Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

kursus med unghest
Forfatter: 
Dato:  29-09-2011 20:53

Vil det være ok, at tage en unghest med på et 2½ dags kursus, eller vil det være spild af tid og penge.

Hesten er igang med tilridning, så meget handler lige nu om, at forstå schenkel og tøjlehjælp.

Hesten bliver også hurtigt fyldt op med indtryk.

Hilsen Mette

og tøserneTanni og Duchess

0
0
Svar på denne tråd

Kursus med unghest
Forfatter: 
Dato:  29-09-2011 23:37

Så længe det foregår på hestens primisser ville jeg da helt klart tage den med.'

Jeg havde min 3 års med på en uges træningslejr i sommers hos Blueberry Hill, og det gik rigtig fint.

Så længe der bliver taget hensyn til, at det er en unghest. Og du kender jo hesten og ved hvornår den har fået nok, så er det bare med at holde pause.

Tror også på, at det er sundt for dem at opleve så meget som muligt i en tidlig alder.

Vh Maria

Nu med to stk. barfodsheste i løsdrift

Skønne Max og den smukke dameskimmel

www.aktivstald.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-09-2011 06:36

Det vil foregå på hestens præmisser, men jeg er i tvivl om hvor meget jeg kan få ud af det, da det vi laver lige nu, er det helt basale, som jeg måske lige så godt, kan gøre selv.

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  30-09-2011 09:12

Jeg vil sige det kommer an på hvilket kursus og om I reelt har behov for det lige nu? Hvis du føler det kan give jer noget ridemæssigt så ja, men hvis det bare er for at være med, ville jeg nok vælge det fra når hesten ikke er længere i sin uddannelse.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-09-2011 13:56

Det er et kursus i klassisk dressur, med teori og ridning.

Rent ridemæssigt kan det være noget med at rette på min opstilling.

Desuden er det godt for hesten at komme ud, men det kan man jo gøres på mange måder, også billigere.

Jeg skal beslutte, om jeg skal deltage med eller uden hest, deltage gør jeg.

Jeg har en anden hest, der er meget længere i sin uddannelse.

Den har så stået stille, det meste af sommeren, da jeg har fokuseret på den unge, så den er ikke rigtigt i form.

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider