone har et helt andet stik til opladning, og et halvgnasket æble bagpå.

1
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm.............
Forfatter: 
Dato:  28-02-2013 17:29

der må da være en anden forskel!?!?!?!

 

Malou


knus fra Malou

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-02-2013 17:42

En iPhone ER en smart phone ;)

Smart phone er bare et ord for en mobil, der kan gå på nettet og benytte apps.

Samsung Galaxy er fx også em smart phone, og det samme er iPhone altså.

 

Så det er op til dig selv, hvilken smart phone du vil have. Jeg har valgt en iPhone, fordi de har det største udvalg af apps, er VIRKELIGT lækre at bruge, har et perfekt minimalistisk design, og så virker de bare. Den snakker sammen med min iPad, hvilket er essentielt for mig.

 

Men alle smart phones er forskellige :) iPhone plejede at være kongen, og nærmest den eneste smart phone, der var værd at købe. Men nu er andre firmaer begyndt at diske op med deres bud på smart phones. Jeg har hørt gode ting om fx Samsung Galaxy.

 

Så jeg tror det handler om, hvad man gerne vil have ud af sin telefon :) hvis det er kan du jo prøve nogle af de forskellige, og se hvilken der fungerer for dig.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Som sagt
Forfatter: 
Dato:  28-02-2013 17:55

Så er en iPhone en smartphone af fabrikatet Apple:) ligesom iPad, so. Er en tablet, og iPod, som er en musik afspiller:)

 


blev alligevel forelsket i frieseren...:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tusind tak!!
Forfatter: 
Dato:  28-02-2013 17:55

ok

mange tarkkk for dit svar!

 

Malou


knus fra Malou

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja der er..
Forfatter: 
Dato:  01-03-2013 09:27

Nu den forskel at de fleste smartphons, er android telefoner, altså Systemet på telefonen.

 

Iphone har et helt eget unikt system, som kan samarbejde med, ipads opod, imac synkronikere med dem osv... og ituens..

 

Så det er nok den største forskel det software som er i telefonen...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og hvis man
Forfatter: 
Dato:  01-03-2013 09:47

så ikke har Ipad, Ipod og Imac, så er det sådan set fuldstændig ligegyldigt om man har en Iphone, for "I-ting" vil nemli helst kun snakke med andre "I-ting" :-)

 



Zamangah

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 min mening
Forfatter: 
Dato:  01-03-2013 10:07

før hen tiden når jeg fik mig en ny mobil så gik der ikke lang tid før jeg ønskede mig en ny igen fordi den nye kunne noet mere men for 2-3 år siden fik jeg en iphone 4 og jeg vil ALDRIG have en anden mobil. den kan bare alt for mig....

Den kan gå på nettet, den kan afspille musik, den kan afpille tv3's programmer på viaplay og netflix, den har et hav af aps. den tager okay billeder hvis man lige i minutet har behov for det og så har vi herhjemme dawnloaded google kalender så mig og kæresten kan synkroniserer vores kalender og vi kan samtidig se på google.dk via at logge ind på vores konto... det er meget smart for min kæreste så han ved hvad jeg har planlagt vi skal....


En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  01-03-2013 10:15

 

At det er møg ærgerligt at smadre en mobil til 5000kr modsat en anden smartphone der er billigere.

 

Det er en helt logisk grund til at jeg holder mig fra en Iphone, jeg ødelægger ting og behandler dem møg dårligt så derfor vil jeg ikke anskaffe mig noget der er så dyrt som jeg ødelægger efter to dage.


Den sidste idiot er ikke født endnu.

0
0
Svar på denne tråd
 
 iphone vs smart phone
Forfatter: 
Dato:  01-03-2013 12:48

kort godt

 

I phone = En (mærket) apple, (navnet) i phone (type) smart phone = en tlf der kan bruge apps, gå på nettet (er smart så at sige)


 


RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

 

Og Katho vaps 14/7 2011 - 19/9 2012

 

Jeg savner og elsker jer

 

 

Nordjysk dyreredning v/ Sysser

0
0
Svar på denne tråd
 
 Låner lige
Forfatter: 
Dato:  01-03-2013 12:59

Er enig med MRJN - og da jeg stadig har en gammel nokia telefon, kunne jeg godt tænke mig at høre hvilke smart phoner i kan anbefale hvis det IKKE skal være en Iphone, eller andre til 4000 +.

 

Mine telefoner er med alle steder og skal kunne holde til lidt af hvert.

 

Jeg har ALDRIG ejet en telefon der har kostet mere end 1500 kr.. Ikke engang min bærbar computer koster 5000 kr..


Goodbyes are not forever

Goodbyes are not the end

They simply mean I'll miss you,

until we meet again.

R.I.P. Dixie, Sille & Labsen <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smartphone
Forfatter: 
Dato:  01-03-2013 13:20

Jeg er egentlig glad for min Mac og min iPod, så det logiske ville have været at få en iPhone. Men jeg synes den er for dyr og for fastlåst, så jeg har fået en Samsung Galaxy III Mini, som er den "lommevenlige" version af den almindelige Galaxy III.

 

Jeg må sige at jeg er rigtig glad for den, den kan alt (mere end jeg bruger), den kan personificeres fordi den er Android-baseret (de bruger open platform), og selvom den er mini er den lige så stor som en iPone, hvor den almindelige Galaxy III nærmest er en halv pizza. :-D

 

Den får mine anbefalinger.

 

Lene



- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  01-03-2013 14:48

 

Iben ?Sille-Musen? - Jeg har fået en Samsung Galaxy Xcover af mine forældre grundet min dårlige behandling af mine mobiler og ind til videre holder den til at blive tabt på beton gulv, skrevet på med våde fingre, proppet i en lomme med foderrester, godbidder eller hvad jeg nu har i lommen, være i en våd lomme mm.

 

Den er vist heller ikke så dyr, mener at have set den i Elgiganten til 1200kr :)


Den sidste idiot er ikke født endnu.

0
0
Svar på denne tråd
 
 nokia lumia
Forfatter: 
Dato:  01-03-2013 15:47

jeg har nu, en nokia lumia, den er jeg meget glad for!

 

min mor vil bare gerne have den, så jeg har fundet en rimelig

billig iphone :-)

 

malou


knus fra Malou

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flest apps
Forfatter: 
Dato:  01-03-2013 17:11

jeg har haft et par smartphones nu, og den som har holdt til mig og mit arbejde og hesteri er samsung xcover som er nævnt her.

 

Det kan godt være at iPhone her flere apps, men Android har flest gratis apps, og det nyder mine unger glæde af med deres samsung og andet android tablet.

 

og ja appel produkter falder ikke ret meget i pris som alt andet, selv om det er en ældre model har jeg endnu aldrig set dem på "tilbud" som man kan med så mange andre.

 

Jeg skal ikke have mig en iphone, simpel hen fordi de er for dyre i forhold til hvad jeg skal bruge dem til, jeg finder android lige så godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-03-2013 22:12

 

 

Lenuccia:

Jeg overvejer at af få en galaxy mini, da jeg synes de andre er for store. Den jeg har nu har jeg været glad for, men den har opdateret sig ud af sin interne plads - til at blive vanvittig af.

 

Jeg er jo en knold til det der med at passe ordentlig på dem, så taber jeg dem, kommer dem i lommen med nøgler osv - synes du galaxy'en er sart sådan generelt eller?

 

Jeg er ikke til Ipone, men jeg overvejer det fordi man kan få beskyttelsesting og skifte glas på dem.... Og folk jeg kender siger som andre her i tråden - aldrig været mere glade for en telefon!

 

Synes det er svært!


Venligst Maluna


***


Hvis der ikke er fejltagelser i dit liv, tager du ikke chancer nok

0
0
Svar på denne tråd
 
 Galaxy III Mini
Forfatter: 
Dato:  03-03-2013 22:32
Maluna:
Jeg har købt sådan en beskyttelesesting (klar plastic) til bagsiden og en "film" til forsiden, og det lykkedes mig at sætte den på så perfekt at man knap nok lægger mærke til, at den er der. Man kan få en hel masse andre beskyttelsesting/hylstre til Samsungs telefoner, det er ikke forbeholdt iPhones. Den skal jeg har sat på gør, at telefonen bliver en smule tykkere og ikke nær så glat, så den ikke så nemt smutter ud af hænderne.
Jeg er ikke specielt hård ved mine telefoner generelt, så jeg kan ikke sige dig hvor hårdfør den er. Min ryger i lommen, men ikke med nøgler og sådan noget, jeg kan simpelthen ikke risikere, at den lige pludselig ikke virker.
Jeg tror ikke smartphones/iPhones er ret hårdføre sådan generelt set, dertil er skærmen for stor. De er jo ikke ligesom de der Håndværker-Nokia'er der findes, som nærmest kan tåle at få en bil kørt henover sig. :-D

Lene


- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-03-2013 22:44

1000 tak for svar - tror det bliver den lille mini der slet ikke er så lille så...


Venligst Maluna


***


Hvis der ikke er fejltagelser i dit liv, tager du ikke chancer nok

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 12:04

jeg har lige fået en Iphone, og jeg er viiiiiiiiildt glad for den, den er bare fed ;)

 

malou


knus fra Malou

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider