|
|
| Min profil slettet på HesteGalleri :o( |
|
|
Mvh. Lykke *Proud owner of Pearl of Justice* Tennessee Walking Horse *If love alone could have saved you, you never would have died* R.I.P Dixie! Følg os på Facebook Deltag i julekonkurrencen på Horse Universe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
hvordan kan man komme til at slette den???? det forstår jeg ikke??? det er jo ikke bare et sted man trykker og så er den slettes, man skal jo godkende det... men rigtig træls for dig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Træls... |
|
|
Hej Sikke noget skidt, det er bare så ærgeligt når man har noget liggende man gerne vil gemme og passe på og så forsvinder det ved et uheld 
God Jul til jer alle :) Venlig hilsen Kathrine En god rytter kan høre hesten hviske - En dårlig rytter kan ikke høre hesten råbe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
chris »97« |
| Dato:  |
07-12-2011 08:09 |
|
Jeg forstår ikke helt hvordan i derinde kan slette ved et uheld. Der skal tastes både kode og skrives en forklaring på hvorfor den skal slettes. Men ærgeligt er det da...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad....? |
|
|
Jeg er godt nok også nysgerrig efter at høre hvordan man "kommer til" at slette en profil... Det er jo ikke fordi man kommer til at trykke på en knap ved siden af og så wuuupsi er den væk. I har ikke været uvenner eller lign. og det er derfor den "Ups, blev slettet".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HG-slet slet |
|
|
Altså, at finde en besked til at slette en konto, det er bare to handlinger som slet ikke ligger bare lidt tæt på hinanden på HG! Hvordan kan han slette, fremfor at finde? Slet kræver som Chris skriver, kode, forklaring, før den er slettet? Tænkte han ikke eller??
Ejer af den fantastiske Toby.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undre mig også.. |
|
|
og tænker, undskyld, at han må da godt nok være dummere end en våd paptallerken 
Krone og Bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i midtjylland - se mere på præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dmfkdklskd |
|
|
Annemette sagde det...... undres
©©
K r i s t i n a med Columbija
©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slettet profil |
|
|
Øv for dig, at din HG-profil er blevet slettet og dermed de betydningsfulde beskeder fra andre ift. Dixie og herunder også tabet af hende. Jeg er klar over, hvor meget du holdt af hende og hvor traumatisk hendes sidste tid var for dig. Jeg blev også berørt af dette. Mht. din kæreste så skal du måske give ham et kørekort i IT, han er ikke den skarpeste kniv i skuffen, hvad dette angår. Sorry to say. Noget andet.. Jeg tror, at der er en mening med tingene. Måske er det meningen, at du skal give lidt mere slip på Dixie og nogle gange bliver dette vist med et vink med en vognstang. Håber det giver mening, det jeg skriver. Ved at blive ved med at gemme omtalte beskeder kan du på en måde fastholde dig i at sidde fast i tabet af hende. Samtidig er jeg med på, at der er forskel på, at beskederne bliver slettet uden din velvilje til, at du selv tager et bevidst valg og sletter dem for at give slip på noget af smerten ift. episoden.
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Vil du leve det gode liv? Afbalancering og harmoni til din hest og dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En ting mere.. |
|
|
Jeg lægger mærke til at du skriver, at beskederne har betydet meget for dig: Hvor er det bare ærgerligt. Det værste er dog de beskeder jeg har mistet. De har virkelig betydt meget for mig. Jeg synes, at du skal tænke, over at du skriver, at de virkelig har betydet meget for dig. Du skriver ikke, at de betyder meget for dig (nutid). Der er meget stor forskel, og jeg tror du selv har svaret på, hvor vigtige beskederne egentlig er, når det kommer til stykket.
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Vil du leve det gode liv? Afbalancering og harmoni til din hest og dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Åh Esma, endnu engang så udtrykker du dig varmt, præcist og lige med den tanke jeg selv havde.  TS: Det er svært at sige farvel, men tag det som en mulighed for en frisk start med din nye smukke hest. 
Anne I have found my Magic RIP Røde. Vil altid huske dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nu ønsker jeg ingen dumme beskeder til min kæreste. Han er langt bedre end mig, når det kommer til computere. Det var et uheld der kan ske for enhver - også for mig. Jeg ved ikke hvordan det skete, men som jeg har forstået loggede han ind, og så ville den have adgangskoden, så han har bare troet at han havde trykket forkert adgangskode (den åbner vidst samme side op, når man sletter sin konto), og så trykkede han adgangskoden igen og inden han fik først læst "Slet konto", efter han trykkede enter. Det er virkelig ærgerligt, men det er sådan noget der kan ske. Jeg er ikke sur på ham, og han er rigtig ked af at det er sket.
Beskederne til Dixie betyder stadig meget for mig, men de kan jo ikke betyde så meget mere, når de er væk - Derfor jeg skriver som jeg gør. Alle beskeder til Dixie betyder alverden for mig, og det vil de altid gøre. Jeg vil ikke slippe hende, for hun vil altid være en del af mig. Jeg lever ikke i sorgen længere (udover d. 2 i hver måned, hvor jeg stadig tænder et lys for hende og føllet). Nu smiler jeg når jeg ser billeder, og mindes alt det gode. Så vil ikke mene at det er negativt. Men derfor betyder kommentarene vedr. hende stadig rigtig meget for mig. De hjalp mig med at komme videre. 
Mvh. Lykke *Proud owner of Pearl of Justice* Tennessee Walking Horse *If love alone could have saved you, you never would have died* R.I.P Dixie! Følg os på Facebook Deltag i julekonkurrencen på Horse Universe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjjooovvvvvv |
|
|
jeg kan godt følge dig dixie du elsked den hest  og self ska minder og billeder gemmes som et varmt minde
der findes intet vigtigere end at leve at eksistere er blot at være
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfkgdgkldkl |
|
|
Beskederne kan godt have en betydning selvom de er væk  Ligesom hesten betyder noget selvom den er død 
©©
K r i s t i n a med Columbija
©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Beskederne har også stadig en betydning. Det betyder rigtig meget at folk har været så støttende. Så lad os sige at det er en fejlformulering, for det skulle ikke forståes som, at jeg har lagt det bag mig, for det har jeg bestemt ikke  Jeg tænker på Dixie hver eneste dag, og hver dag bærer jeg en halskæde med hendes halehår, som en ven fra Belgien fik lavet til mig. Jeg synes ikke der er noget galt i, at blive i mindet og savnet, men kan godt se det ikke var sundt for mig, som jeg havde det i starten. Hverken psykisk eller fysisk (eftersom jeg tog 25 kg. på). Men heldigvis er det sidenhen blevet lettere og lettere (og det er jeg også), men det gjorde meget at jeg havde de beskeder at kunne læse engang imellem. Nogle dage kan man godt have brug for det. Også tråden der kørte her på HN, har jeg været inde at læse mange gange, og det har hjulpet mig til den positive side. Så er rigtig ærgerlig over, at de mange beskeder (der var over 200 på Dixies profil, og modtog 150 privat) er væk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det er da godtnok ærgerligt at den er blevet slettet. Jeg bruger ikke HG, men har du overvejet at skrive til dem og spørge om de kan gendanne din profil? Der står godtnok her: www.hestegalleri.dk/ gal_kontakt_skriv.aspx?category=6 at de ikke vil gøre noget ved frossede/slettede profiler, men ud fra det de skriver, lyder det som om, at det er i de tilfælde hvor brugeren har lavet noget 'ulovligt' ift. retningslinjerne. Set var da et forsøg værd, synes jeg nok. De kan højst sige nej. Hilsen Rie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Så skal man godt nok være ualmindelig klodset for at komme til at slette den, men det kan jo ske  Derudover er det meget sundt at komme lidt videre i livet,jeg kan ikke lade være med at tænke at det "kun" er en hest du har mistet(og nej det skal ikke misforståes) og ikke et menneske. Jeg tænker mere på når du engang mister et menneske der står dig nært, skulle du helst ikke komme meget længere ned, end du var med Dixie, for som jeg læser det, gik du helt ned med flaget da du mistede hende.. Det er ment i den bedste mening
Nogen der har set Prins Valentin? Fjord/ DV vallak fra 2001? SKRIV!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv bøv. |
|
|
Jeg ville faktisk også være øv hvis mit galleri røg helt. Jeg har faktisk fundet billeder derinde i mit galleri som jeg troede kun lå på et tabt hukommelseskort. -jeg kan sagtens forstå det. Hvad så med de grupper du er admin for? er de også væk eller - jeg er jo med i en enkelt eller to ... eller var?
Kilden Dækkener str 95 købes. Mor til Lea 02.05.06 og Maya Isabel 08.12.08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slette profil??? |
|
|
Trælst at din profil er blevet slettet, når den betød så meget for dig! Jeg forstår altså heller ikke, hvordan din kæreste kan "komme til" at slette profilen? Jeg er bestemt ikke velbevandret på hestegalleri, men oprettede engang en profil, fordi jeg fandt ud af, at der var billeder af min gamle hest, som jeg kun kunne se med profil. Nu har jeg så lige logget ind på den profil, for første gange i ca 1000 år, og når jeg er logget ind, skal jeg helt nederst i menuen, hvor jeg skal trykke på "Slet min brugerkonto", herefter kommer jeg ind på en side, hvor der med ret store bogstaver står øverst "slet brugerkonto", og så skal jeg trykke min adgangskode igen. Hvordan kan man komme til det ved et uheld? Tror du ikke, at din kæreste har syntes, at du brugte for meget tid derinde, og har løst problemet på sin helt egen "snedige" måde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nina - jeg tænkte præcis det samme |
|
|
Og hvis man skal give begrundelse for at profilen skal slettes er jeg da rigtig godt nysgerrig efter hvad han skrev??
Det virker ikke rigtig som om der er nogle af HG's øvrige brugere der tror på at man kan komme til at slette en profil. :-/ Hvad med at gå ham på klingen og spørge om han synes at du bruger for meget tid derinde??
VH, MaggieMay "Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden".. "Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hehe, ja, jeg synes også den er svær, og forstår heller ikke hvordan man kan komme til det, men jeg ved han ikke gjorde det med vilje.
Min kæreste og jeg mødte hinanden på HG. Han er selv hestemenneske, og HG har været vores "Dating side".  Og jeg kender ham godt og ved, at end ikke hvis han blev sur på mig, ville han kunne finde på lignende. Vi har dog ikke været uvenner i mange måneder. 
Da jeg mistede Dixie sad vi sammen og læste beskederne, så han er ikke i tvivl om hvor meget de betyder for mig. Han har selv mistet sin gamle hest, som også er på HG, og ved at han også ville blive ked af, hvis hans profil blev slettet, så det ville han aldrig gøre.
En helt anden ting er, at skulle han slette noget jeg brugte meget tid på, skulle det være mit eget forum (se signatur). Det både koster min tid, samt penge hver måned. Desuden er det nemmere at slette, bare lige sådan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|