OK, det vil sige at i bor i vest - hvor jeg var yderst sjældent. Kun når jeg havde gæster på besøg et par gange om måneden.
Mht. nytårsmenuer ved jeg virkelig ikke hvem der har og ikke har. Jeg gætter dog på at alle restauranterne omkring Unter den Linden, Alexanderplatz og Ku'damm har i en eller anden udstrækning. Med S-bahn og U-bahn er der ikke langt til noget i Berlin, men så igen - når det er nytår kan det være svært at regne med 100%.
Hvilken type mad kan du/i lide? Skal restauranten være hyggelig? Lille? Stor? Total mørklagt? Der er SÅ mange muligheder! Indisk, tysk, sushi, thailandsk, kinesisk?
I Friedrichshain vil jeg foreslå følgende restauranter - det kan dog være de er bedre til en anden aften. Igen - jeg har ingen anelse om hvorvidt de har nytårsmenu:
* Lemon Leaf
* Sigiriya
* Lemongrass
* Sushi for You
* Knofi/(Konnopke?) (dog i Kreuzberg)
* No Kangaroo (også Kreuzberg)
* Papaya
Rundt om i Berlin har de en del "Blockhouse" restauranter med gode bøffer af høj kvalitet til nogenlunde penge. Det kunne evt også være en mulighed?
Unsichtsbar (mener jeg den hedder) hvor man er inde i et bælgmrkt rum, og dine tjenere er blinde. Meget mærkeligt - men ENORM lækker mad 
Årh, det er jo svært når jeg ikke ved hvordan jeres planer er, hvad i kan li', osv