Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sjove idéer 10 års fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 22:44

 

Nogen der har sjove/kreative idéer til aktiviteter man kan lave på sønnens 10 års fødselsdag ?

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-02-2012 07:15

Hvad med skattejagt? Det syntes jeg selv var super hyggeligt.


God 17" Stübben springsadel til salg.

Se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 skattejagt
Forfatter: 
Dato:  09-02-2012 07:44

er da altid godt.

Jeg lavede en en gang hvor jeg skev noget med på østsiden af legehus... så skulle de også tænke sig lidt om.

 

eller hvad med stopdans eller stoledans...


Med venlig hilsen

Louise Kløcker

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jaaaa, skattejagt!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2012 09:51

Ja en skattejagt skal vi have. :-) Super idé.

 

På selve dagen kommer der ikke gæster, der er vi bare vores egen familie 4 personer, men vil gerne gøre dagen speciel alligevel.

 

Jeg tror vi laver en skattejagt som indeholder en række manddomsprøver ... man bliver jo næsten en mand når man bliver 10 år. Så skal der dræbes en fastelavnstønde og slås søm i og voldspises og der skal springes ud fra en høj vippe i svømmehallen og romaskinen skal have tæsk i 10 minutter. Han skal også slå en skildpadde ihjel med de bare næver (fra Toms ... ), og skydning fra hesteryg hører selvfølgelig også med (bare rolig HN, det er en lille pony og der skydes med pile med velcro som "spids", ponyen trækkes, han får hjelm og beskyttelsesvest på og vi er klar til at ringe til ambulance, politi og hjemmeværn og har naturligvis også en brandslukker i baghånden ).

 

Andre gode idéer til "manddomsprøver" vi kan udsætte ham for?

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2012 17:16

Hvad med at gætte ting med bind for øjnene?

 

Overkogte spaghetti og kaffegrums er en fantastisk regnorme-wannabe! Drengene er nok ikke så gamle, at de tænker det er svært at få fat i regnorme lige for tiden ;D


 

Bissen

... there's a reason

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med ....
Forfatter: 
Dato:  09-02-2012 18:19

... en form for tema der går gennem hele fødselsdagen.

 

Min venindes datter har lige holdt Hawaii fødselsdag. Alle klassekammeraterne blev "inviteret til Hawaii" og fik et boardingcard som invitation, der var stillet stole i en lang gang i huset hvor de skulle sidde på den 10 minutter lange flyvetur hvor der blev serveret små snacks og givet "sikkerhedsinstruktioner" (moderen klædt ud som stewardesse). Derefter ankom de til stuen, der var forklædt som hawaii. der var blomsterkranse til at have om halsen, store baner papir malet med palmer osv - og maden var selvfølgelig også med "hawaii inspiration" - kulørte "drinks" osv.

 

Det synes ungerne vist var RET sjovt.

 

Og man kan jo lave alle mulige temaer.

 

Pirates of the Caribbean - så skal der næsten være en skattejagt.

 

Du kan invitere dem på tidsrejse til vikingetiden (kræver nok hjelme og nogle skumsværd) eller til det gamle Rom (man kan sikkert stadig få ubleget lærred i metermål til ikke ret mange penge - så man kan lave togaer).

 

Du kan invitere dem til det vilde vesten - og så KAN der jo komme en "røver" ind midt i det hele som de derefter skal samarbejde om at "fange" (der kan lægges spor ud i hus og have).

 

Papir i brede baner kan hurtigt males med billig maling fra søsterne Grene til at blive til en slags baggrund (som min veninde lavede palmer, blomster og strand)

 

Min veninde slog sig i øvrigt sammen med en anden der også skulle holde fødselsdag for samme klasse. På den måde var der 4 forældre til at styre løjerne, finde på - og betale regningen.


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 TAK Bissen og Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  10-02-2012 14:49

 

Bissen og Lisbeth:

Tusind tak for jeres inspiration! Der er da i hvert fald nogle idéer at tage fat i. Det skal nok blive sjovt. :-)

 

God weekend.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider