Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ideer til 2 dages mad?
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 11:29

Hej allesammen

Ja som overskriften siger, så søger jeg inspiration til aftensmad man kan spise to dage i træk.

Helst udenfor mange kulhydrater dvs. uden kartofler, pasta, ris og hvids brød.

Håber I har nogle ideer.

Carlos min dejlige plag :)

0
0
Svar på denne tråd

2 dage i træk
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 11:33

Når vi skal have NEM og lækker mad 2 dage i træk laver vi en stor portion grøn salat m. div. i.

Til den får vi hjemmerørt dressing og lækkert groft brød. Den ene dag får vi så f.eks. et stykke kylling til og den anden dag fisk.

På 2.dagen spæder vi salaten op med nødder f.eks. for det ikke er helt det samme begge dage.

Lækkert og nemt

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 11:49

Suppe og sammenkogte retter - de smager jo ligefrem bedst på andendagen ;D

Bissen

... there's a reason

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 12:45

jeg fik sådan en rigtig god grøntsagslasagne her den anden dag :)

Der skal revet squash, revet gulerødder, fint hakkede porre, dåsetomater og lidt oregano i "kødsovsen" - det kan du så ligge sammen med fuldkornspasta plader? :)

Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, learning from the past, and realizing people change.

0
0
Svar på denne tråd

æggekage
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 13:23
Æggekage. Løg og forskellige grøntsager ristes på panden. 12 æg, 4-5 spsk. Mel og 6 dl. Mælk piskes sammen . Grøntsager og "dej" hældes i smurt fad. ( feta kan fordeles over, men det bliver den jo noget mere usund af. Parmesan kan tilføjes dejen)I ovnen ved 175c i ca 30 min. Serveres m salat. Kan spises varm og kold og gerne dagen efter.

Stine

-nu med 4-længet bondeidyl, Enghavegaard!

SÆLGES:

4-års fjordhoppe efter Mosegårdens kejser, har været i proff. tilridning. 146 cm på stang

www.mose-gaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Man kan jo...
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 13:35

... lave næsten hvad som helst.

En sammenkogt ret vil da være fin - så kunne man lave den med quinoa den ene dag og så tilføje f.eks. bønner eller linser i den næste dag - for at skabe lidt variation.

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

2 dage og ingen frost...
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 15:56

Så kan du jo lave stort set alt :)

Jeg gør nogle gange det at jeg koger kødboller, den første dag til boller i karry næste dag kødboller i tomatsauce.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider