|
|
| postDK useriøse frimærker |
|
|
ja HELT ærligt. Her står jeg med to uopfordrede ansøgninger jeg skal sende med posten. JEg køber gladeligt frimærker for 32 kroner, sætter mig i bilen og skal til at klistre dem på kuverterne og hvad ser jeg?? BAMSES BILLEDBOG!!!!!!!! Come on postdk - der er da godt at det var til to folkeskoler  er det bare mig der synes det er et sært motiv eller???
Karina82
STUD BASK
Counting all the assholes in the room... And i'm definetly not alone Nu med skimmel princesse kandidat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Ha ha tænkte jeg også da jeg havde købt frimærker til takkekort. Kiggede heller ikke på motivet før jeg købte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frimærker |
|
|
Er da bedre end at få en murerregning med Bruno på - jeg hader Bruno  Eller da jeg fik et brev, hvor jeg bare får set et stort mærke med "HØJESTERET" og tænker bare det værste og blir oveni ret forvirret! Flår bare brevet op, og så er det en regning fra psykologen Var dybt forvirret, indtil jeg får kigget på det og ser det er frimærket! - Kunne heller ikke liiige forstå hvad Højesteret ville med mig *GG*
Rollo - Blir hesteejer igen...! TELL-MANN; West Highland White Terriers ROLLOS; Opdræt af marsvin SVINENE; Hyggeligt marsvineforum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor fedt |
|
|
Hvor er jeg dog glad for jeg ikke er den eneste som er dybt irriteret over de der bamse motiver Dengang jeg købte dem spurgte jeg faktisk damen i biksen om de dog ikke havde andre med et almindeligt motiv Hun blev faktisk lidt fornærmet og sagde at alle var glade for dem - ja så ikke lige mig kunne jeg så fortælle hende. Det er da dybt useriøst at skulle sende faktura til mine kunder - med bamses billedbog.... nå, næste gang jeg købte var der nogle mere neutrale motiver Ja og billige er de jo ikke engang, det er da blevet mega dyrt at sendt et alm brev... Hilsen Mette med Zeloso
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Boghandleren |
|
|
Jeg er ny medarbejder i en boghandler og inden for en uge har jeg fået de mest nedværdiggørende kommentare overfor bamse motiverne - når de gamle damer kommer ind og skal købe et frimørke, og blir helt forbavset over motivet. Ender med de bitter forlader butikken fordi de ikke kunne få et mere neutralt motviv at sende på brevene til deres gamle venner  Jeg beklager self at postvæsnet ikke har mere opfindsomhed og griner lidt i smug bagefter de gamle damers skuffelse - jeg synes motiverne er hærlige, men kan godt følge I andre - de er ikke ligefrem det bedste at sende ang skat, faktura, opkrævninger osv med :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ideen er sjov |
|
|
til private breve ja - meeeen... til breve der sendes ud til eller fra virksomheder er det ikke super smart fundet på 
Karina82
STUD BASK
Counting all the assholes in the room... And i'm definetly not alone Nu med skimmel princesse kandidat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er derfor |
|
|
Det er derfor at jeg er godt tilfreds med at når jeg skal frankerer noget så sætter jeg bare et stempel i hjørnet  
Det er menneskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Må indrømme, ka ik se det store problem. Det er et frimærke, og når man nu ik selv ka bestemme hva der ska være på, ka man ik gøre ret meget ved det. Hvis et firma osv. kigger på frimærket, når de vælger ansatte, er det virkelig useriøst, ja undskyld. Jeg ville da hellere ha frimærker med Bamse, end Prins Henrik.
Nu med fin Variant hestetrailer - Pølsens føs'dagsgave Du må stå inde for det du får ud af livet, for det er ingen som går ud af livet i live
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
frøken ♥frøken♥ |
| Dato:  |
09-09-2011 06:03 |
|
Brug dog mobil-porto... Så er det problem løst!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Enig med Springpølsen  Det kan ikke få mit p*s i kog på nogen måde, det ville blive alt for træt i længden. Det er jo bare et frimærke, og hvis man modtager et brev med Bamse frimærke på og bliver forarget over useriøsiteten........ det kan jeg heller ikke forstå, det er bare et frimærke, det er lige så meget værd som de kedelig røde/blå med Dronningen (som min svigerfar stadig har og sender ud)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
Frigga ♥jesika♥ |
09-09-2011 14:26 |
|
Bamses billede bog på en ansögning. Jeg er en af dem som ikke rigtig kan se morsomheden ved de frimärker. Det er da totalt latterlidt at man skal sende breve med et sådant märke. Helt ärligt post Danmark kom lige ned derfra engang. knus frigga
snuske som godt kan huske
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| herregud |
|
|
et skide frimærke med bamse  vi sulter ikk og bliver bombet om ørene
min skønne holstener kyrre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville nu nødigt |
Pinny ♥Fyn♥ |
10-09-2011 22:14 |
|
Sende et kondolance-brev med Bamse. Så hellere noget neutralt. Nu rigtige breve er mere sjældne, så er det ikke det bare grin med den dyre porto!
Mvh Pinny "En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting." Rune T. Kidde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|