Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Zooplus nu også til heste
Forfatter: 
Dato:  17-01-2012 12:36

Sad lige og tjekkede zooplus.dk og hvad ser man, at de er begyndt at have til hestene også. Ikke så mange ting endnu, men alligevel....

Når man nu alligevel handler der til kattene, ja så kunne det da godt være at hestene lige manglede noget også.

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-01-2012 14:55

Og så kan jeg ikke lade være med at spørge, hvorfor du køber det i DK? Når du kan spare en hel del ved at købe det i UK!

Zooplus.co.uk

 

Jeg har lige købt 2X12kg Hills foder for 730 DKR incl. fragt.

Én sæk i DK koster 549 DKR.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-01-2012 19:13

Jeg plejer at købe i tyskland, altså zooplus.de

Ved faktisk ikke om det er UK eller Tyskland der er billigst?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hovsa...
Forfatter: 
Dato:  17-01-2012 19:19

Hov hov...Så kan jeg spørge Diana, hvorfor du køber det i UK?

Tihi

Det foder jeg plejer at købe gennem den Tyske side koster nemlig hele 56 kr mere, når man køber det via den engelske side.

Så måske du også sparer på dit kattefoder - ved at vælge den tyske frem for den engelske?


De har generelt ret gode tilbud og rabatter på den tyske.

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-01-2012 19:25

Der var jeg nok lidt for hurtigt ude

Der er åbenbart en del forskel i priserne hos den tyske og den engelske side, og det ser umiddelbart ud til at Hills er billigst i UK

Det er lidt forskelligt hvor det er billigst, det foder jeg køber er billigst i Tyskland - men det er da værd at undersøge inden man køber..

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-01-2012 19:37
Man betaler ikke moms/told på varer fra UK.
Nu er vi 2 der køber sammen, og har regnet os frem
til at det bedst kan betale sig, at købe i UK..
0
0
Svar på denne tråd
 
 foder i udlandet
Forfatter: 
Dato:  17-01-2012 20:07

 

Jer som køber kattefoder i udlandet, ved om man også kan købe "Hills C/D Urinay" - Kattemad med gul tekst på ?

Det er købt i 10-kgs hos dyrlægen til normalpris 619 kr.

Med rabat for tiden koster det 469 kr.

 

Nogen siger man ikke kan købe "dyrlægefoder" i udlandet, men jeg har nu engang set et link til det men kan ikek finde det nu.

 

Jeg kan også bruge RC "URINARY" (kan ikke huske helt hvad den hedder), den kan han også godt li (kræsen kat).

 

Men noget jeg undrer mig over ved det dyrlægefoder, er at der faktisk er meget korn eller ris i det, det står først på sækken og man siger jo der helst skal være så lidt som muligt stivelse. ?


 

 

Baltic Child Protection

STØTTER BØRNEHJEM OG FATTIGE FAMILIER I LITAUEN.

SPONSOR SØGES TIL AT FRAGTE TØJ/TING FRA

RINGSTED TIL ODENSE.

www.guloggratis.dk/diverse/onskes-

gratis/annonce/13820621

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 "dyrlægefoder"
Forfatter: 
Dato:  17-01-2012 20:58

Hej pipfugl,

 

"Dyrlægefoder" køber jeg altid her: http://www.medicanimal.com

 

Der har aldrig været problemer med leveringen og det er præcis det samme foder, som hos dyrlægen.

 

Jeg plejer gerne at købe 2 sække af gangen, så det bedre kan betale sig, i forhold til porto

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zooplus
Forfatter: 
Dato:  17-01-2012 21:17

Den danske Zooplus bruger jeg ikke, men er da spændende at de er begyndt at forhandle hesteting - mon det er noget de udenlandske zooplus'er tager op også?

 

Jeg handler kun hos den engelske Zooplus, men det kan godt svare sig at kigge priser hos både den engelske og den tyske.

- Dog køber jeg altid stort ind til kat og hund, og har så købt mig til en rabat hos Zooplus, og samtidig bruger jeg stock-up koden som giver 5% rabat når man køber for mere end £75, oveni får jeg så med den tilkøbte rabatkode yderligere 3% rabat (har betalt 40kr ca for den, og den har tjent sig ind MANGE gange!)

 

Udover rabatkoderne, så tjener man jo også bonuspoint op - og der har jeg en del hos den engelske, så derfor synes jeg bedst det kan svare sig for mig at købe dér.

 

Men uanset hvad bliver tingene alligevel sendt fra det tyske lager *GG*

 

Er meget glad for Zooplus (Y)

- Køber ikke meget til dyrene hjemme i DK mere, det kan ikke svare sig!

 

 


Rollo...

 

Hoppe sælges; Robust og stabil frederiksborger / haflinger

Bomløse sadler sælges; I farver med matchende gjord

Tell-Mann; West Highland White Terriers

Rollos; Opdræt af marsvin og kaniner

0
0
Svar på denne tråd
 
 zooplus.dk
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 12:58

når man køber for over 299 så er der ikke fragt på. De har de rabatter og koder som den engelske.

Jeg køber normalt kun vådfodere + div ting hos dem.

Er nemlig med i breader club hos RC så her får jeg en sæk til 410 - og gratis levering ved køb af 3 sække - hvilket svarer til 1 mdr forbrug.

 

Jeg er nu tilfreds med deres priser på DK siden. Så den bliver jeg ved

 

Men syntes det er sjovt at den samme siden, bare forskellige sprog, ikke har de samme ting, når alt bliver sendt fra samme sted.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Den polske
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 13:03

er faktisk meget billig. Fatter bare ikke brik af hvad der står



0
0
Svar på denne tråd
 
 Den polske
Forfatter: 
Dato:  18-01-2012 13:04

har også til heste



0
0
Svar på denne tråd
 
 Zooplus rabatkode
Forfatter: 
Dato:  11-04-2022 07:22

Jeg handler også alt foder til dyr, hos Zooplus - genial side. Et lille tip, til de nye brugere, som måske læser med: Hvis man bruger rabatkoden "PWIJ-ZGAR-ADZJ-UF9B-P99" får man 10 % rabat, på sin første ordre.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider