Sikke en dejlig betænksom kæreste, du har 
Min drømmefyr overraskede også i dag 
Jeg har altid haft en ide om, at han ikke helt kunne forstå, hvordan heste kan betyde så meget for en, da han kommer fra et land, hvor hesten er et arbejdsdyr, ikke en ven/hobby.
Vi står i den situation, at vi bor i hvert vores land, da han ikke er EU borger, og derfor ikke uden videre kan komme til Danmark. Af samme årsag ved vi heller ikke, hvilket land vi skal bo i sammen. Jeg har kommentere på nogle af hans "mulige lande" at bo i, at jeg ikke kunne se mig selv dyrke min hobby der, da landet ikke har en udviklet ridekultur. Det har han haft svært ved at forstå og har bl.a. forslået, at jeg vel bare kunne få en ny hobby
som f.eks. tennis 
Men han må alligevel være ved at have fattet det, for i anledning af at det er dag er 3 år siden, jeg mistede min bedste 4-benede ven, postede jeg hendes billede på Facebook og skrev "Stadig savnet efter 3 år". Der skrev han en sød besked tilbage om, at han var ked af det med hesten, og at han håbede, jeg en dag igen kunne træne en hest på vores eget lille landsted
-Det var lidt sødt skrevet, synes jeg.
Når det så er sagt, skal det da også siges, at han har prøvet at være med ude og ride, og syntes det var meget sejt, han selv kunne styre
Så jeg satser på, jeg med lidt positiv forstærkning kan træne ham til at være vild med heste lige som jeg
haha