|
|
| Dm i dressur |
|
|
Ville lige lave en lille tråd om dette emne. Det er jo her den 28 - 31. juli på broholm på sydfyn. Jeg skal der over og kigge fredag og lørdag, så ville da lige hører om der var andre her inde fra der skal der over og kigge. Glæder mig helt vildt. Det er første gang jeg skal afsted til sådan et stort arrangement
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang dm |
|
|
desværre skal jeg ikke afsted hverken med eller uden hest pga jeg bor i nordjylland og kun har min cykel..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DM............ |
| Forfatter:  |
CarolineR |
| Dato:  |
20-07-2011 10:37 |
|
Jeg skal også derover Du kan helt bestemt glæde dig!
Brugt Rideudstyrsmarked i Aalborg den 27. august. Mere info her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi kommer søndag... glæder mig og håber vejret arter sig... 
Med venlig hilsen Pia * Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne * R.I.P Lady Corona 1990 - 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søndag |
| Forfatter:  |
Annemettems |
| Dato:  |
20-07-2011 16:59 |
|
Min og jeg kører derover søndag og vi tager en anden Hn`er med fra Odense. Min mor og jeg var derovre sidste år og det kan bestemt tåle en gentagelse! Smukt sted og smukke heste 
Anne Mette Sov sødt lille Arta, vi ses forhåbenlig igen engang Glemte at vågne 25-10-09 Nu med Markus, Olde med snert af Fjord A woman needs 2 animals The horse of her dreams and a jackass to pay for it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fredag og søndag |
|
|
jeg skal derover med en veninde fredag og så skal jeg derover søndag .. Jeg skal over at se mine trænere ride. Thomas skal ride med i DM klasserne og Anemette skal ride MBklasserne .. 
Mette Stelmach med de skønne pletter Sartors Simply the Best og Rughavens Shadow *** RIP *** Cappucino 01.06.03 - 17.06.10 RIP Quinar's Lovespot 22.04.00 - 30.05.11 *** Mine Engle ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg skal også derned for første gang:-), og jeg glæder mig helt vildt til at se og opleve det hele... Vi skal derned om søndagen:-))
Ingen kan alt, men alle kan noget....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang dm |
|
|
tja jeg ville ønske jeg skulle derover men jeg har jo kun min cykel og den weekend er det også tid for min unghest at komme hjem fra sommergræs igen.så jeg skal bare bruge weekenden på at nusse om ham..glæder mig vildt til at få ham hjem igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cykel??? |
|
|
Forstår ikke helt jer der skriver at i kun har en cykel... Man behøver altså ikke en bil for at komme der over. Jeg har selv "kun" en cykel men så må man jo bare afsted med bus og tog. Det tager ca. 30 min fra Odense med bussen til Broholm. Så hvis man virkelig genre vil afsted så er problemet altså ikke større end det. uuuhhh glæder mig mere og mere til at komme afsted
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang em |
|
|
hehe ja jeg prøvede at være morsom..beklager.. jeg ved godt der findes tog man kan tage men som man også kan læse er det den weekend min unghest skal hjem fra sommergræs så der skal selvfølgelig hygges max med hyppen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Jeg er derover fra onsdag til søndag, da jeg skal ride fredag-søndag. Håber vejret arter sig, ligesom sidste år - ellers bliver det nogle trælse dage!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kommer også |
|
|
Det er så mig Anne Mette samler op i Odense om søndagen. Line hvilken bus kan man tage fra Odense til broholm? for dne kender jeg ikke, men vil da gerne der ned en af de andre dage også.
Man skal ikke kaset med Sten, hvis man selv bor i glashus, eller hvis Sten er rocker og ved hvor du bor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bus til Broholm |
|
|
Man kan tage den bus, der kører til Svendborg, ved ikke lige hvad nummer den har, men det burde være til at finde ud af. Så står man bare af ved Gudmehallerne, og derfra er der ca. 1,5 km til Broholm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak for tippet |
|
|
Tak for tippet Playbird, det vil jeg lige se om jeg kan få til at passe sammen.
Man skal ikke kaset med Sten, hvis man selv bor i glashus, eller hvis Sten er rocker og ved hvor du bor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
husk gummistøvler da det er et mudderbad der over lige nu er lige kommet hjemfra em derover. hilsen helen
Lækker oldenborg hoppe efter stuntman af hvarre og urprinz samt, lækkert sort til sortbrun oldenborg hingsteplag fra april 2009 efter freigraff af hvarre og stuntmann af hvarre, sælges,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal |
|
|
derover og ride fra torsdag - søndag håber også på lidt bedre vejr det er bare hyggeligere i tørvejr. Vh gitte
GB-Dressage APS tilbyder: tilridning, undervisning, komission, opstaldning og salg af dressurheste på alle niveauer. I lækre nye faciliteter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal... |
|
|
Jeg kommer derover Lørdag for at se Stinna Tange Kaastrup ride sin Kür (para dressur). Ville ønske jeg havde muligheden for at se Kür for Senior også, hvis nu Morten Andersen med Lammefjordgårds Levis går videre som jeg da håber, han er også en af dem jeg har lavet Kür for 
Mvh Camilla Rosenlund Kür musik tilbydes, har bl.a. lavet for: Uno Don Diego, Prinz K3, VM sølvmedalje vinder 2010, DM, NM + mange mange flere. Se mere på hjemmesiden. www.kur-produktion.dk
After Eight´s Ch ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|