Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Polsk Hestetransporter ved Skive
Forfatter: 
Dato:  25-10-2011 21:10

Der har i formiddag/middag d. 25/10-11 været en polsk hestetransporter med 3 mænd i, hos os i Rønbjerg ved Skive under påskud af at skulle hente nogle heste!! Hvilke de IKKE skulle. Det er muligvis en Fiat med plads til 4-5 heste. Sig ENDELIG dette videre til folk du kender i nærheden. Politiet er informeret

Hilsen
~¤~ Heidi ~¤~
&

<3 MaRiScA <3

Og nu også Oñarte :D

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-10-2011 22:11

Tak for advarslen, den er sendt videre! Jeg håber, de fanger dem hurtigt!

0
0
Svar på denne tråd

øhhhh......
Forfatter: 
Dato:  25-10-2011 22:16

Hvad har de gjort? Og hvem skal jeg advare? Og imod hvad?

De var vel bare kørt forkert...

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-10-2011 09:48
De har opført sig mere end fordæktigt og kunne/ville ikke redegøre for, hvilke heste de mente, at de skulle hente. Der er talt med de andre gårde i området, så hvis de er kørt forkert, er de kørt *meget* forkert!

Hvis du ikke mener, at det ville være et problem, hvis der kom sådan en lastbil og tre mænd til det sted, hvor din hest er opstaldet, Spirillen, så skal du vel ikke foretage dig noget.
0
0
Svar på denne tråd

Hej Heidi
Forfatter: 
Dato:  26-10-2011 10:03

Vi fik stjålet vores traktor i nat - om der er en sammenhæng er selvfølgelig ikke til at vide. Men puha, godt at hestene var der:)

Trine

0
0
Svar på denne tråd

Køre forkert?
Forfatter: 
Dato:  27-10-2011 17:50

Man kan da sagtens køre meget forkert uden at være specielt fordækt.

Hos mine forældre der dengang boede ved Kalundborg holdt der engang en lastbil, hvor chaufføren spurgte efter Alleshave Stolefabrik. Min far så ret underlig ud, da Alleshave er en lille flække med 10 huse fordelt over flere kilometer.

Men en nærlæsning af chaufføren papirer afslørede at han skulle til Kalvehave Stolefabrik ca 80 km derfra og iøvrigt så var han kommet ind med færgen i Rødby, så han var kørt lige forbi.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider