Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Madplan
Forfatter: 
Dato:  29-10-2011 15:10

Hej allesammen.

Ville lige høre hvor mange af jer der køber ind, og spiser efter en madplan? :-)

Jeg vil rigtig gerne igang med at lave madplan, da jeg ved man kan spare penge på det, og købe stort ind. Men jeg mangler ligesom lidt inspiration. Jeg har ingen bil, så det ville nok blive til at handle stort ind 1 gang om ugen.

Hvordan gør I? Fast mad, mandag, tirsdag osv. Eller handler i bare ind, og finder ud af løbende hvad I lige har lyst til af det I har liggende?

Vil også gerne evt. se en madplan, hvis nogle lige har en liggende.

Tak :-)

Hilsen Patricia
- Lejelejlighed i København el. omegn søges.
Min. 2 vær. Max. 5000 kr,-. Kontakt mig!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er
Forfatter: 
Dato:  29-10-2011 15:42

begyndt at bruge madplanen fra Rema1000, dog stadig på forsøgsbasis. Deres madplan er beregnet perfekt til mig da de regner med mad til 4 personer :)

0
0
Svar på denne tråd

madplan
Forfatter: 
Dato:  29-10-2011 15:57

Jeg laver madplan hver uge. Det spare en masse tid og penge. For mig er det ikke muligt at handle selv og slet ikke hver dag. Så vi handler en gang i ugen, hvor kæresten så må slæbe ;)

Vi har valgt at handle samme sted hver uge, og det er blevet føtex fordi vi har nem adgang hertil.

Så sætter jeg mig ellers ned og overvejer hvad vi vil have, og forsøger passe det sammen. Evt også med kig i tilbudsavisen på nettet.

Vi bruger så meget at spise det samme to dage, for så skal jeg ikke lave mad hver anden dag, og det er skønt!!! Evt kan det også bare fryses ned.

Madplanerne ligger jeg ind på computeren, og er der lidt travlt så hiver jeg bare en gammel frem.

Jeg bruger ikke madplaner fra rema 1000, føtex osv, da det bliver dyrere end selv lave dem.

I denne uge ser det sådan her ud:

Lørdag: Høns i asparges og tarteletter

Søndag: Hjemmelavede pandekager m kødfyld og salat

Mandag: Samme som søndag

Tirsdag: Pastasalat (kæresten skal have bøf til og jeg har noget tun)

Onsdag: Samme som tirsdag

Torsdag: Kødboller m tomatsovs og pasta

Fredag: Rugbrød (kæresten er ikke hjemme)

Lørdag: hjemmelavet pizza

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  29-10-2011 16:02

Hej

Hvis du gerne vil handle stort ind, men ingen bil har så prøv nemlig.com hvis du bor på Sjælland.

Jeg har haft brugt internet supermarked www.nemlig.com de leverer varerne til tiden, man krydset af indefor hvilken time på dagen man vil have varene. Og de kommer altid til tiden, og deres chauffører er skide søde. Priserne har jeg sammenlignet med Super Best´s priser og der er de samme.

De har alle varegrupper. Inkl frisk kød fra en slagter, som de sammenarbejder med. Og de tager/køber sodavandsflasker med retur.

Madplanerne laver jeg selv da jeg er kost og ernæringsuddannet. Men sommetider finder jeg inspiration på alletiderskogebog på nettet.

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg NU KUN 350.000 kr i 4894 Øster Ulslev

0
0
Svar på denne tråd

Madplan
Forfatter: 
Dato:  29-10-2011 17:01

Jeg laver også madplan, og handler ind 1-2 gange om ugen (hvis jeg f.eks. handler 2 forskellige steder eller skal have frisk mælk og grønt)

Vi er 2 personer, og medmindre vi skal have bøffer og rødvin, så kan jeg handle for ca. 300kr om ugen

Rester ryger i fryseren, så er der enten til frokost eller de dage hvor kun en af os er hjemme

Pålæg bliver frosset ned i pakker af 2-3 slags og 3-4 skiver af hver, så vi kan nå at få det spist inden det bliver for gammelt

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 08:36

Tak for budene allesammen. Lyder ret fornuftigt det hele :-)

Kom gerne med flere bud på hvordan I gør det derhjemme.

Hilsen Patricia
- Lejelejlighed i København el. omegn søges.
Min. 2 vær. Max. 5000 kr,-. Kontakt mig!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider