Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

De der OUT regler...!?!?!
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 20:17

Hejsa

Sidder lige og kigger de dersens OUT regler i spring og der står:

Side 20 i spring reglementet, og det er hest..

Sværhedsgrad 0

1. Vundet den pågældende klasse/højde 3 gange med 0 fejl 2. Været placeret 3 gange i højere klasser med 0 fejl

Bemærk at pkt. 1 og 2 skal kombineres.

Case: En

ekvipage vil gerne starte LD. Ekvipagen har 3 placeringer i LC med 0 fejl.

Ekvipagen må IKKE starte LD (medmindre det er met. B0) men gerne LC.

Sværhedsgrad 1-6

1. Vundet en klasse i den pågældende og/eller højere sværhedsgrad 3 gange med 0 fejl 2. Været placeret 3 gange i højere klasser med 0 fejl

Bemærk at pkt, 1 og 2 IKKE skal kombineres.

Case: En ekvipage vil gerne starte LB1*/LB2**. Ekvipagen har vundet 2 LB-klasser med 0 fejl og har 1 placering i en LA-klasse med 0 fejl.

Ekvipagen må GERNE starte LB.

Så er mit spørgsmål, PRIMÆRT til sværhedsgrad 0 - HVORNÅR er man udklasset og hvornår er man ikke...??

Er man udklasset af LD når man har vundet den 3 gange fejlfrit... ELLER skal punkt 1 og 2 kombineres (som der står?).. Så man skal have vundet LD 3 gange, og været placeret i LC 3 gange???

Jeg synes den for sværhedsgrad 0 den er tricky...! For jeg har altid redet efter "vundet 3 gange med 0 fejl - udklasset"...

Men finder sætningen "punkt 1 og 2 skal kombineres" forvirrende...

Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

Så kig forbi EAN Design´s hjemmeside......!

http://bricksite.com/eandesign/om

0
0
Svar på denne tråd

sådan forstår vi det.
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 20:31

hej

jeg forstår det således:

Ved at kombinerer reglen er man eks udklasse hvis:

vundet ld 2 gange og taget 1 placering som beskrevet i en lc klasse

eller vundet ld 1 gang og taget 2 placeringer i højere klasse som beskrevet.

så ja hvis man har vundet 3 gange er man udklasset.

håber det giver mening.

hilsen Rikke.

0
0
Svar på denne tråd

Regler
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 20:53

Hvordan så hvis man er blevet placeret mange gange i LB på c-plan, må man så godt starte LC på klubplan??

0
0
Svar på denne tråd

Udklasset
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 00:54

Furio - hvis man har været placeret i LB mere end 3 gange med 0 fejl, må man ikke starte LC.

Eneste undtagelse er, hvis det er over 2 år siden, at man har startet, da udklasninger kun gælder i 2 år (indeværende år + de to forudgående stævneår).

Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd

hejsda
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 07:04

og man skal da have været væk fra stævne pladsen (ikke været til start) før resultaterne slettes ikke også^??

Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

0
0
Svar på denne tråd

nej sandie
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 07:24

pønalitetsperioden er indeværende samt to foregående. Så hvis du bare ikke har redet til placering i to år kan du sagtens være berettiget til start igen.

Jeg er for eksempel fint berettiget til start i Lc til klubstævne på min hoppe som har fået føl. Hun har været startet lidt i military og uden placering i spring i 2010. men hun har ikke taget en eneste placering i noget som helst siden 2009, hvor hun så var placeret i La til c-stævne.

Med venstre hånd
Line

http://linebergmann.dk/

Islænder søger part i Helsinge. Sød og nem, redet i både dressur, spring og skoven. Har gået T1 med placering. Skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

Regler
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 10:57

Ej hvor er jeg træt af jeg ikke vidste det noget før :-(

Det ved jeg så nu :-)

0
0
Svar på denne tråd

hejsada
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 13:36

Furio - man kan altid indgive en klage, hvis man har redet mod nogen som ikke er start berettet (og så får rytteren en advarsel osv)..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider