Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvad skal man se i København?
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 21:51

Min mor og jeg skal til København i juni. Vi har planlagt hvad vi skal lave om dagen, men vi kan ikke rigtigt finde noget at lave om aftenen.

 

Vi kunne godt tænke os at se et teaterstykke eller noget stand up eller et eller andet andet kulturelt. Jeg kan bare ikke finde nogen steder på nettet, hvor man kan finde oplysninger om hvor der er sådan noget henne.

 

Er der nogen der kender til nogle steder i København, hvor man kan tage hen om aftenen og se/opleve noget?

 

Pfh. tak

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 københavn
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 22:01

Hvilke dage er I i KBH??? Teatre osv har sommerlukket. Jeg er dog på en forestilling, der kører 1-3 juni, så sig til hvis det er de dage, så kan du få lidt info.

Ellers kan det være at Grønnegårdsteaters sommerforestilling er kommet igang.


Stephanie...


Lidt om mig: http://www.stepher.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 22:02

aok.dk er din ven :) der kan du finde ALT om kbh - alt fra spisesteder, teatre, til natklubber, barer osv osv. Der burde du kunne finde alt hvad du har brug for :)


Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dato....
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 22:04

Det er d. 15. - 17. juni. Har teatre virkelig lukket om sommeren?

 

Jeg har været på aok.dk men synes ikke rigtigt der er noget i den periode...Eller også kan jeg bare ikke finde ud af den side.

 

Det eneste jeg har fundet er Cirkusrevyen, som jo selvfølgelig var udsolgt..

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 22:05

www.kultunaut.dk/perl/view/type- nynaut/forside samlet guide med alt muligt :D

 

Jeg kan ikke selv anbefale så meget, da den slags kulturel er når jeg er blevet inviteret til ballet(Kgl. Teater) og opera(Kgl. Teater og Operahuset), ikke noget jeg normalt vil bruge penge på, men det er sjovt at opleve, men ikke noget jeg vil blive fan af.

Eh, dog er Tryllefløjten okay, af en opera at være, der er undertekster når de synger, og så snakker de, og der er også lidt humor i det (og folk havde taget børn med, altså er det ikke bare 3 timers syngen i vilden sky) - Dog synes jeg det kongelige teater er en smuk bygning indvendig.

 

Dog er jeg vild med Crazy Christmas Cabaret, som jeg ser hvert år kører først til jul, så det er nok ikke aktuelt, men kan varmt anbefales hvis man tager til KBH deromkring.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billetnet.dk
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 22:24

D. 15/6 er der Stand Up på Comedy Zoo: www.billetnet.dk/event/Geo-Thomas- Wivel-Anders-Fjelsted-billetter/ ZOO1506A

 

I de dage I er i Kbh., er der Wallmans i Cirkusbygningen: www.billetnet.dk/artist/wallmans- billetter/860935

 

 

 

En aften i Tivoli kan varmt anbefales. Tivoli er forlystelser og spisesteder og blomster i dagslys. Når mørket sænker sig, opstår Tivolis Magi. Lys, farver, stemninger. Der falder en ro over området, gæsterne stresser ned. Historiens vingesus bliver ekstra kraftig. Der sker virkelig noget magisk i Tivoli, en tør, lun aften, fra skumringen falder på.

 

 


Salvia

 

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ps: Tivoli
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 22:26

Lad være med at vælge Tivoli fredag aften, hvis det ikke er for at gæste Fredagsrock.


Salvia

 

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd
 
 En af mine...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 22:38

... kollegaer har været inde og se Tivolicabaret.

 

Hun var så begejstret at hun faktisk planlægger at tage derind igen

 

(næste gang dog uden sin svigermor der fik balancenerven påvirket alt for kraftigt af den fri bar ;-) )

 

Det er ikke de samme kunstnere der er med hver aften - men man kan jo vælge hvilken der passer bedst i den periode I nu er i byen.

 

Og da det er i Tivoli, kan det jo kombineres med i øvrigt at nyde haven

 

http://www.tivolicabaret.dk/2.asp

 

 

www.billetlugen.dk/teater/24185/ cabaret-show-inkl-fri-bar/

 

 


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for svar
Forfatter: 
Dato:  12-05-2012 11:30

Tak for alle jeres fine svar og links. Der er lige nogle ting jeg skal have kigget på der :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et andet spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  12-05-2012 14:46

Jeg har lige et spørgsmål mere.

 

Kan man komme ind og se politigården? Altså bare ind i den der runde del?

0
0
Svar på denne tråd
 
 politigården
Forfatter: 
Dato:  12-05-2012 15:10
Ja, det kan man :-) Der er offentlig adgang til gården i den runde del og den firkanted gård, man kommer til via den runde gård. Der er også toiletter til besøgende, og spørger man pænt vagten i vagt-buret, har de en gratis folder om politigården.

God københavnertur :-D

Salvia

 

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  14-05-2012 09:53

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider