Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjemmelavede ting til værelset - hjælp!
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 21:05

Hej alle!

Det er sådan, at jeg synes mit værelse trænger til at blive piftet lidt op! Jeg kunne rigtig godt tænke mig et værelse i sort/hvid, hvis I forstår. Altså, ting i sort og hvid.

Da jeg er vild med nips ting, ville jeg høre om der er nogen der har forslag til ting jeg selv kan lave, til mit værelse?

Jeg tænker lidt, måske noget med avispapir? Jeg har absolut NO IDEA hvorfor det springer op i hovedet på mig. Men en klokke ringer ;-)

ALLE forslag accepteres, så fyr løs!

;-)

Sagde hende med den søde skimle ;-)

0
0
Svar på denne tråd

sdasdsd
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 21:16

Mit forslag er ikke så "hjemmelavet" Men hvad med at købe nogle rammer i en masse flotte farver (eller lave dem selv??) Og så sætte en masse op på en væg, og så putte billeder af alt fra hesten eller gode ferie minder/veninder :D?

Piraten & Montana af Højgaard'

Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske og savne dig!

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 21:18

Hvad med stemningsbilleder i sort hvid.

Æsker i sort hvid. Find nogle æsker og mal dem eller find noget gavepapir i sort hvid og lim det på.

Damgaard

med den firbenede skygge

( Ejer af: Border Collien Shadow, Frieseren Zafira og Miniature ponzen Mulle)

0
0
Svar på denne tråd

Find nogle...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 21:22

... æsker i forskellige størrelser - f.eks. skotøjsæsker.

Der kan du lime avispapir på - og evt lakere med dekoupagelim så det bliver til at tørre af og holde rent.

Samme kan gøres med en billig skål, der så bliver en helt unik frugtskål.

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 22:17
Jeg har, godt nok i køkkenet, en stor ramme med billeder af forskellige rejser, mine hest og de mennesker der betyder meget for mig. Det er, som de andre nævner, lavet som en kollage og jeg elsker den hver eneste dag jeg går forbi. En dejlig måde at mindes nutiden og datiden på, og ganske billig at lave. Billederne kan skiftes hvis jeg en dag skulle ønske det, da de er sat på bagbeklædningen med elefantsnot.

"Why breed and buy, when homeless die?"

Kig forbi Graeskehunde.dk & Galgo-sos.dk Disse hunde fortjener det og trænger bestemt, og venter blot på at nogen vil give dem et varmt og trygt hjem fuld af kærlighed

0
0
Svar på denne tråd

Køb en rulle savsmuldstapet
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 22:41

Og dækfarve(vandfarve) eller akrylfarve + pensler.

Spænd tapet op på en plade med malertape, og mal løs, fx kinesiske skrifttegn (sort på hvidt) eller mal stykkerne sorte og når det er tørret op, så mal med hvidt. En bane tapet koster ca. 70 kr. Pensler det, man vil give, og farverne dito. Dog vælg ikke det allerbilligste, pensler der taber hår er nedern, og farver der falmer er mere nedern.

Kan monteres i passer par tout rammer og i skifterammer. Eller blot skifterammer. Nemme at forny, når du bliver træt af motiverne. Savsmuldstapet er fantastisk at male på med dækfarver/akryl, der er struktur, der gør det mere spændende at male på, og det skal ikke grundes/fugtes op først.

Møbler kan tapetseres, så et kedeligt skab kan piftes op med en bane tapet i mønster efter eget valg. Det samme gælder komoder.

Færdigkøbte eller egne skabeloner kan bruges på vægge og møbler til at give et personligt pift. Spraymaling er ikke så dyrt, men ellers kan man i farvehandlen købe bøtter med maling beregnet til prøvemaling af vægge, det er billigere end hele bøtter, hvis man kun skal male lidt.

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-08-2011 15:23

Tusinde tak for nogle super fede idéer!

Kom gerne med MANGE flere!

Hihi ;-)

Sagde hende med den søde skimle ;-)

0
0
Svar på denne tråd

KAJSAHSAM
Forfatter: 
Dato:  27-08-2011 19:25

Jeg tænker lidt at hvis du evt har eller fik lyst til at købe et ældre spisebord med stole, kunne du male bordpladen og benene i forskellige farver(fx hvid bordplade med sorte ben) og det samme med stolene og så kunne man lave det sådan at ikke alle stole er helt ens ;) man kunne også lave en form for sort eller hvidt print på stolene. Det samme kunne man lave ved et sofabord eller andre møbler som trænger til et pift.

Du kunne også selv male dit helt eget spisesæt med flotte mønste på kopper og tallerkner. Der kan vist købes alt muligt i hobbyforretninger til sådan noget :)

Håber det er brugbart :D og god fornøjelse

Sagde Bette med Aga K

-Du burde købe dig en tyroler hest..

Folk vil gerne ha´noed´og klappe af :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider