Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når drømmefyren overrasker :)
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 22:33

Jeg sender min hest på prøve hos evt køber i morgen og har i den forbindelse snakket med manden om hvad pengene skal bruges til.

Det er ikke det store millionbeløb jeg får for hesten , men lidt har vel også ret.

Jeg står ikke og skal købe hest lige nu her, da drømmehsten denne gang er fundet på lånemarkedet, så nogle af pengene skal helt sikkert spares op.

Har så snakket med manden om at tage ud og rejse, hvilket han svare lidt tøvende på. Jeg nævner så, at købe ny dressursadel for nogle af pengene, da rideudstyrsbutikken gerne vil tage min gamle sadel som delvis betaling. Så udbryder han at det synes han er en super ide, da han ved hvor meget min sport betyder for mig og han kan se hvor glad jeg er, når jeg er ude ved hesten Så fortsætter han med at jeg jo har haft problemer med ryggen gemme længere tid, så det er vigtigt at jeg finder en med den rigtige støtte, så det synes ikke var helt dumt (han er jo jyde ) Jamen hvad kan man sige
Blev godt nok noget overrasket over den udmelding...

Er der andre derude med fantastiske mænd?

/Patricia

Sort oldenborg, 169 cm, 10 år udlånes i Midtjylland. Send PB for mere info.

- I'm so eager to learn that I accept to receive lessons even from my worst enemy, if he posses information that ca ...

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 22:44

Ih, man bliver helt varm om hjertet!

Jeg har også en rigtig drømmekæreste :D han tog med ud til Figaro og tog billeder af os, selvom han havde allergi (det var sidste gang jeg nogensinde skulle ride Figo (part), og han vidste hvor meget det betød for mig..).

Så han trodsede at alle var igang med at slå græs, og tog med ud og fangede nogle rigtig gode billeder :) jeg havde lidt dårlig samvittighed, men han sagde at så slemt var det ikke, og han vidste jo hvor meget jeg holdt af den krikke :D

0
0
Svar på denne tråd

drømmekæreste
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 22:49

Min kæreste er min evige optur! i: .

Da jeg stoppede på Tronsø skulle jeg også sige farvel til Kidogo, min kæreste går så på landbrugsskole samme sted, og da jeg så var taget hjem var han ovre ved hende for at tjekke til hende - det har så givet hans telefon nogle dejlige bidemærker fordi prinsessen er noget så nysgerrig! (: .

De er sgu skønne når de selv vil! :D

Alessandra - Mangler Kidogo <3

0
0
Svar på denne tråd

Eih altså...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 22:50

De er skønne de mænd

Jeg beklager i øvrigt lige stavefjlene - I må gætte jer til de manglende ord og bogstaver Klokken er jo mange...

/Patricia

- I'm so eager to learn that I accept to receive lessons even from my worst enemy, if he posses information that can make me advance in my life

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 23:50

Sikke en dejlig betænksom kæreste, du har :)

Min drømmefyr overraskede også i dag :)

Jeg har altid haft en ide om, at han ikke helt kunne forstå, hvordan heste kan betyde så meget for en, da han kommer fra et land, hvor hesten er et arbejdsdyr, ikke en ven/hobby.

Vi står i den situation, at vi bor i hvert vores land, da han ikke er EU borger, og derfor ikke uden videre kan komme til Danmark. Af samme årsag ved vi heller ikke, hvilket land vi skal bo i sammen. Jeg har kommentere på nogle af hans "mulige lande" at bo i, at jeg ikke kunne se mig selv dyrke min hobby der, da landet ikke har en udviklet ridekultur. Det har han haft svært ved at forstå og har bl.a. forslået, at jeg vel bare kunne få en ny hobby som f.eks. tennis

Men han må alligevel være ved at have fattet det, for i anledning af at det er dag er 3 år siden, jeg mistede min bedste 4-benede ven, postede jeg hendes billede på Facebook og skrev "Stadig savnet efter 3 år". Der skrev han en sød besked tilbage om, at han var ked af det med hesten, og at han håbede, jeg en dag igen kunne træne en hest på vores eget lille landsted -Det var lidt sødt skrevet, synes jeg.

Når det så er sagt, skal det da også siges, at han har prøvet at være med ude og ride, og syntes det var meget sejt, han selv kunne styre ;) Så jeg satser på, jeg med lidt positiv forstærkning kan træne ham til at være vild med heste lige som jeg ;) haha

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

min mand
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 09:37

er gået fra at være mega bange for heste, til at nu har vi vores eget sted med udlejning af bokse og det er ham der står for at lukke heste ud om morgenen...

Hvis det ikke var for ham havde jeg nok aldrig fået mulighed for at leve den her drøm ud...

OPSTALDNING TILBYDES I ODENSE SØ

NU MED TELEBUS LIGE TIL DØREN!

kontakt Louise Kløcker 42 32 24 15

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 10:09

Min kæreste er typen, der selv trækker hesten ind og strigler den, hvis den er lidt for beskidt. Eller, så når jeg går ud af stalden og hestensnakker med andre, så bliver han og strigler færdig.

Og sidst striglede han både min og svigermors, så de skinnede :-D Han er hestenes Dennis Knudsen, haha!

Og så rider han også gerne min, hvis jeg f.eks. er syg. Problemet er bare, at det jo er MINE knapper han skal finde på hesten, da jeg har installeret dem :P

Men nu er han ligesom også omgivet af hestetøser, da min mor, jeg er, svigermor, og hans egen datter er bidt af en gal hest :-D

0
0
Svar på denne tråd

ham har jeg
Forfatter: 
Dato:  12-11-2011 10:31

Ja jeg synes jo selv at min kæreste er verdens dejligste

Han er normalt typen der synes hesten koster ALT for mange penge, og han brokker sig jævnligt over hvordan 4 sko kan koste 1000 kr hver 5 uge

MENNNNNNNNNNN.....

-Alligevel tager han troeligt hver fredag brød med hjem fra arbejdet ( fra deres morgenbrøds ordning)

- Tager ud og filmer min undervisning

- Og selvom han er typen hvor tøjet sidder perfekt, håret sidder perfekt- siger han ikke nej til en træktur- fordi han ved at den hest betyder alt i verden for mig- og fordi at den træktur symbolisere at han viser interesse i min hobby

- Og til sidst kom han da for 3 uger siden hjem med 1 kg hvidløg til dyret da han havde hørt jeg sagde det var godt her i vejr skiftet

Elsker min kæreste og elsker min hest!

Sabrina

&

Stald Kelon`s Lerano

<3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-11-2011 13:07

tjaa, min mand forærede mig min første araberhingst (mit ønske siden jeg var teenager), og efter nogle år , da jeg ytrede ønske om at lave mit eget afkom efter ham, kørte vi til sønderjylland (fra sydsjælland) og købte en avlshoppe, som jeg mente ville passe godt til hingsten.

Skal siges at han så absolut ikke er hestemenneske, men bare jordens skønneste mand

0
0
Svar på denne tråd

prale prale :-)
Forfatter: 
Dato:  12-11-2011 14:59

min søde dejlige kæreste hår støttet mig i min hobby trods brok over økonomien i det, var grædefærdig da min gamle dv skulle aflives, fordi han vidste at hesten var mit et og alt... 2 dage efter kommer han stolt og siger, her skat... fandme om manden så ikke havde købt min drømme oldenborg hoppe plag til mig, som endda er i familie med min afdøde dreng... tillykke med fødselsdagen blev der så sagt<3<3<3

han er også typen der pludselig vil op og ride når han ser nogen ride, ikke altid, men nogen gange kommer det over ham... sidst min venindes 4 års hotline vallak... så den futtede han lidt rundt på...

elsker min dejlige kæreste...

R.I.P. ANESTO D 28/3 2011 <3<3<3<3

NU MED OLDENBORG HOPPEN JENTE, EFTER GERLING <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider