Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

bolig og hest i Odense
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 11:54

hej alle sammen jeg har prøvet at søge elevplads på Fyn da det ikke rigtig vil lykkes her på sjælland og jeg bare rigtig gerne vil det her..

men hvordan er med bolig der over?? jeg vil skulle finde et lille billigt sted til mig og katten og så et sted til hesten

hvis det bliver til noget, hvor skal jeg så søge bolig til mig selv?

0
0
Svar på denne tråd

altså mj
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 21:23

Altså boligpriserne her er meget efter hvor heldig du er.

Det kan klart anbefales at melde sig ind i en boligforeing.

Før boede jeg med en kæreste ca. 1 km fra centrum i en 57 kvadratmeter til 5400 kr om måneden.

Nu bor jeg i en fra en boligforeing på 79 kvadratmeter til 3600.

De gode lejligheder er svære at finde, men ikke umulige som i Århus og København.

Der er et væld af fine små studieboliger, men der er ventetid på de gode af dem.

Mht. hest svinger opstaldningsstederne meget, og det kan betale sig at ringe rundt.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 23:56

Laaaangt lettere og billigere end Kbh fx!

Min kæreste har lige fået en lejlighed i Odense - godt og vel 2000 kr om måneden, for nogen og 30 km2!

Jeg giver MERE end ham, for et sølle 16 km2 kollegieværelse i Hvidovre!

Det er simpelthen hundrede gange billigere :)

Han var skrevet op ved boligselskaber, kan klart anbefales :)

Mht. opstaldning er det meget forskelligt, Fyns Rideklub i Tarup er ritgig god, men koster også derefter.. Så er der min gamle rideskole, Anderup rideklub :) de er vidst lidt billigere, ved dog ikke hvad ventetiden er på en boks, da jeg selv havde hest fik vi en boks med det samme..

0
0
Svar på denne tråd

eller også
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 21:42

finder du noget at bo i lidt ude for odense hvor både lejligheder og opstaldning er meget billigere. jeg giver for 2 heste ca 800 om måneden med morgen fodring og udlukning om morgenen i alle hverdage samt aften fodring, jeg står så for middags fording og ombytning af hestene så det kan da ikke gøres meget billigere :)og jeg har en lejlighed med have hvor man må have dyr ca 80 kvm til 4000,- og jeg bor ca 14 km fra odense der er så godt nok 1 km til bussen

life´s journey is not to arrive safely at the grave

in a well preserved body.

But rather to skid in sideway´s totally worn out,

Shouting Holly Shit What a RIDE.....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider