Jeg er ved at tage kørekort lige nu. Har jeg været længe om af flere årsager, men da vi nu skal til at have træk på vores personbil (den ''lille'' Passat), når vi finder ud af hvad det koster - så overver jeg om jeg i samme omgang kan tage kørekortet til trailertræk?
Bliver det for svært?
Sagen er den at jeg så nemlig vil være i stand til at kunne køre til undervisning med min hest selv her i vinterhalvåret og også på andre tidspunkter.
Dette vil for mig være en stor hjælp - da jeg er temmelig træt af at være meget afhængige af mine forældres kørsel hver gang jeg skal til undervisning og det gør også, at jeg ikke har mulighed for at tage på ret mange kurser - da de skal kunne køre.
Argumentet er at jeg gerne vil ride undervisning mere end jeg gør - og det er svært fordi jeg ikke selv kan transportere mig rundt og derme dså kan jeg ikke udvikle mig så meget som jeg gerne villle kunne gøre.
Er det for stor en mundfuld?
Jeg har haft lidt problemer med at lære at køre og tænker på den baggrund at det derfor måske vil være lidt svært at lære det?