Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Miniferie el heldagstur - hvor?
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 22:33

Jeg og især manden trænger voldsomt til at komme lidt væk og koble af. Det skal enten være et par dage først i næste uge, eller lidt længere tid på den anden side af høst. Jeg kan godt mærke på ham at han gerne vil afsted snart, så jeg har kigget lidt på hvad vi kan finde på i næste uge, men synes altså bare at det er rigtig svært.

Vi er begge 27 år og har ingen børn, manden er landmand og vant til at arbejde meget, så der skal helst ske noget, han er ikke god til slet ingenting at lave, samtidig må det ikke være for fysisk krævende.

Prisen skal helst være meget overkommelig, vi kan evt låne et telt, jeg ved dog ikke hvor meget manden vil synes om idéen. Vi vil foretrække at holde os til området syddanmark eller midtjylland, pga afstand nu vi ikke skal væk længere tid.

Er der ikke nogle søde HN´er derude der kan komme med lidt inspiration til mig?

Heidi K Nielsen

Avl og salg af shetlandsponyer

http://www.stutteri-bjorholm.dk

Lækker all around haflinger hoppe sælges, se her

0
0
Svar på denne tråd

Hvad interesserer I jer for....
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 23:23

Hvad kunne være sjovt for jer begge to ?

Overnatning kunne for tiden måske være en bed&breakfast - tjek nettet for hvor. Jeg gad i hvert fald ikke sove i telt med de regnmængder vi har fået på det sidste

Aktiviteter - hvad kunne være sjovt for jer ?

Der er mange spændende museer - har fx lige i dag været på strandingsmuseet i Thorsminde, 45 kr i entre. Spændende udstilling som man nemt kan bruge en eller to på.

Tange el-værk museum - tjek på nettet om hvad det koster, og om det kunne være spændende for jer.

Lej en kano ved gudenåen - og sejl en tur.

Put and take - hvis I kan lide at fiske.

Tag i Givskud eller Ree zoo.

Rid på islandske heste enten ved vestkysten eller i Molsbjerge på djurs.

Aqua i silkeborg.

Randers regnskov i Randers.

Tag på loppemarkeder - eller tjek genbrugsbutikker ud.

Tjek nette for hvor der sker ting og sager - fx middelalderfest i Horsens o.l.

MVh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Mini ferie
Forfatter: 
Dato:  24-07-2011 10:38

Hvorfor ikke tage på en forlænget weekend sydpå. Efter høst er det ikke ret dyrt.

Vh Linda

0
0
Svar på denne tråd

Miniferie
Forfatter: 
Dato:  24-07-2011 11:45

Problemet er at det er meget svært at søge på nettet når man ikke rigtig har noget at gå efter. Manden er ret vaskelig, kan ikke rigtig sige hvad han har lyst, så jeg famler meget i blinde. Derfor jeg håbede på at der måske var nogle herinde der kunne anbefale enten det område de bor i, eller et sted de har været, både mht overnatningsmuligheder og "underholdning"

Jeg hælder også meget til at vente til senere på året hvor vi kan få meget mere for pengene, men jeg har ligesom lidt svært ved at få det igennem. Det er derfor jeg håber at kunne finde et eller andet genialt som bare tager en dag eller to først i næste uge, og ikke koster for meget, så der stadig kan blive til en ferie efter høst, efterårets "forårsarbejde" og majsen (forhåbentlig bliver der en pause imellem hvor vi kan komme afsted. Men sidst i september venter vores hund forhåbentlig hvalpe, og så går der 8 uger mere før vi kan tage afsted, så måske det alligevel er smartest at tage afsted nu. Men synes godt nok at det virker dumt at bruge de ekstra penge på at rejse i den mest popurlære rejseperiode, nå vi ikke er bundet af nogen form for ferie fra arbejdsplads eller skole.

Heidi K Nielsen

Avl og salg af shetlandsponyer

http://www.stutteri-bjorholm.dk

Lækker all around haflinger hoppe sælges, se her

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-07-2011 11:51

Jeg bruger ofte hjemmesiderne downtown.dk, takeoffer.dk og mydeal.dk til at kigge efter billige miniferie. Der er ofte 50-70% rabat. Du kunne jo tage et kig, det kunne være der var noget der fangede jer :-)

0
0
Svar på denne tråd

ferien
Forfatter: 
Dato:  25-07-2011 10:49

Prøv at kigge på dtf-travel.dk - de har lidt for enhver smag....

MVH.

Betina

Smuk brun kåret hingst på 100 cm. + shetlandsvallak på 82 cm sælges. Begge med hestepas/fuld stamtavle

Flere salgsponyer på min hjemmeside

www.stutteri-lyngholm.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

DTF travel
Forfatter: 
Dato:  25-07-2011 17:51

DTF travel - Den bruger jeg også. Den giver rigtig god inspiration til næsten alle slags miniferier.

Frederven

0
0
Svar på denne tråd

Vi har lige
Forfatter: 
Dato:  26-07-2011 00:55

været på en uges 'rundtur' i Jylland :-)

Vi startede på Rønde Vandrehjem, som nok er et af de flotteste steder, man kan bo. Man har et fint værelse med et dejligt badeværelse, en vidunderlig udsigt, et fælles køkken med køleskabe, kogere, mikro mv., tv-stue og mulighed for at få morgenmad - og så er det halv pris ift. hotel (y)

Og så ligger det rigtig godt. Vi har været der før, og kørte denne gang til Århus (og var på AROS) - men ellers har vi været en masse gange i de to store zoologiske haver: Ree-park og Skandinavisk Dyrepark, de er begge to rigtig gode på hver sin måde (y)

Men der ligger utroligt meget interessant i det område, søg på visit-djursland.dk, hvis du er interesseret :-)

:-) fra NinA

Læs teksten i dressurfordringerne grundigt (y) :-)

(men spring billederne over)

www.retskrivning.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider