Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Måtte smide bleen i sikkerhedskontrold
Forfatter: 
Dato:  27-06-2011 09:41

Nu syntes jeg sgu de strammer den lige lovlig meget..


Ved godt at alt skal tjekkes pga terror, men det her er altså for meget.


Stakkels gamle kone, tænk og skal udsættes for sådan en behandling..



ekstrabladet.dk/ferie/udland/ article1577632.ece


Hilsen Karina


*Asterix*


8/4 1999 - 23/7 2009


Den smukkeste stjerne på himlen



0
0
Svar på denne tråd
 
 ***********
Forfatter: 
Dato:  27-06-2011 11:19

Stakkels ældre dame :( Sikke en behandling.


Men mere sørgeligt er det at det jo rent faktisk er rigtigt at det er sådanne steder folk ville gemme alverdens ting. Trist trist verden vi i dag lever i :(



Mor til den dejlige pige


Alice Sofia


Og en lille prinsesse i maven

ankomst 20 August 2011.


2 pakker uåbnet Nan3 sælges billigt. Kan holde sig til Marts 2012. Skriv hvis det har interesse :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakkels dame..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2011 11:24

.. det var dog ydmygende!


Og dertil kommer det ydmygende i at der ikke var en ren ble med, hun kunne få på i stedet for.



Trist at verden er kommet til det punkt hvor terrorister bruger børn og ældre til at udføre deres mord - men det er jo et faktum at det sker, så vi må ALLE være forberedte på at skulle sikkerhedskontrolleres - også grundigere end vi måske lige har lyst til.



I dette tilfælde mener jeg jo at det værste er at datteren ikke havde sørget for at moderen havde en ren ble på (og havde flere med til turen). Både for moderens egen skyld og for de øvrige medpassagerer!


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 5 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-06-2011 13:42

Ja stakkels gamle dame, det har ikke været den sjoveste oplevelse i hendes lange liv.


Fatter så ikke, hvordan de kan tage på flyrejse uden ekstra bleer?????


Desværre kan vi takke terror for, at det skal komme så vidt - for JA de udnytter vore svage punkter. De véd, at vi synes, det er ydmygende for damen.

De er skrupelløse, de bruger også spædbørn i deres kamp - læste for lidt siden en overskrift om en 8-årig, der var blevet lokket til at blive selvmordsbomber :-(


Og desværre, så ondt jeg end har af den gamle dame: FORTSÆT med kontrollerne, gør det hele endnu mere sikkert.

Jeg HADER at skulle ligge under for terror på den måde, men ville hade endnu mere, hvis manglende kontrol var skyld i, at et helt fly skulle bombes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2011 15:46

Hvor er det dog ydmygende...


En ting er at tjekke personer, noget andet er at smide en beskidt ble og ikke have en ren at tage på...


Men jeg var gået helt amok, hvis det var min mor der var blevet udsat for sådan en behandling, uanset hvad reglerne er... Det er bare ikke værdigt... Jeg har virkelig svært ved uretfærdighed, og det er uretfærdigt at vi almindelige borgere skal straffes fordi der findes terrorister...



Perle


Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 God pointe
Forfatter: 
Dato:  27-06-2011 21:00

Var vist en kommentar på artiklen om at terroristerne har jo vundet på sin vis, - vi er så skide ræd for at de skal komme efter os, at vi går til ekstremer med at passe på!


Inkl. at checke en stakkels ældre dames ble, - hvilket uden tvivl har været dyb ydmygende for hende, specielt når der så ikke engang er en ren ble hun kan få på efterfølgende :-( Et er at datteren ikke engang har nogle med! Men kunne en lufthavn ikke godt ha' den slags, just in case?



Rollo


TELL-MANN;

West Highland White Terriers

Lucky står til avlstjeneste



ROLLOS;

Opdræt af teddy og kæledyrs marsvin
Salg af marsvin, foder m.v.



SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

Sprængfyldt med god viden

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er forfærdeligt
Forfatter: 
Dato:  27-06-2011 21:39

at der skal så meget sikkerhedskontrol til, men det er desværre nødvendigt hvis vi i DK skal leve lige så sikkert som i dag.


Vi prøvede det da vi skulle rejse til Canada. Min datter var endelig faldet i søvn efter en lang og sej kamp for at holde sig vågen. Alligevel skulle sikkerhedskontrollen åbne hele hendes sovepose op for at tjekke hende efter. Hun var kun 1½ år.


Først blev vi hevet ud af køen for at blive tjekket godt og grundigt. Vi følte os helt som nogle de havde mistænkt for at stjæle vores eget barn. Jeg blev godt nok nervøs da de tjekkede vores ting, pas og min datter så grundigt. -Men vi slap afsted sammen med vores dejlige guldklump Har heldivis aldrig oplevet noget a' la' det hverken før eller efter.


Men forstår heller ikke at de ikke havde taget en ren ble med. Tænk engang hvis det var nødvendigt at få den skiftet i flyet eller når de landede. Sørgeligt

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-06-2011 21:22

Det eneste jeg undrer mig over er, at har den gamle dame virkelig ikke en skifteble med?? Hvor lang tid skal hun lige rende rundt med den samme, beskidte ble...?




*Dressursadel sælges; Rossner Amerika plus 17" 4.900,-*


Mvh Jannie


Engedals E.T. & Astoria


Engedals Piaffe, savner dig, du vil altid være min lille prinsesse:) <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider