Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Næseoperation
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 11:09

Hej HN.

Er der nogle herinde, der har fået foretaget sig en næseoperation??

Fortæl gerne, og del billeder. :)

Jeg overvejer at få det lavet, da jeg har en meget lille "bump" på næsen, som irriterer mig, og har altid gjort. Når jeg spørger folk, lægger de ikke mærke til det, og de synes min næse er ganske almindelig. Og det er den også i størrelsen - men det bump, irriterer mig, og min næse vil være langt pænere, hvis det blev fjernet.

0
0
Svar på denne tråd

max er sød
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 12:22

Jeg har fået opereret næsen! Du kan lige få hele historien:

For en del år siden var jeg så uheldig, at falde af en hest - eller hvad jeg nu lige har lavet.. I hvert fald har min næse været brækket indvendig (hvordan man brækker næsen udvendig ved jeg ikke), så brusken brækket af og har derfor vokset skævt fast på knoglen. Derudover brækkede busken en del steder dengang.

Det har betydet, at min næseskillevæg har været zig-zag lignende og derfor blokeret for både min noget af min lugtesans (har jeg faktisk først erfaret nu)og meget for mine luftveje - mit kælenavn gennem længere tid har været Darth Vader.

Den blev opereret på Grymers Privat hospital i Århus, og de var virkelig gode! Luisa Grymer er smadder dygtig og meget professionelle.

Operationen skulle foregår i fuld narkose, da de var nødt til at skære hele næsen op for at få brusken ud, så de kunne rette det op og proppe det tilbage på plads (lyder klamt..) men det lykkedes og jeg sov sødt!

Bagefter gjorde lidt ondt, men jeg var på meget kraftig morfin, så jeg mærkede ikke så meget den dag. Dagen efter blev jeg dog noget deprimeret og smerten kom - men ikke så slemt at panodiler ikke kunne tage det..

Bagefter skulle næsen have ro i tre måneder (uden ridning :() men det var det hele værd!

Her er lidt fine før, under og efter billeder:

Så det virkelige kan ses

Som det så ud normalt

Aftnen efter operationen - stadig indlagt

Et par dage efter operationen med fine gule øjne og meget træt.

Da den store forbinding var erstattet med almindelig tape

Nu

Er ret glad for den - kan nu endelig trække vejret og jeg kan lugte småting, som jeg ikke kunne før, når jeg har vasket hår fx!

o Statsministeren o

0
0
Svar på denne tråd

ooOOOOoo
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 13:13

Hvis det generer dig, synes jeg du skal få det gjort. Men det kan jeg jo sagtens sidde her og sige, samtidig med at jeg har et øjenlåg der hænger lidt og virkelig har overvejet 1000000 gange at få det løftet ;)

Statsministeren: Hold da op en omgang din næse havde været udsat for. Fedt at du har fået den lavet, den er rigtig fin - og det var da også synd med din tidligere næse i sådan et kønt ansigt :) Og hvor må det være dejligt at have fået lugtesansen igen

................................ Sorgen er den pris vi betaler for at holde af ...................................

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider