Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Har lige opdaget :o)
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 11:48

Har lige opdaget at min nye hest, Stald Carès Spartacus, har et afkom i Jylland Han er jo vallak og jeg har ikke fået oplyst hvornår han er blevet kastreret, så det var til stor overraskelse da jeg googlede hans navn og denne lille fyr dukkede op..

Han er sgi da sød

Mange hilsner fra Dorte

-nu med den skønne Stald Carès Spartacus

0
0
Svar på denne tråd

hyggeligt
Forfatter: 
Dato:  26-01-2012 08:12

Nøj hvor hyggeligt, ville da se om jeg kunne komme i kontakt med ejer af følle, også udveksle lidt billeder til familiealbummet :)

knus Heidi

0
0
Svar på denne tråd

ang hyp
Forfatter: 
Dato:  26-01-2012 09:11

ja det er sjovt når man som jeg også har oplevet med min hypper som blev kastreret som 3 års også har et afkom gående at så finde ud af hvordan det går med dem..

jeg har feks fået et billede af den og skal nok ud og se til det en dag da det står ret tæt på..tidligere ejer af min hest syns at da moderen er en 3ér pony så kunne denne hest på 158 da sagtens gå med 2 forskellige små ponyer uden der skete noget...men det kom der 2 føl ud af..dog døde det ene føl men det andet lever i bedste velgående...så det kunne de da sagtens finde ud af alligevel...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider