Hej ænder ..
Jeg har en unghest der i år fylder 4 år og jeg har en plan om at starte DSA på ham til Maj.
Skal de ha' lavet konkurrencepas inden, fordi det er et C-stævne ?
Og hvordan får man det gjort? Evt nogle som ligger inde med et link, så jeg kan læse om det ?
Kærlig Hilsen
Nadja
Heste sælges
Når du skriver DSA, er det så Dansk Rideforbunds Championat, du mener? Jeg er ret sikker på, at hesten skal være registreret som konkurrencehest - men bestemmelserne for championat 2012 kommer på DRF's hjemmeside, når de er færdige. Du må holde øje med det eer: www.rideforbund.dk/Ridesport/ Mesterskaber%20Champio...urneringer/ Championater/ Dansk%20Ride%20Forbund...heste.aspx
Registrering som konkurrencehest er meget let. Læs mere her: www.rideforbund.dk/Ridesport/ Konkurrencehesteregistrering.aspx
Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
www.sadelrummet.dk
være registreret som konkurrancehest inden du kan starte.
Og du kan være næste 100% sikker på at dit pas bliver tjekket af TD-er, når det er du skal ride champonat.
Så det er bare med at have det i orden ellers får du ikke lov at starte.
Du får den registreret via DRF-portalen, det koster 300,- og så får du et klistermærke du skal sætte i passet som bevis på den er registreret.
Med venlig hilsen
Louise Kløcker
Link: www.rideforbund.dk/Ridesport/ Mesterskaber%20Champio...urneringer/ Championater/ Dansk%20Ride%20Forbund...heste.aspx
Det er ikke nok at der er grønt lys ! ! !
man skal også flytte fusserne ..
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet