Ja, nu kommer der altså et surt opstød, men er bare MEGET træt af at besvare dumme henvendelser på mine annoncer. Kan folk ikke læse?
Jeg søger f.eks. part, hvor der i annoncen bliver beskrevet at jeg bruger hesten til konkurrencer. Så henvender folks sig om de må låne hesten (altså flytte hesten til f.eks. Jylland). Jamen så kan jeg jo ikke ride på ham. Jeg søger PART ikke UDLÅN.
Derudover har jeg skrevet at rytteren skal være minimum 15 år. Det ville jeg da ikke mene var urealistisk, men bliver bombarderet med henvendelser fra 12-13-14 årige.
Jeg har også en annonce hvor jeg søger et billigt føl som selskab til mit eget. Det må ikke koste en formue og har sat en begrænsning på 4000 kr. Alligevel får jeg den ene henvendelse efter den anden med heste der koster langt over 20.000 kr.
Jeg kunne selvfølgelig ignorere det og bare lade være med at svare, men det syntes jeg jo også er uhøfligt. Så nu bruger jeg ca en time om dagen på at besvare henvendelser der OVERHOVEDET ikke er relevante for mig ØV!