Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bil ved Svendborg havn ?
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 10:51

Hej HN'er .. :)

Håber at der er nogle af jer der kan svare på dette ..

Vi står og skal til Skarø fredag d. 15. og hjem søndag d. 17. der er så bare ikke plads på færgen søndag :(

Så nu er mit spørgsmål, er det sikkert at lade bilen stå nede på havnen ? er der noget opsyn eller et eller andet ??

Hilsen Sandra :D

0
0
Svar på denne tråd

nhiuoreæhir
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 11:27

HJa det ville jeg ikke betænke mig ved, der plejer at være godt opsyn i den del af byen :)

0
0
Svar på denne tråd

Okay :D
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 11:29

Okay super :) tak for svar ..

0
0
Svar på denne tråd

Arhh.....
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 16:14
Jeg ville ikke sætte bilen der.. Der er mange unge som holder til nede ved havnen, da der er skateboard baner og sådan noget.. Og nu kender jeg mange i Svendborg og har selv oplevet hvad de gør når diskotekerne lukker.. Jeg ville ikke turer at sætte bilen der, men det kan være at du er heldig :-) ... God tur..

CamillaHansen & San Diego

Kærlig Hilsen Camilla Hansen Stald Øxenhaven

Opstaldning tilbydes nær Faaborg. Ridehus - skov - gode ridemuligheder.

Ring 22395095 - 48718045 - 51764212

0
0
Svar på denne tråd

Parkering
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 18:43

Det er korrekt at crazy daisy ligger tæt ved havnen, samt en del af de store restauranter. I juli måned er der tæt pakket på havnen af trafik, masser af skibe/turister osv.

Lille tip..hvis du kører lidt væk fra havnen ved at dreje ind ved bella italia, følge vejen rundt kommer du til noget mere villa-agtigt område og en lille havn på venstre hånd. Der er mere ro og fred :-)

Rutineret dressurrytter og dressurdommer tager heste i ridning (tilridning, kommision, genoptræning, ridning til sadelkåring, championater etc.), Ring for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 18:53

det burde ikke være noget problem! folk går ikke ned i havnen bare fordi at der ligger en crazy daisy tæt på - folk er INDE i byen, ikke i havnen. Men ellers er der rigtigt nok en gård med parkeringspladser ved Bella italia som man kan holde i :)

0
0
Svar på denne tråd

Parkering
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 19:26

Jeg bor få km fra havnen, jeres bil kan sagtens holde hos mig weekenden over

Skarø er iøvrigt en dejlig ø, skal i til festivalen?

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

mange tak :)
Forfatter: 
Dato:  23-06-2011 10:22

Tak for svarene alle sammen, kan høre der er lidt delte meninger ;P

Men mht. bag ved Bella Italia, er det ikke en restaurant plads så? tænker bare at den jo skal holde der to aftener..

Lene : Mange tak for tilbuddet :) hvor langt bor du væk ? for vi skal jo også kunne gå til havnen :) jeps det er lige det vi skal, det bliver super hyggeligt, var med sidste år og i år skal kæresten også med :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider