Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad har du vundet?
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 10:36

Hvad er det sidste du har vundet i en konkurrence?

Selv vandt jeg fornyligt i en konkurrence fra Kopenhagen Fur på Facebook. Præmien var en meget eksklusiv nøglering i pels, den er dog ikke lige min smag, så jeg satte den til salg på nettet - men efter jeg ikke har haft held med at sælge den, har jeg nu overvejet om den er min smag alligevel

0
0
Svar på denne tråd

jeg vinder
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 11:52

Jeg vinder ikke alverden, da jeg ikke spiller eller deltager i mange konkurrencer.

Det største jeg har vundet må være en gratis bedækning ved en palominohingst - og resultatet græsser nu på 5. år uden for mit vindue.

Senest har jeg vundet en familie take-away middag fra en kro - men nu kan jeg på mystisk vis ikke rigtig komme til at indløse gevinsten.

Mvh Tina

R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010

"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

Præmier...
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 12:01

Det seneste jeg har vnudet er en Rune Klan DVD, som kommer med posten i næste uge

Ellers har jeg vundet en del på det seneste: 2 billetter til Sounds-festival, 2 poser Toms slik, 2 billetter til Beady Eye i Vega og en trøstepræmie bestående af 3 pakker servietter og en kuglepen...

De fleste af de konkurrencer jeg deltager i er på Facebook, dejlig nemt og gratis (ikke noget med at betale 5 kr. pr SMS eller frimærker...).

0
0
Svar på denne tråd

vandt et par briller
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 12:06

i sidste uge via facebook i min styrke og har fået dem , så var det jo meget heldigt at jeg for ikke så længe siden fik målt mine ny styrker ud , jeg kan dog kun bruge dem så reserver da de ikke er i titanium.

Vh Berit

Ebony smukkeste tinker/irishcob sælges ved fravænning.

har på hånden flere fine 1 ponyer priser fra 4000,- kontakt over pb.

0
0
Svar på denne tråd

gevinster
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 13:03

Det seneste jeg har vundet er vist Black swan på blu-ray samt en eller anden cd - det bedste jeg har vundet er min dejlige pony eller ihvertfald gavekortet til at kunne købe hende, som jeg vandt gennem zoozity

Det underligste jeg har vundet var en uv-lampe til at lave kunstige negle med - det var nemlig min mor der havde sendt ind for mig så åbnede pakken og var virkelig forvirret indtil jeg så diverse andet tilbehør samt et tillykke-brev. Men den blev solgt på dba så det var fint :) Nu kæmper jeg så med at få et skateboard af en art solgt som min mor på lignende vis har skaffet mig.

Deltager primært i konkurrencer i lokalavisen (ret gode vinderchancer) eller dem man skal aflevere i butikkerne. gider ikke dem hvor man ender med at være tilmeldt en bunke spammails efterfølgende

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har vundet ....
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 13:46

i kærlighed...!

Skal giftes med min dejlige kæreste gennem 7 år, og faren til mine skønne unger, i næste uge!

Tror det er min største gevinst!

Alt for denne gang!

Vokser aldrig for ponyer da ponyer bare er sjovere!!

For verden er heste bare heste.

For mig er heste verden!

0
0
Svar på denne tråd

lottogevindst
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 13:53

jeg har vundet 37 kr i lotto...

Mvh. Gitte

StaldOlsen.dk

GO Filique

Findus B - Top of Class - Urprinz

Feldholms Doughty
Ekens Fanfare - Stegstedgårds McKenzie

0
0
Svar på denne tråd

Gitte....
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 14:02

Gitte: Ha ha jeg vandt 50 kr. i lotto i sidste uge forresten! Og har planer om at vinde ca. 100 millioner i næste uge!

0
0
Svar på denne tråd

Præmier ! :D
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 14:13

Jeg har vundet 2 ting i hele mit liv ! :D .

36 kg. Brogaardens Lucerne Mix på Hestenettets stand til Hest & Rytter og en foderkonsultation med deres foderdimsdims :)

En bog med de 50 største klubber i Europa i en "oddskonkurrence" på Goal.dk

De der 36 kg. foder, det var bare gud! Goood de gjorde meget godt for min babypony! :D .

Alessandra - Mangler Kidogo <3

0
0
Svar på denne tråd

jeg vinder aldrig
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 14:42

noget, men for et par uger siden var jeg til "halbal" i min by, havde fået billetten dertil om morgenen, og sørmer om mit billet nummer ikke bliver trukket ud.

Vandt et kørekort!

Bare ærgeligt at jeg både har almen i trailer.

Idag bliver det givet videre til min mor, som har snakket om at NU vil hun tage lidt køretimer, så hun kan købe sig en bil, i en evighed.

Ellers har jeg vist primært vundet 38 kroner i lotto osv.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

Det største
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 14:51

jeg har vundet var en ferie til Island - flybilletter, to overnatninger på hotel og lejebil i 3 dage. Det var efter en temaaften på TV2 Zulu, for at det ikke skal være løgn, hvor man kunne indsende sit svar på et spørgsmål online bagefter. Jeg troede, at de tog p^s på mig, da de ringede mig op et par uger senere

Jeg var så faktisk på vej til Island for at arbejde i 6 mdr. på det tidspunkt, men gav det til mine forældre, der så kunne komme på besøg midt under opholdet

Opinions ain't facts, take 'em in and let 'em go.

Who am I?

www.freewebs.com/sin ...

I Storbritannien siden 2009.

0
0
Svar på denne tråd

100 milioner..
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 15:13

Jeg har en gang vundet en kylling i banko - det er vidst 25 år siden

Min mand siger at jeg aldrig kommer til at vinde noget som helst, fordi jeg, siger han, har held i kærlighed

Men jeg vil altså også gerne vinde en rejse eller en pose penge

PrinsesseGuldhår & Sigøjnerhestene

Billige NYE dækkener og andet sælges se mine annoncer:

www.hestegalleri.dk/ gal_visbruger.aspx?userID=48222

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 15:40

lykkens gudinde har smilet til mig de 2 sidste år jeg har været til hingstekåring i Herning.

Sidste år vandt jeg et halvt års forbrug af brogaarden foder, og året før vandt jeg 2. præmien i det store lotteri, nemlig solariet:-) Dette solgte jeg for 15.000 kr.

deltager ellers aldrig i konkurrencer, óg da jeg vandt solariet købe jeg kun et lod og det var kun fordi hun var så sød hende lotteri damen, og da jeg vandt på brogaarden deltog jeg kun fordi jeg røvkedede mig ved deres stand, da min veninde havde 117 spørgsmål, så tror jeg sad der i 30 min. også kunne jeg jo lige så godt udfylde en lodseddel:-)

Så jeg har været meget heldig...

Nu spiller jeg fast lotto, men der har gevinsten kun været på 38 kr. i ny og næ.. så tror min kvote er brugt op:-) Desværre

Flere gode ungheste sælges i alderen 4-0 år. efter bl.a. BH Romanov, BH Dexter, BH Don Romantic, Sting og Le'Spoir.

Send PB for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

At vinde
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 16:19

I onsdags vandt jeg en heste-julekalender på Tika rideudstyrs facebook side :-)

For en måneds tid siden, vandt jeg en fin neglelak på en side på Facebook.

Og... på ifor william`s(hestetrailere) Fb side, vandt jeg 2 billetter til store hestedag i september i år.

Så for en som mig, der ellers aldrig vinder noget, er facebook et hit

Anne Mette

Sov sødt lille Arta, vi ses forhåbenlig igen engang
Glemte at vågne 25-10-09

Nu med Markus, Olde med snert af Fjord

A woman needs 2 animals

The horse of her dreams and a jackass to pay for it

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 16:38

Jeg har engang vundet 1500 kr på et skrabelod. Min mand vandt, for 11 år siden, 5000,- dollars som vi brugte på den mest fantastiske tur til Keneya Mombasa..sønnike, min mand og jeg. Han er skidt ud af et lykkehjul, og har også vundet en Playstation, i lotto osv. Selv er jeg ikke den store lykkens gudinde, men har bestemt vundet i kærlighed til gengæld...og så har jeg også vundet i det store hestelotteri, om 2 gange at finde sit livs hestekærlighed...så jeg er en lykkelig kvinde

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

Kieffer Lech, med store knæstøtter sælges...Velholdt

0
0
Svar på denne tråd

jeg har vundet
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 18:36

Jeg har i år vundet 2 bedækninger , glader mig til at se hvad der kommer ud af min præmie .

Diana Tornbjerg Hansen

www.killingelisten.dk

wrap hø sælges

7100 vejle

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 18:49

Uha jeg er fyldt med held på det sidste, så jeg regner med at købe en lotto på onsdag og snuppe 100 millioner :)

Jeg har vundet:

- Show shine og super clean fra Blue Hors..

- Animo stævne skjorte.

- YouCard(Kan bruges i 30 butikker i Næstved og indholder forskellige rabatter til hver enkelt butik)

- Grime og træktorv igennem Heste-Nettet til SHD.

- 1 mdr gratis VIP bruger til Sportify.

Alt det her har jeg vundet inden for de sidste 6 mdr, tror jeg :)

- Pernille

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 20:40

Tillykke med pelsen Du er også altid så heldig Caroline, når det kommer til konkurrencer Folkene nede på Skala FM må da efterhånden have været på fornavn med dig, så tit som du vandt noget i radioen

Det sidste jeg har vundet er vist en liter sprinklervæske i en tombola til et julemarked

Ellers synes jeg aldrig jeg vinder noget....

Og når jeg eller kæresten så endelig vinder, er det altid sådan nogle mærkelige ting, fx har vi engang vundet en buksepresser i Bilka

Kristine og Filip

Dejlig lille allroundhest udlånes til den rette rytter i trekantsområdet, send gerne en besked, hvis du vil vide mere :)

0
0
Svar på denne tråd

En saddel
Forfatter: 
Dato:  20-11-2011 00:03

Jeg har vundet en passier optimum til hingstekåringen i herning for et par år siden. Og så vandt jeg den næststørste julekurv på mit arbejde sidste år.

Så jeg regner ikke med at have hæld i nogle lotterier de næste mange år.

Michelle L.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-11-2011 10:32

Vandt i Lotto igår :D

Dog ikke nogle millioner, men 160 kr er vel også en slags penge

Hilsen Patricia
- Lejelejlighed i København el. omegn søges.
Min. 2 vær. Max. 5000 kr,-. Kontakt mig!

0
0
Svar på denne tråd

Præmier
Forfatter: 
Dato:  20-11-2011 11:06

Jeg vandt for nyligt 40.- i lotto. De blev geninvesteret i en ny kupon og der vandt jeg absolut ingen ting.

Sidste vinter vandt jeg et skridt dækken i en julekonkurrence.

Det "største" jeg har vundet, var en gratis bedækning til min palomino hoppe. Den kostede mig så i omegnen af 7000.- (Nu har jeg fået forbud mod at deltage i "vind en bedækning" konkurrence...)

Har så en dejlig mand, ikke vundet, men fundet for mange, mange år siden. Det tæller vel også et eller andet sted.

Forresten så har jeg fundet flere 4-kløvere på det seneste, men de har ikke været tegn på held. Tværdigmod!

Dejligt med en god og positiv tråd, med glæde og ikke mindst held!

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

* "Som ny" Stübben islænder sadel, gerne bytte med Dartmoor pony.

0
0
Svar på denne tråd

Præmier
Forfatter: 
Dato:  20-11-2011 11:30

Jeg deltager normalt ikke i konkurrencer eller spiller Lotto og den slags, men jeg har faktisk vundet en uges rejse til Grækenland med alt betalt for mig og min græsklærer ;-) Det var en international græskkonkurrence for gymnasieelever, hvor man skulle oversætte et tekststykke og skrive et essay, og så vandt jeg i Danmark. Og det var en vildt god tur, hvor jeg mødte de andre vindere fra fx Holland, Rusland, Irland og Spanien og havde min lærer med som guide på alle de store seværdigheder. Meget nørdet men fed præmie :-D

I en tilsvarende essaykonkurrence vandt min lillebror forøvrigt en uges tur til Grønland med et af Forsvarets skibe sidste år :-) Det er også det eneste nogen af os nogensinde har vundet ;-)

Portrættegninger tilbydes efter foto -

se præsentation for mere info :-)

0
0
Svar på denne tråd

Min præmie
Forfatter: 
Dato:  21-11-2011 06:14

Jeg vandt i fredags en Odd Molly cardigan via en blog jeg følger med i...pigen bag bloggen havde sat knokurrencen op i samarbejde med en lille butique i USA, der sælger det super dejlige men dyre tøj.

Det gik ud på, at man skulle vælge et stykke Odd Molly tøj på butiquens hjemmeside, og så motivere hvorfor det lige var en selv der skulle vinde - præmien var det stykke tæj, man havde valgt.

At lede efter og finde Mr. Right er som at spise ærter med en kniv...spild af tid

Siger hende, der måske alligevel har fundet ham

0
0
Svar på denne tråd

Hov ja, jeg
Forfatter: 
Dato:  21-11-2011 08:49

har da også vundet en bedækning engang - men det var dengang hingstenet.dk var helt nystartet, så jeg vidste godt, at jeg havde en god chance for at vinde, da jeg deltog - hoppen skulle være af samme race som hingsten, man vandt bedækningen ved, og så mange haflingerejere var der heller ikke i DK, som havde hørt om den konkurrence

Opinions ain't facts, take 'em in and let 'em go.

Who am I?

www.freewebs.com/sin ...

I Storbritannien siden 2009.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2011 10:52

Sidst i september var jeg publikum i Bingo Banko, hvor vi skulle spille "Rap og gæt", dvs. jeg og en anden fra publikum skulle dyste om, hvem der kunne gætte flest ord. Rapperen Pede B rappede så om de ord, vi skulle gætte.

Til trods for de glemte at give mig et point, vandt jeg alligevel :)

Præmien var Malk De Koijns nye album på LP og CD, billetter til Malk De Koijn koncert på fredag og 1 års abonnement på Soundvenue.

Den sidste præmie har jeg dog ikke fået endnu, og jeg kan ikke få svar på min email, så jeg er spændt på, om den nogensinde finder frem til mig :)

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2011 15:13

..Spændende præmier, I har vundet... Så meget held har jeg vidst ikke i spil, hehe..

Småting der er "kommet med hjem" de sidste par måneder:

* En pakke legetøj til papegøjer (heldigt vi har sådan en)!

* Bordskånere og duge (heldigvis i fornuftige farver).

* Et lækkert tørklæde.

* Gavekort til Maxi Zoo.

...Og så har jeg lært lektien med at fortælle andre om konkurrencer. Jeg ville gerne vinde et maleri, da et lokalt galleri havde et arrangement. Tog min moar med - der så løb med hovedgevinsten... Nå ja - så kan jeg da se på maleriet, når jeg/vi i ny og næ er på besøg, haha!

0
0
Svar på denne tråd

vundet..
Forfatter: 
Dato:  21-11-2011 19:10

Jamen uuh jeg vinder snart for tit :D eller ik tit nok hvis du spørg mig
I år har jeg vundet en skiferie for 2 personer med alt betalt bortset fra frokost.

En fodbold VIP tur, med gratis chauffør frem og tilbage + drikkelse og mad :)
En VIP bytur, igen med gratis chauffør og drikkelse.

Fodbilletter til Europa League x 2
Gavekort til biografen

Billetter til noget musik festival

Rihanna koncert billetter.

Så kan jeg ikke lige huske mere i år :P

Men generelt vinder jeg bare en masse ting, lækkert når man sådan er på SU :D

Maria B.P
Søger opstaldning i århus området til hingsteplag.
0
0
Svar på denne tråd

Facebook har også givet mig .....
Forfatter: 
Dato:  22-11-2011 12:42

..... en gevinst i sidste uge.

Jeg blev udtrukket blandt alle dem, der havde klikket "Synes godt om" Club Syds Facebookside (TV-syd)

Gevinsten er et glatførekursus på køreteknisk anlæg i Fredericia for 2 personer. Annemettems længere oppe i tråden er inviteret med, da jeg er den heldige vinder af at være hendes mor

Keld Sheik kom lige forbi og gav mig en signatur ........ fordi jeg fortjente det

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider