Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Speeddating - Hvordan og erfaringer ?
Forfatter: 
Dato:  07-02-2012 19:38

Halløj

I forbindelse med mit job og uddannelse, skal jeg øve lidt det med at virke oprigtigt interesseret i folk, samt spørge ind til folk og det som de siger. Uden at bruge lukkede spørgsmål, som folk kan svare ja/nej til ..

Og hvor gør man så lige det ?

Speeddating, tænker jeg ?

Derfor har jeg overvejet lidt sammen med en veninde at prøve det ..

Men, vi ved faktisk ikke rigtigt, hvordan det fungerer, hvor man finder det osv ..

Derfor er der nogen, der ved noget om det ??

Og folk der selv har prøvet det ?

På forhånd tak :D Det ville være en kanon hjælp :D

Mvh.Krohne

Hvis sandheden står i vejen for dig, er du på forkert vej

Man kan aldrig vide, hvad bier tænker

0
0
Svar på denne tråd

12345½
Forfatter: 
Dato:  07-02-2012 21:43

Du skal iføre dig en let halvgennemsigtig silkeskjorte. Så knapper du op - ned til lige under BH'en og stiller dig i baren på Pub 40 på hovedgaden...

Det er speed dating!

Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

0
0
Svar på denne tråd

hihihihi
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 08:03

jens - ja det må være speeddating

tror jeg vil være en flue på vægen, når handyrne kommer springende ud over de rå støvet ølsjat befængte bræder, griber fat i manden forand hopper op på skuldrene af ham, kaster sig over griper om lampen svinger sig eleagant hen over disken (og knæk!) lampen falder ned og vupti så er der dating

det mere seriøse... du kan også prøve at lure lidt på denne side http://www.runningdinner.dk/

der er bla. speeddating m.m. prøv evt at ringe til hende der har siden og få en snak eller et møde med hende.

0
0
Svar på denne tråd

Min første tanke
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 15:31

Min første tanke er "Det er da godtnok at holde folk for nar!".

Jeg vil også gerne lære at virke oprigtigt interesseret, men derfor kontakter jeg jo ikke de første 100 hestesælgere og bilder dem ind at jeg kunne finde på at købe deres hest. Det er bare et eksempel til sammenligning.

En bedre løsning ville måske være at du rent faktisk VAR oprigtigt interesseret i de folk du skulle møde, istededet for at lære hvordan du udstråler oprigtighed. Det sidste er der et andet ord for, og det er vist "falskhed".

0
0
Svar på denne tråd

12345½
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 17:39

Naah - Det er vist ikke det man kalder det i Nibe når det er en kvinde, er det? ;-)

Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

0
0
Svar på denne tråd

Super-mule
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 18:47

Tak for linket :D Det ligner faktisk det, som jeg lige søgte ..

Dog er aldersgrænsen nok bare en smule for høj ..

Men prøver at kontakte hende - Det kan jo være, at de har noget alligevel :D

Mvh.Krohne

0
0
Svar på denne tråd

Jan Petersen
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 18:55

Jeg tror du misforstår, hvad det er jeg mener !

Pointet er jo ikke at lære at være falsk og virke interesseret.

Men at vise at du ER interesseret.

Det primære ved "øvelsen" er øvelse i at spørge dybere ind til tingene. Hvis folk de siger "jeg har en hund derhjemme", at man så lærer de åbne spørgmål, som får personen til at snakkede videre om den her hund. Fx hvad det er en form hund, Ej det lyder spændende, jeg har også selv haft hund bla bla bla ...

I stedet for at måske at sige "er den sød, er den sort, er det en hunhund" osv ..

Og hvis folk begynder at snakke om fodbold, som måske ikke interesserer mig så meget, men hvis det interesserer den anden person, så er det også vigtigt for mig. Så øvelse i at "snakke med"..

Du må have været i et forhold med en kvinde, hvor hun pludselig fabler løs om det her problem veninden har med kæresten, eller de her sko hun gerne vil have osv. hvor det faktisk rager dig en skid. Men du er vild med hende, og de her ting er vigtige for hende. Derfor spørger du ind til det og "virker interesseret" .. ? Eller andet i den dur ..

Jeg forstår, hvad du mener, hvis du forstår det som om, at jeg tager på speeddating, og er fuldstændig ligeglad med de fyre man ender over for .. Jo datingen ville ikke være primært mål, men selve oplevelsen er jo rigtig god .. OG det kan jo være drømmefyren pludselig sidder der, hvem ved ..

Mvh.Krohne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider