Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Forlag - opsætning?
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 18:37

Hvordan sætter I teksten op, når I sender ind til forlag? Det er poesi. Hvordan ser det mest "prof" ud på papir, for det kan jeg ikke få det til?

Altså inddeling - adskillelse med linier, eller bare ny overskrift, eller hvordan? Det afspejler vist den mappe, jeg har mine tekster i. :)

0
0
Svar på denne tråd

Google er din ven
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 16:54

Søg på manuskript forlag- så vælter det ind med links.

Send aldrig originalmateriale- kun kopier!

1½ linies linieafstand og bred margen.

Husk følgebrev med dit navn og adresse- kontaktinfo.

Nogen forlag tager kun papir, andre kun elektronisk materiale, led dig frem.

---

Vær opmærksom på, at en del henvender sig til folk, der selv vil bekoste en udgivelse, og at det ikke er sikkert det så havner i avisanmeldernes postkasse eller vil blive promoveret endsige sat til salg i en boghandel.

Pøj pøj med det! (Y) (Y) (Y)

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 19:59

Tak for svar. :)

Jeg plejer at inddele med en stiblet linie, fordi jeg ikke skriver lange tekster, kan det gå an? Synes, det ser noget rodet ud, men sådan virker det måske ikke.

Må der gerne være flere på samme side? Ellers kommer der en del luft imellem, det er nok også træls.

Hvilke forlag sender I ind til, når det er poesi? Jeg har prøvet at se på, hvad de udgiver, det er lidt forvirrende, men er der nogle, der er decideret udgivere af poesi?

Ved godt, nogle selv betaler for udgivelsen, men vil gerne have det i boghandlen, hehe. Nøj, jeg er selvglad.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider