|
|
| Tvserier omhandlende heste .. |
|
|
Har nu været HELE Heartland serien igennem, og mangler en ny serie at se .. Kom med jeres bud på en ordenlig heste-serie 
.. When we compete, we must compete as honest, as the horses we are riding on ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Er Black Beauty ikke lavet som en mini-serie? Nu Googlede jeg det, og frem kom Wildfire...
Bissen ... there's a reason
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Findes Heartland på tvserie??? Hvor hvor hvor??? 
Hilsen Rikke Nu med Stoubæks Kenzo!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 111111111 |
|
|
Mcclouds daughters, dog ikke decideret hesteserie, men lidt )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dddddddddd |
|
|
Troede da heller ikke at Heartland var på serie  EJ, den må jeg da lige ind og freake når jeg keder mig. Har læst alle bøgerne da jeg var lidt mindre, de jo super gode de bøger 
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddd |
|
|
Hvordan ser du dem inde på det link du har smidt ind Julie? For man kan jo ikke trykke nogle steder og se afsnittende ? :S
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvordan |
| Forfatter:  |
Michwelle |
| Dato:  |
01-12-2011 17:41 |
|
Sandra: Du skal bare trykke på én af afsnittene på den side man kommer ind på, når man klikker på linket. Så kommer man ind på en anden side, og dér vælger du den "knap" der hedder "stream in HD now" Afsnittene er under den hvor der står: Season 1 (13 episodes). Dem kan man klikke på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heartland.. |
|
|
Hvad hedder serien på dansk... Altså i bogform hvis den er lavet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Serien hedder Heartland . Det er en kanon serie - Både bog og tv-serie 
.. When we compete, we must compete as honest, as the horses we are riding on ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Kan man se Mclouds daughters på nettet??? Hvis ja, hvor?
- Camilla Med den smukke mule
Showdancer DV386
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ih altså! |
|
|
Kan det virkelig passe at man skal give dem sit kontonr inde på det link? Det er jeg virkelig ikke meget for... 
Mvh. Lea A smile is the light in the window of your face, that tells people your heart is at home.<3 Børn er som ideer - ens egne er de bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ffffffffffffff |
|
|
Mange tak for linket Mazda 
Jeg er i fuld sving nu. Ej det virkelig fedt at se den på film når man ahr læst bøgerne. Dog lidt irriterende med de der max 72 min ad gangen med videobb og den der videoZ  Kan man på nogen måde snyde timeren?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Sandra: Ved at se dem via youtube, så slipper du for at have tidsbegrænsning på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
|
|
Ender den egentlig med at Ty og Amy finder sammen til sidst eller hvad? Jeg har hørt mange forskellige ting. Skriv PB 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandra ♥Cashew♥ |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala |
|
|
Man kan jo vælge at se dem på mange forskellige sider, ikke kun videoob osv Putlocker er min favorit  Youtube er også ok. Men den nyeste sæson er der vidst ikke, og kvaliteten er ikke lige så god. Synes jeg.
Sandra, det må du jo vente og se Sæson 1 er min ynglings Er kommet til at se serien flere gange hehe. Der er også en julespeciel, den har jeg dog kun fundet på youtube.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddd |
|
|
Jeg er lige begyndt at se Sæson 3  Synes faktisk den er meget god. Måske lidt teenage agtig - men hvad fanden altså Endelig er Ty og Amy sammen, total idioter og ødelægge det i SÅ lang tid og spærre ben for hinanden. Hvor de dumme Men endelig, endelig.. Haha. Dvs at man kan ikke se sæson 5 på youtube?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 12345678 |
|
|
heartland bøgerne og tv serien bør ikke ses som "det samme" serien er meget anderledes og har ændret en del ting. men den er god hvis man ikke tænker den er lavet over bøgerne, men bare inspireret af ^^ McLeods daughters. den sorte hingst kan jeg huske jeg så som serie da jeg var mindre.
...........iSE & BERLIOZ. Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
|
|
Det er meget, meget længe siden jeg sidst har læst bøgerne. I hvert fald ikke læst dem siden jeg var omkring 17 år og jeg er 22 år nu. Så kan ikke huske meget fra bøgerne. Synes klart serien er god  Det er heller ikke "kun" heste, men du følger jo dem alle i deres liv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fuldblod serien |
|
|
Er den lavet som serie?? Har læst bøgerne rigtig mange gange.. Så den kunne være fed at se som serie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxxxxx |
|
|
Nu er jeg vist betydelig ældre end mange af jer..... For jeg har hverken læst Heartland eller Fuldblodsserien....men har dog set dem i boghandlen  Men jeg husker jo Follyfoot fra jeg var barn. Jeg ELSKEDE den. Det handlede om et slags "hjem" for heste, som havde haft et skidt liv. Og så skete der selvfølgelig en masse spændende ting. Gad vide om den findes mere? Maria
Kieffer Rusty Ulla Salzgeber Exellent sælges. Super lækker sadel. Meget lidt brugt. Se billeder på min præsentation. Hvis din hest er død,- så stå af!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| xxxxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
Åh ja, det har du da også  Og nu har jeg lige set det første halve minut og kan straks genkende alle personerne. Den vil jeg sætte mig og se senere.....med glæde. Håber, at det lever op til forventningens glæde  Tak for linket. Maria
Kieffer Rusty Ulla Salzgeber Exellent sælges. Super lækker sadel. Meget lidt brugt. Se billeder på min præsentation. Hvis din hest er død,- så stå af!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|