|
|
|
|
| Dumt dumt. |
|
|
Det er da intet andet end dumt. Og en anelse klamt, vil jeg mene. Jeg skulle ihvertfald ikke nyde noget som helst af, at få sådan en shot derop!
Hilsen en altid smilende Nille. Med Norikeren Bruno Diamant XVI
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bcvbvbcvbvbvb |
|
|
OMG!! -,- Hvor er det dumt!! Pigerne må da virkelig have tabt hjerneceller!! ;s
©©
K r i s t i n a med Columbija
©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening |
|
|
Bom bom...... Hvornår mon de unge fyrer tager ideen til sig?? De har jo oxo flere åbninger 
VH Pernille "Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher) I believe in dragons, good men, and other fantasy creatures! Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flyvesalve |
|
|
Ja, forbud er begrænsninger, og begrænsninger skaber kreativtitet. Det er jo næsten helt middelalderligt. Dengang lavede de rigtige hekse "flyvesalve" af forskellige euforiserende urter, som de smurte i den nedre region for at "flyve", altså blive høje. Så metoden er langt fra ny. Unges drukvaner er i forvejen farlige og grænseoverskridende, så hvorfor skulle de lytte til disse advarsler? Jeg tror nærmere artiklen kan være til inspiration, end afskrækning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åndsvagt |
|
|
Det er komplet åndsvagt! Og det er godt nok en kreativ en der har fået den idé! Hvordan i alverden kommer man på at gøre sådan noget? Håber aldrig mine fremtidige børn bliver så dumme at de kunne finde på sådan noget!
Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha... |
|
|
Det er da godt nok for dumt - og så kan jeg ikke lade være med at tænke at det må svie helt vildt...
Av av av jeg skulle i hvertfald ikke nyde noget 
Carina Med fjordhesten Fanni  Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har godt |
|
|
nok svært ved at tro at det kan være rigtigt.... Det er da helt vanvittigt....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumhed |
|
|
Hvad???? Det er da for dumt. Undskyld, men jeg har virkelig ikke ondt af dem der bliver virkelig syge af det. Det er simpelthen for latterligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor klamt |
| Forfatter:  |
Becs |
| Dato:  |
15-12-2011 16:21 |
|
Mon ikke det svir helt vildt? Jeg skulle godt nok ikke nyde noget! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Artiklen tager |
| Forfatter:  |
JLH |
| Dato:  |
15-12-2011 16:23 |
|
sit udspring i USA. Jeg synes der er stor forskel på USA og DK - og sådan skal det helst forblive.
Mvh Janni Tværing Fra Vendssyssel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor dumt |
|
|
Der skal nok være nogle, der dør af det.... Fred være med dem.
Venlig hilsen M
Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alkohol |
|
|
"Jeg tror nærmere artiklen kan være til inspiration, end afskrækning." Det er også min tanke Jeg tror ikke der går lang tid før vi ser det herhjemme, og desværre, tror jeg det bliver et stort hit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha :D |
|
|
Unge piger der gør det nummer gambler med deres liv. Den rene spiritus går direkte i blodet, og giver nemmere en forgiftning. Derudover ødelægger de slimhinderne i underlivet, og muligheden for senere at få børn ..
.. When we compete, we must compete as honest, as the horses we are riding on ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| E det noget nyt? |
|
|
Jeg har da kendt til tricket i årevis, dengang var det svenskerne der gjorde det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eyeball? |
|
|
Er der ikke noget med danske unge som laver noget med shots ind på øjet, fordi det også dér går hurtigere i blodbanerne? Jeg forstår generelt ikke danskernes drukvaner, og hvorfor der ofte bliver set ned på dem som så ikke drikker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumbum.. |
|
|
Rygtet har gået i årevis, og de unge piger gør det også her i DK.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1111111111 |
|
|
Jaaaamen, jeg er vist blevet gammel. Har aldrig hørt om nogle af de nævnte 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| USA går foran |
|
|
Desværre er det sådan, at vi i DK ofte følger efter USA mht. deres levevis og andre ting, herunder dette farlige påfund.
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Vil du leve det gode liv? Afbalancering og harmoni til din hest og dig The only thing that ever matters is to love and to be loved
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| manglende ligestilling |
|
|
Det er menneskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ye94t4w |
|
|
tja det eneste gode ved det må være at er man dum nok til og sætte sådan en tampon op og man ender med og blive steril....ja så blir dumheden sgu ik avlet videre
2.5 års islænder hingst efter Joseph fra skardi sælges, 5 gænger, sadelvant og muligt kåringsemne. han er allerede over 140 og ender på omkring 145+, oplagt til FIPO klasser om et par år
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hørte om denne metode for længe siden.. og jo drengene har også taget denne ting til sig... Faktisk hørte jeg aller første gang om dette, fordi nogle drenge havde gjort det!
Living is the strongest drug
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|