Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Trætte røde øjne - hjælp!
Forfatter: 
Dato:  21-06-2012 18:47

Kære HN

 

Er en ung pige på 20, der har båret kontaktlinser i 10 år uden problemer. :) Men jeg har perioder, hvor jeg har røde øjne, som IKKE er øjenbetændelse. (Er blevet undersøgt) De er røde og grumsede. Ser ikke særlig godt ud. :( Jeg mærker ikke til det - Og da jeg ofte får mine øjne undersøgt, mht. syn osv, så fejler mine øjne intet og kan godt tåle linser. Har desuden 1-dags linse, som er det bedste for mine øjne, og holder tit pause og går med briller... :)

- Intet virker :-S

 

Så det skyldtes hverken betændelse eller kontaktlinser. Min læge gav mig noget mod allergi sidste uge Selvom jeg ikke har allergi? Har brugt dem 2 gange dagligt, i 6 dage, og det har ikke ændret sig.

 

Jeg vil så gerne have flotte klare hvide øjne.

 

Der fandtes engang Visine mod røde øjne på Apotektet, dem har de desværre af hylden, de var ellers super gode. :(

 

Nogle der har gode råd???? :)




* OPSTALDNING I 6240 LØGUMKLOSTER TILBYDES BILLIGT... SE PRÆS. OG SKRIV PRIVATBESKED HERINDE FOR MERE INFO *

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-06-2012 19:43

Jeg bruger selv endagslinser og nogle dage er mine øjne bare trætte og tørre i det. Så det er ikke helt det samme problem som dig, men for mig hjælper det at bruge 'Tears Again' som kan købes i Matas for 149,95 kr. Ved dog ikke om det vil hjælpe på dit problem, men ville lige nævne det. Tears Again kan forøvrigt sagtens bruges imens man har linser på, da det sprayes på med lukkede øjne.



If at first you don't succeed, then skydiving is definitely not for you.

0
0
Svar på denne tråd
 
 visine
Forfatter: 
Dato:  21-06-2012 21:54

Jeg er da sikker på visine stadig kan købes på apotekek? Det er ikke længe siden jeg har købt det:)

Men ellers kan det købes i England:)

Mvh Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 07:58

Apoteket har stadig Visine :-) Du skal bare spørge efter dem.

 

Men ellers er der også andre muligheder, som fx Systane Ultra, som netop er til øjne der er tørre/irriterede pga kontaktlinser (og fordelen ved den er at den kan holde sig åbent i ½ år, modsat de fleste andre som kun holder 4 uger)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 15:43

Har du tænkt på, at det måske er dine øjne som er tørre? Ville først prøve med saltvand, hvis det ikke virkede, så ville jeg dryppe mælk i(ved det lyder lidt "ulækkert" men jeg får de klareste øjne af det:-)

ellers er kamillete en mulighed?


Når enden er god, er alting godt :B

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-06-2012 12:40

Jeg tænker, måske er jeg langt ude, men kender dig jo ikke.

 

Får du fedt nok i kosten? kalorier nok?

 

Når jeg engang imellem får et nytteløst slankeanfald, og spiser meget lidt i en periode, så opfører mine øjne sig nøjagtig som du beskriver. For lidt fedt/kcal så går det ud over øjnene og har man linser på er det meget tydeligt

 

Bare en tanke.

0
0
Svar på denne tråd
 
 HMMMMMMMMM
Forfatter: 
Dato:  24-06-2012 12:48

Tak for jeres svar....

 

Visine kan ikke købes på apoteker mere mod røde øjne, det har de taget af hylderne, og har kun mod trætte øjne. I hvertfald hernede i Sdr. Jylland - desværre!!

 

Skal faktisk til England i uge 30, så kan jeg købe masser hjem der.

 

Har prøvet med saltvand, og kamille te. Virker ikke så meget på mine øjne :(




* OPSTALDNING I 6240 LØGUMKLOSTER TILBYDES BILLIGT... SE PRÆS. OG SKRIV PRIVATBESKED HERINDE FOR MERE INFO *

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider