Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hingstekåringe 2013
Forfatter: 
Dato:  22-09-2012 19:25

er det mig der husker forkert,men har prisern ikke fået en stor pris stingen.syndes ikke jeg gav så meget sidste år,som jeg skal gi på mandag.

men sidder klar alligevel på mandag kl 16.trationen tro,skal jeg ind hele lørdagen.

stald Ventrup.

os med springerne

0
0
Svar på denne tråd

Måske lidt.
Forfatter: 
Dato:  22-09-2012 20:55

Men ellers ser priserne nu meget normale ud for mig. Det kostede da også over 300kr. sidste år for dagsbiletter.

Jeg skal se det både lørdag og søndag. Elsker det.

Vrinsk

En gang Fjordhest. Altid Fjordhest.

Fjordheste er de bedste.

Løsdrift søges til leje i Helsingør, Fredensborg el. Hillerød området.

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2012 08:49

Åh, siden 2011 er priserne da steget noget! Jeg mener jeg gav 180 for en voksenbillet, sidste år.

Eller... snakker vi adgang til messen, eller til selve hingstekåringen? For så ved jeg ingenting :P

Bissen

Tomorrow - do better

0
0
Svar på denne tråd

Prisstigning
Forfatter: 
Dato:  23-09-2012 09:32

Nej, billetpriserne steg, da den nye hal M blev bygget, så det er snart nogle år siden.

Jeg har endnu ikke fattet at nogen gider give penge for at kigge på rideudstyr, når man kan gøre det gratis alle andre steder? Så jeg kender kun priserne for at deltage i kåringen

Mvh. Charlotte

Avl er som en bustur,
ingen ved hvem der står af ved næste stoppested.

Sælges:

Smuk 1-års hannoveranerhoppeplag

Lille allround-vallak

0
0
Svar på denne tråd

Billetpriser.
Forfatter: 
Dato:  23-09-2012 15:06

Jeg snakker om dem til selve kåringen og ikke kun til Messen. Nu er det jo så ikke kun rideudstyr man får adgang til på Messebilletten, da der også vises en del ridning i hal B som man også har adgang til med messe billet. Men den gang det kun var adgang til rideudstyr gad jeg heller ikke betale for det. Men nu har jeg så også hver gang ville se selve kåringen også. Det er det jeg syntes er mest spændene.

Vrinsk

En gang Fjordhest. Altid Fjordhest.

Fjordheste er de bedste.

Løsdrift søges til leje i Helsingør, Fredensborg el. Hillerød området.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider