Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Julegave til niece
Forfatter: 
Dato:  18-12-2012 16:34

Julen nærmer sig med hastige skridt, så de sidste julegaver skal snart i hus, hvis ikke julen skal ende i kaos og familieskænderier. Ej, så slemt går det næppe, men jeg mangler stadigt at købe et par enkelte julegaver. Den gave der bekymre mig mest, er gaven til min lille niece. Hun er seks år og så er hun bare det aller sødeste!

På juleønskesedlen har moderen skrevet forskelligt børnetøj fra Ticket, men er det ikke en smule kedeligt at købe til en lille pige? Jeg vil langt hellere forære hende noget legetøj eller sådan noget. Men eftersigende ønsker hun sig en helt speciel hue fra dem.

Jeg kan ikke helt hitte ud af, hvad jeg skal gøre, så hvad giver I sådan nogle små pus - hvis I da ellers har børn i den størrelse.

Råd og ideer modtages med kyshånd

Kram og god jul

0
0
Svar på denne tråd

Ønskeseddel
Forfatter: 
Dato:  18-12-2012 16:42

Åh, jeg kan huske, da Lykke (min datter) var på den alder. Nøj, hvor var det svært at finde på noget, for i den alder ligger de lige på grænsen...Hvad er det for et hus, hun ønsker sig af sine forældre? Måske du kan købe noget tilbehør til det hus? Har du spurgt din niece selv, hvad HUN kunne tænke sig. Hvis hun virkelig ønsker sig tøj, så synes jeg da også, du skal købe det til hende, men hvis det er hendes mors idé med tøjet, så er det lidt synd. Da Lykke var 6 år var Little Pet Shop og My little Pony et kæmpe hit. Eller hvad med en flot barbie dukke? Det er også ved at være alderen for det. Hvad er dit budget?

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider