Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Holda op det er bare ik nemt :(
Forfatter: 
Dato:  19-08-2012 16:36

Syntes godt nok at det er op af bakke lige pt, hesten står halt og jeg har spoblemer med og spise skal så lige sige inden i tænker det væreste DET HAR IK noget og gøre med at jeg ik vil, men har desværre et synke problem min muskel har været spændt op i overe længere tid, har nu stået op ovet et år, var til undersøgelser sidste år de fandt indet. Så det er mig selv der er skyld i det har det som om at der sider en hopprbold i halsen så lige pt kn jeg kun spise yogurt og koldskål og noget suppe ingen kød og brød og karfofler for alt det andet sætter sig så fast i halsen og kan ik pasere fordi at jeg så spænder op i halsen, nu havde det ellers gåer bedere de sidste mdr også vender det ved ik om det har noget med at man tænker på det med hesten, de siger at det er pysisk. Det er sku bare ik lige nemt fra den ene dag til den anden og trylle det normalt, kan så godt gå en hel dag uden og spise prøver og drikke men det er sku heler ik nemt, så det er mig selv som skal arbejde med det bare ik skide nemt. i sær fordi at jeg ik vil ud og spise nogle stedet. Hvis man skal på besøg må øjne spise for vil bare ik side der og det sider fast så holder jeg mig hellere væk bare ik nemt

 

 

 


Mange kærlige hilsner Jannie Banani og Ringo. Tjek også lige min præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ang problemer
Forfatter: 
Dato:  19-08-2012 17:08

tja jeg har en gammel skolekammerat der også har problemer med hendes hals og det har intet at gøre med psyken ved hende..om det har det ved dig ved jeg ik da jeg ik kender dig..

 

men jeg ville overveje om jeg har haft problemer med spisningen før.bulimi spiseværing osv..

 

hvis jeg havde det så kunne det sagtens stamme derfra..men det behøver det ikke..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kender det
Forfatter: 
Dato:  19-08-2012 20:38

Jeg havde i noget tid samme problem. Det var også mig selv, som fik "blokeret" det gik væk, fordi jeg prøvede at lade værre med at koncentrere mig om at synke, så jeg prøvede, at lade kroppen styre det selv. Det kommer ind i mellem tilbage, når jeg får tænkt på det ;) Men prøv at ignorere det, selvom det er rigtig svært :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 :) .....
Forfatter: 
Dato:  19-08-2012 21:14

Det var rart at der var en som også har prøvet det. mit var også blevet bedere men jeg kunne stadig mærke det, men nu er det bare helt galt igen, lige nu vil jeg bare ik irretere halsen så ik alt det hårde mad snøft.

 

Jeg prøver alt hvad det står i min magt ville jo gerne ha det blev bedere eller gik helt væk. men nu er det bare lang tid.

 

 


Mange kærlige hilsner Jannie Banani og Ringo. Tjek også lige min præs.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider