Det er nok en god ide at tage til lægen. Der sendes du nok videre til en reumatolog, får taget nogle blodprøver og evt røntgen.
det kan tage lidt tid at blive udredt. Så find tålmodigheden frem 
De symptomer, du beskriver, kan være rigtig mange ting. De fleste nok meget harmløse. Og her udtaler jeg mig ikke som læge eller anden "fagmand", men kun ud fra min egen tillærte viden efter en del år i kløerne hos div. læger.
De ting du beskriver, kender jeg udmærket til. Dog ikke lige at det snurrer. Har selv fået stillet en diagnose, SLE, som er en bindevævslidelse. Mine problemer er begrænset set i forhold til andre med samme sygdom. Men jo, jeg er ikke ubesværet af det heller.
dog ved jeg, at rigtig mange har symptomer, som du beskriver, uden det har nogen betydning. Altså der er mange som befinder sig i gråzonerne før en diagnose kan stilles. Og de forværres heller ikke. Så når det kommer til gigt og bindevævslidelse, så er det ikke altid skidt, hvis der ikke kan stilles en diagnose. Det kan bare betyde, at man ikke er syg nok.
Men ind til lægen en tur. Det kunne jo være noget meget simpelt, som hurtigt kan løses.
Venlig hilsen
Mia F.