Jeg forstår det virkelig ikke.... hvorfor skriver man, at man gerne vil købe en vare, skriver sin adresse og fortæller hvornår man vil overføre pengene, for derefter at gå under jorden? Synes simpelthen det er respektløst.
Jeg har et par Pikeurbukser til salg herinde. Jeg bliver kontaktet af en der giver mig et bud på prisen, som jeg indvilliger i at gå med til. Hun skriver sin adresse, får mit kontonummer og skriver, at hun vil overføre næste dag. Jeg holder øje med kontoen, og når i mellemtiden at sige til to andre interesserede, at de er solgt.
Pengene kommer ikke, og jeg skriver og spørger om de er overført, eller om der er gået noget galt. Denne besked får jeg ikke svar på. Jeg kan se at køber har været online flere gange, men hun har ikke åbnet min besked.
Jeg finder nummeret på hende i en af hendes annoncer og sender hende en pæn sms. Den svarer hun heller ikke på.
Synes simpelthen det er plat at holde folk hen på den måde. Lad da være med at give udtryk for at ville købe hvis ikke du mener det, eller skriv da i det mindste, at du har ombestemt dig.
Er det bare mig, der er træt af folks moral eller mangel på samme?