|
|
| Din yndlings julesang ? |
|
|
Hey alle og glædelig jul til alle  Kom til at tænke på hvilken julesang der var folks yndlings julesang. Så kom med dit bud - gerne med et link til hvor den kan høres. Min egen må være denne med Kandis - Lillejuleaften www.youtube.com/watch?v=0KFXeFbREjg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar..... |
| Forfatter:  |
CarolineR |
| Dato:  |
10-12-2011 13:48 |
|
Wham - Last Christmas...den bedste!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening |
|
|
VH Pernille "Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher) I believe in dragons, good men, and other fantasy creatures! Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| merry christmas |
| Forfatter:  |
Louise *DeFantastiskeFire* |
| Dato:  |
10-12-2011 13:53 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm... |
|
|
Synes "Jul Igen" af Dan Turéll/Halfdan E. er ret god  Tror ikke jeg har nogen yndlingssang, men The Julekalender har lavet nogle sjovt nogle 
Bissen ... there's a reason
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Yndlings julesang |
|
|
Last Christmas med Wham. 
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Vil du leve det gode liv? Afbalancering og harmoni til din hest og dig The only thing that ever matters is to love and to be loved
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Bumbum |
|
|
DEt jul, Det cool ER suverænt min favorit. Det er ikke jul før den er spillet mindst 10 gange 
R.I.P Fighter, den smukkeste stjerne på himlen R.I.P Oxana, du var solen i mit liv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min julesang |
|
|
Helt sikkert Mariah Carey med "All I want for christmas is you"... Og så måske "Driving home for christmas". Kan ikke huske hvem der har lavet den...:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige for tiden.. |
|
|
Må det være Mews "She Came Home For Christmas". Gode stykker, Stald Lauenborg! Nu er jeg glad. 
- Hilsen Eva med Aldis og Tvistur Livet er et cirkus, man kommer ind og bukker, render rundt, bukker igen og går ud. - Robert Storm Petersen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| En norsk julesang |
|
|
som også synges af Stig Rossen. Den hedder "En Stjerne Skinner I Nat" Det er helt klart den smukkeste julesang!
Man behøver ikke være tosset for at være her... Men det hjælper!  Sov sødt Kalimo 21/5-2009 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mary had a Baby |
|
|
Min absolutte yndlings-julesang er Mary had a Baby med Mary Hopkins. En gammel sag, man ikke hører så ofte, men jeg synes jeg kan se hele den historie, jeg forestiller mig, når jeg hører/læser biblens juleevangelier. (Nej jeg er ikke specielt kristen, for mig er det gode historier, men sangen tegner præcis den historie for mig) www.youtube.com/watch?v=Y-56PiunMQI
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Nu hører vi |
|
|
radio Aura i et desperat forsøg på at komme i julestemning herhjemme (de kører med julemusik døgnet rundt) og hørte en med Thomas Helmig med en anden mener jeg og de var da meget god. Eller så er der også Chris Rea: Driving home for christmas. Mvh Sandra C
Dygtig rytter og rideveninde søges & FULDopstaldning tilbydes Ryttervant 5 års allround trakhenerhoppe e.Chopin m. Chopstik til farfar. Hjem før pris el. Udlånes - Forsvunden pony efterlyses-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Monkey Business |
|
|
Kære Julemain. Bare for sjov, intet sentimentalt buhu som de fleste andre.
Venlig hilsen Stina.
Mor til de to charmetrolde Lea og Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|