Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp søges hurtigt
Forfatter: 
Dato:  29-10-2011 22:04

Er der nogen der ved hvordan man bliver godkendt til flexjob ? sagen er den at jeg for 3 gang inden for 5 år er gået ned med stress, denne gang har jeg været sygemeldt i over et år, og har bestemt ikke fået det bedre, jeg har som følge af dette fået forhøjet blodstyk og får 2 slags medicin for dette, det er bare ikke særligt godt det med blodtrykket da jeg har en anuerisme og jeg kan mærke at så snart der sker den mindste forandring i min hverdag kan jeg mærke at det stiger.

Jeg er begyndt at tro at jeg aldrig igen kommer til at arbejde 37 timer.

Hvordan griber jeg dette an. ???

Hjælp mig

VH

Hanne

uden hest savner bare at have min egen

0
0
Svar på denne tråd

uhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  29-10-2011 22:07

det er ikke let at få nogen slags ydelser længere.

tror du skal stille dit spørgsmål inde på en side der hedder K10.

der sidder en masse med forskellig erfaring som du kan trække på.

held og lykke!

Venlig hilsen Sarah.

Det er menneskeligt at føle....

0
0
Svar på denne tråd

dgfoaodigfoa
Forfatter: 
Dato:  29-10-2011 22:10

Det vil jeg prøve Tak

uden hest savner bare at have min egen

0
0
Svar på denne tråd

Fleksjob
Forfatter: 
Dato:  29-10-2011 22:13

Jeg er selv fleksjobber, og vil sige at jeg tror ikke at der er nogen nem vej til fleksjob :(

Jeg var igennem en masse undersøgelser og forskellige arbejdsprøvninger, virkelig hårdt og frustrerende forløb, jeg gik helt ned med flaget, det tog næsten et år før jeg blev visiteret til fleksjob.

Jeg tror du skal kontakte din sagsbehandler, og det er godt at have støtte fra sin læge, håber at det kommer til at gå lidt mere smertefrit for dig

Det har været en god løsning for mig med fleksjob og har fået et fantastisk job som jeg snart har haft i 2 år :)

Med venlig hilsen

Karina

Nu uden hest :(

0
0
Svar på denne tråd

heyhey
Forfatter: 
Dato:  29-10-2011 23:15

Jeg har et piskesmæld med der tilhørende skavanker og det tog mig 3 år på kontanthjælp at blive visiteret til fleksjob....

Hvis du ikke kan holde til forandringer i hverdagen er det nok bedre med en førtidspension, så du kan blive helt rask og så måske en dag komme frisk tilbage på arbejdsmarkedet igen... Bare en tanke.

Alt mulig held og lykke...

****** Maria og Daylight Højgård ******

R.I.P Topper - min engel!

0
0
Svar på denne tråd

fleksjob
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 07:51

Det er svært at bliver fleksjobber, det er bestemt ikke noget der kommer over natten.

jeg har også ps og har været gennem hele møllen, med speciallæger, neuropsykologer, neurologer osv. osv. det er bestemt en lang og trang vej.

men alt i alt kan man sige at fleksjob er for de personer der ikke har en forventlige bedring i deres helbred, men er for raske til førtidspension.

Jeg er lykkelig for mit fleksjob, og har arbejdet samme sted i 5 år.

Jeg vil også foreslå dig at kontakte din sagsbehandler, han/hun kan fortælle dig om muligheden for fleksjob for netop dig.

jette

Horsemanship ridelejr i efterårsferien

Opstaldning på midtsjælland

www.staldmoellegaarden.dk

Center for alternativ behandling

Naturopati til dyr

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider