Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vand i bunden af køleskabet
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 00:35

Hej allesammen, håber der er nogle køleskabsgenier derude.

 

Vi har herhjemme problemer med at der kommer vand i bunden af køleskabet. Vi kan søbe det hele op, men dagen efter er der lige så meget igen.
Det overstiger heldigvis aldrig kanten så vi har vand over det hele, men det ligger bare nede i bunden. Hvilket jo er ret irriterende, da vores grøntager i grøntskufferne jo så ligger i vand og hurtigt går i råd og ikke er særlig rare at have noget som helst at gøre med.

 

Er der nogen der har oplevet det og evt ved hvad vi kan gøre ved det?


Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der skulle....
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 00:41

.... gerne være en lille "prop" helt tilbage på bagsiden af køleskabet længst nede (på mit køleskab sidder den bag ved grøntsagsskufen når man tager denne ud) Hvis denne "prop" er stoppet kommer der vand. Rens evt. med en tandstik og sørg for hullet er rent til at vandet kan komme igennem denne "prop".


Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!


Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 00:54

Tusind tak fordi du skrev, men der er desværre ikke nogen prop i bunden :S


Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 00:57

På mange køleskabe sidder drænet et sted under kølelementet bagerst i skabet og er formet som en lille "tagrende" i bunden af denne er der et hul om til bagsiden af køleskabet hvor fordamperbakken sidder.

 

Du kan rense hullet med en piberenser eller lille børste el.legn. så skulle det gerne holde om med at give oversvømmelse i skabet.

 

Når du nu er i gang, så er det også en god ide lige at få støvsuget skabet på bagsiden så det virker optimalt og mest energibesparende :-)


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

FÅ DIN EGEN KNABSTRUPPER - KLIK HER

0
0
Svar på denne tråd
 
 Som de andre
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 01:08

Vi har et højt Electrolux køleskab, hvor "hullet og renden" sidder på bagvæggen cirka midt i køleskabet.

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 01:23

Tusind tak. Kigger lige på det.


Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 01:28

Yay renden er fundet. Men må nok have larmet lidt, for min kæreste kom ud og så mig halvt kravlet ind i køleskabet og fik mig overtalt at kl 1:30 om natten ikke er tiden for at rense køleskabsrender, så det bliver i morgen :)


Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 07:43

Naaah - bliv du bare ved. Min kone har vænnet sig til at der bliver kørt med akku-boremaskine døgnet rundt.


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

FÅ DIN EGEN KNABSTRUPPER - KLIK HER

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider