|
|
| CV-uenighed med coach |
|
|
Jeg er blevet beviliget fleksjob og er i den forbindelse sendt på et kursus. På dette kursus skal vi bl.a. lave et cv, samt finde nogen firmaer som man kan ringe til, med håb om en praktik, og selvfølgelig ansættelse senere hen  Jeg har glædet mig SÅ meget til at komme i gang, men synes bare jeg er skuffet. Vi er startet med en coach, lad os kalde hende A. Og er senere overgået til coach B, hvilket er ham man skal ringe sammen med. Coach A og jeg har lavet et cv, som vi begge var næsten 100% tilfredse med (der er altid plads til forbedringer). Så skulle jeg ind til coach B. 1. "Ringedag" gik med at han pillede cv'et mere eller mindre fra hinanden, og at han fortalte mig at jeg skulle undlade at skrive jeg var syg, det måtte jeg sige til første samtale. Var meget rundforvirret da jeg gik derfra, og fandt i dagene efter, ud af at jeg KAN ikke lyve, for det vil betyde at jeg skal sidde face to face med en mulig arbejdsgiver og fortælle om min situation. Jeg var syg de efterfølgende 2 gange, da der ikke altid skal så meget til før det hele ramler oppe på øverste etage. (Derfor jeg er bevilget fleks) 2. "Ringedag". Jeg møder op med godt mod, synes jeg da, og med store forhåbninger om evt. fremskridt idag. Han konstaterer at nu skal vi lige lave det cv færdigt. Hmm, okay. Først mener han at det er meget bedre at lave det i hans skabelon, han siger at det går hurtigt så han vil "liiige" gøre det. ca 30 min efter er han færdig med at føre det over. Og det ligner rigtig meget det jeg havde lavet, han havde bare rykket rundt på 2-3 ting. Min indstilling ændrer sig nu til det mere negative. Men han synes jo liiiige at der er nogen ting der skal laves om. Nu kommer spørgsmålet så: Når man er 26 er man så: ung kvinde eller pige? Når man bor alene, hvilket udtryk bruger man så i et cv: ugift- bor alene eller single? I får ikke at vide hvem af os der mener hvad  Der er også andre ting der generer mig meget, bl.a. at det efterhånden ikke er mit sprog som er brugt i cv'et. Det synes jeg er forkert men lad det bare ligge. Planen er selvfølgelig at, næste gang jeg skal have "ringedag" med ham, taler med ham om disse ting, da de går mig meget på. Men vil gerne høre jeres bud på hvilke ting der hører hjemme i cv'et og om det er mig der er helt gal på den.
Belinda " selv den længste rejse starter med et skridt" Dalai Lama
Hav en hyggelig aften med veninderne, book et partylite homeparty. Skriv for mere info ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Øv en kedelig situation :/ Men jeg ville nok sige ung kvinde og bor alene, jeg føler at pige er for useriøst, man er jo voksen, og bor alene fordi min arbejdsgiver behøver ikke vide om jeg er i forhold eller ej. Jeg ville nu også sige at sygdom måske skulle med, eftersom det er fleksjob, så er der ligesom en grund til det eller hvad man skal sige, men det er nok bare mig, synes bare at hvis det ikke er inkluderet, så er man jo nærmest til samtale på uærlige vilkår, da de først der får af vide at der er noget 'galt' med en, hvor de troede de skulle snakke med en uden 'problemer' så og sige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville ... |
|
|
skrive: Ung kvinde. Single. (du kan ex. godt have en kæreste, selvom du bor alene. Ligeledes kan du have en kæreste, selvom du er ugift. Vær tydelig.) Mht. sproget i CV'et så synes jeg ikke, at du skal lade det ligge. CV'et er en afspejling af dig og derfor synes jeg, at det er vigtigt, at du "føler dig hjemme i det." Det betyder at du skal bruge de ord, der passer til dig. Det er ikke coachens CV, det er DIT CV. 
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Afbalancering og harmoni til din hest og dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123465 |
|
|
Først og fremmest tillykke med at du er bevilliget fleksjob - jeg ved hvor hård en kamp det kan være, og ja jeg er selv fleksjobber  Jeg synes absolut du skal gøre det du selv har det bedst med, dog skader det aldrig at lytte til de erfarne på området, men du skal selv kunne stå inde for de ting der står, og forklare det med egne ord. Det kan være svært hvis en anden har skrevet det. Jeg har selv skrevet i mit cv omkring sygeperioder, men har også skrevet ind, at der på baggrund af disse sygeperioder endelig langt om længe blev fundet en diagnose, nemlig slidgigt og jeg på den baggrund er bevilliget fleksjob. Det er muligt det er forkert at gøre det, men jeg vil heller ikke lyve overfor en potentiel arbejdsgiver, og indtil videre har jeg kun fået positiv respons fra arbejdsgivere. Jeg føler de ved at jeg er ærlig og reel, hvilket også er sådan jeg bliver beskrevet af dem. Men det er blot min erfaring, og jeg kan selvfølgelig tage fejl. Er selv på jobjagt nu, så kan jo være jeg må lære nye metoder til at finde et dejligt job  Held og lykke i jobjagten  Mange hilsner Janni
Med haflingeren Anton Stenbek og tinkeren Romeo.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enig med |
|
|
Er enig med de andre - det er DIT CV og så skal det også være skrevet af dig, så du kan stå inde for det  Mener også du bør oplyse om sygdom, det er jo trods alt et fleksjob og syntes ikke man skal "lyve" om dette. Min mening om hvad man skulle kalde tingene: Ugift skal ikke bruges, kun hvis "u"et ikke var der  Single, lyder mere som en kontaktannonce 
Venlig hilsen Christina
Små fødder sætter dybe fodspor...
Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys. Desuden Emmaljunga klapvogn i lyser...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CV - det du kan |
|
|
Man skriver ikke om sygdomme i et cv. Et cv er er liste over dine kompetancer. At du er syg kan du vælge at skrive i selve ansøgningen fx i forbindelse med hvorfor du søger flexjob. Årsagen til at du nok er blevet bedt om at undlade at skrive, at du er syg er, at det kan signalere noget "negativt" allerede når din ansøgning bliver læst. Hvis du først fortæller det ved en samtale bliver du ikke bedømt på sygdommen alene, men din personlighed.Og du lyver altså ikke ved at undlade at skrive du er syg. Du ville jo ikke skrive i et cv at du var rask hvis det var tilfældet vel?  Held og lykke med det. Du skal nok finde noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et forslag |
|
|
Hvad med at prøve at få fat i coach A igen, og så tale igennem med hende hvad der er sket med coach B? Kan det ikke lade sig gøre, tror du?
Mvh Britt The more you practice, the luckier you get....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit cv skal |
|
|
da vist opdateres så - hvorfor i alverden skal ens civilstatus med i cv'et?  Jeg ville i øvrigt overhovedet ikke bruge udtryk som "ung kvinde" og SLET ikke "pige" (jeg er også 26). Kan det ikke formuleres, så kønnet ikke pointeres?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja..... |
|
|
Nu kan jeg jo egentlig ikke se hvorfor, du skal skrive om dit privatliv. Det er da ikke relavant for jobbet, om du bor alene er gift eller singel. 26 så er du en kvinde og ikke en pige. og flexjob= så fejler man noget, så man ikke kan klare et alm. job. Hvis du synes det er relavant, kan du jo skrive hvilken sygdom du har, det kan jo godt være relavant for arbejdsgiver.. Du skal skrive et CV som du gerne vil have det, så det bla. viser din personlighed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmmh coach... |
|
|
Har prøvet stortset det samme som dig. Var arbejdsløs efter jeg færdiggjore min uddanelse, længe nok til at jeg også blev sendt på sådan et fint lær-at-skrive-CV-fordi-du-som- arbejdsløs-er-noget-nær-retarderet- og-kan-tydeligvis-ikke-finde-ud-af- det-ellers-havde-du-jo-forlængst- fået-et-job-kursus. Der var også nogle meget entausiatiske konsulentet/coaches, som fik mig guidet igennem det at skrive et CV (eller dvs. at de faktisk mente mit CV var så godt, at de ville bruge det som inspiration for fremtidige kursister ). Så langt så godt, og der gik så heller ikke lang tid før jeg fik et job.Desværre vat det kun et vikariat, så jeg endte 1 år senere igen i arbejdsløshedskøen og blev endnu engang sendt på CV-kursus (SUK). Her var ham konsulent-fætteren så af en helt anden holdning ifht. mit CV. Det skulle laves fuldstændig om. Faktisk skulle vi allesammen lave vores CV helt om, så de passede ind i den samme smarte jeg-søger-job-hos-et-reklamebureau- atige stil. Også selvom den ene af mine medkursister var jurist, for vi ved jo alle at alle advokatfirmaer ser posistivt på ansøgninger og CV'er fyldt med farvelade, smarte catch-phrases og billeder af folk i sådan lidt afslappet sommerbeklædning . Kort sagt var det kursus lige til at lukke op og sk!"#¤ i... Du skal skrive det du selv har det godt med i det CV, og fortælle ham coachen, at du ikke har tænkt dig at skrive noget som helst andet end det du selv kan stå indefor. Hvorvidt det er bedst at undlade at skrive du er syg, kan jeg ikke helt se pointen i, hvis du har fået bevilliget ret til et fleksjob. Så går arbejdsgiver jo automatisk ud fra at vedkommende har eller har haft en sygdom af en art. Jeg har selv været med til at ansætte et par fleks-jobbere på mit nuværende arbejde, og der har det været kendt fra starten, hvilke sygdomme folk havde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| coach.. |
|
|
Det er dit CV, det skal være skrevet med dine ord og du skal kunne stå inde for det, der står i CV´et. For nogle arbejdsgivere er det ikke ligegyldigt, om du er single eller gift. Det siger noget om, hvilken slags medarbejder de får ind. Er du single, kan det jo ske, at du får en kæreste og derfor flytter, så arbejdsgiveren mister en medarbejder. Omvendt kan det være en fordel i andre jobs, fordi du så måske er mere omstillingsparat og evt. ikke har så meget imod rejsedage f.eks. Jeg ville skrive "ung kvinde" og "bor alene". I mit eget CV, har jeg skrevet min fødselsdato og med den og mit navn, kan de vel gætte at jeg er en ung kvinde Jeg har også skrevet, at jeg bor sammen med min kæreste. Iøvrigt så er det med CV og ansøgninger meget individuelt og det der med coach og den slags, er jeg egentlig ret skeptisk overfor, men det er baseret på mine egne erfaringer. Jeg har gået ledig siden 1/3 2010 og har sendt pænt mange ansøgninger og i gennemsnit har jeg været til 1-2 jobsamtaler om måneden, i den tid jeg har været ledig. I januar skulle jeg så starte på jobsøgningskursus hos en af de såkaldte "anden aktør" og her var ansat en masse coach´es, som skulle hjælpe os med CV og ansøgning. Jeg var ret positivt indstillet og fik rettet en masse i både CV og ansøgning. Efter jeg begyndte at sende min "nye" ansøgning og CV, kom jeg ikke til én eneste samtale. Efter 3 måneder uden andet end afslag, prøvede jeg for sjov at sende min "gamle" ansøgning og CV til 2 jobs, jeg ville søge. Bingo, jeg kom til samtale hos begge to, så fra nu af tror jeg bare, at jeg sender min "gamle" ansøgning og CV, når jeg skal søge jobs  Nu har jeg så fået et vikariat, som jeg slet ikke havde søgt, men det er jo så en anden historie  Så husk dig selv i DIN ansøgning og CV, for det er DIG det handler om. Held og lykke med at finde dit fremtidige drømme fleksjob 
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Tak for svar alle, prøver at svare det meste, håber det lykkes  Coach A har "forstuvet" ryggen så hun skal have et stykke tid på langs, de regner dog med at hun er tilbage efter pinse, men vi har vist heller ikke særlig lang tid tilbage derinde(kan ikke huske hvornår vi stopper) Men regner også med at få talt med coach A. I mit oprindelige cv stod der: Jeg bor alene med min hund i Bagsværd... Jeg er en kvinde på 26... Pige= under 18 eller deromkring i min verden Single= kontaktannonce/ og mit privatliv rager ikke dem(for at være ærlig) Enig i at det skal være mit eget sprog, men det er en af de ting der er lidt længere nede på min liste ved konfrontationen. De andre er mere vigtige for mig pt. Solveig ?Emile?: Derinde vil de have et samlet cv og ikke en ansøgning og en dataliste. Jeg er kronisk depressiv, med et hint af mani. Hvis jeg er i en presset situation, som en samtale vil være, vil jeg have meget let til tårer, have kvalme og meget stort ubehag generelt. Derfor er det vigtigt at de ved det på forhånd(kan godt tale om det, men ikke forklare i sådan en situation) (lidt mærkelig er man jo) Hans "løsning" til at undgå at skrive jeg er syg, var at jeg skulle skrive at jeg ville have et deltidsjob på de og de vilkår(mine skåne vilkår). Jeg vil indrømme at jeg stadig er meget irriteret på ham  og lige nu måtte han gerne hoppe i havet, men håber pinsen kan få mig til at slappe lidt af inden jeg skal mødes med ham igen. Ellers mister han sq nok hovedet  Men dejligt at høre jeg ikke er den eneste der lægger den betydning i ordene.
Hav en hyggelig aften med veninderne, book et partylite homeparty. Skriv for mere info ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville skrive... |
|
|
... at jeg var ugift og bor alene. Hvis du absolut VIL gøre opmærksom på dit køn ville jeg skrive kvinde - IKKE pige. Men umiddelbart regner jeg ikke med at du søger job hos nogen der ikke kan regne ud at en der hedder Belinda nok er af hunkøn. Jeg har altid lært at man ikke skal gentage sig selv i ansøgninger eller cv (andet end for at uddybe vigtige detaljer). Jeg har aldrig skrevet hverken kvinde eller pige i en ansøgning - og ingen af de mange jeg har været til samtale hos, har virket overrasket over at jeg er af hunkøn 
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| held og lykke |
|
|
"Jeg bor alene med min hund", det lyder som om hunden har en stor plads i dit liv, og jeg tænker på om det er nødvendigt at nævne sine dyr medmindre man er hobbyavler, rider stævner der kræver tid, eller bruger dem til andre tidskrævende aktiviteter, (læs. der går udover dit arbejdsliv)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kors noget pladder! |
| Forfatter:  |
Pinny ♥Fyn♥ |
| Dato:  |
09-06-2011 23:43 |
|
Den Coach- ved han, hvad man skriver i et CV? Jeg skrev navn, fødselsdata, og at jeg boede i hus med min samlever og min søn på x år. At jeg havde 20 + katte ragede da ingen. Jeg har KUN nævnt, når noget jeg havde beskæftiget mig i, var jeg ophørt pga sygdom. Når man er fleksjobber- er det vel ikke mærkeligt, at man ikke er helt rask?! Jeg havde som skånehensyn nedsat tid og ergonomisk stol. (Egentlig bare en kontorstol!). Jeg synes "Jeg bor alene med min hund" sender et forker signal- "Jeg er ugift og bor for mig selv, og har en hund"- er lidt bedre. Jeg bor i egen lejlighed og har en hund. --- Pige for voksne kvinder er so last century, faktisk 70-er agtigt. Men hvorfor nævne kønnet- medmindre du hedder Evelyn eller andet, der i andre lande kan opfattes som et mandsnavn. (Forfatteren Evelyn Waugh "Gensyn med Brideshead" var en mand!)
Mvh Pinny "En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting." Rune T. Kidde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I min verden |
|
|
skal et CV IKKE være prosa? Det vil sige at et CV stater hvad jeg hedder, min adresse, fødselsdag, rygestatus, kørekort, sprog, uddannelse og job (Ikke i prioriteret rækkefølge!) At skrive jeg er 26 år, kvinde og bor alene sammen med min hund ville for mig nærmere være en indledning eller en sætning i ansøgningen ?! I øvrigt vil jeg henvise til dette indlæg som jeg synes handler rigtig godt om det der med at skrive ansøgninger: www.heste-nettet.dk/forum/1/2163049/ 2163049/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| herfra |
|
|
ville jeg nok vælge: ung kvinde bor alene men du skal jo vælge det der passer med DIG! det er jo dig de skal ansætte. ikke din coach!
"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Nå.. Kom tilbage fra pinsen, og havde rettet cv'et til så det var MIT.. Går inf til ham og siger: "jeg har rettet det til og det er det vi bruger.!!!" Okay, siger han. "Lad mig lige kigge på det" Jeg siger:" du kan godt kigge men det er det vi bruger" Okay. så kom vi så langt. Så er vi nået til at ringe og sende ansøgningerne. Dem sender vi selvfølgelig på mail. Som han skriver!!! ARGHHH jeg river snart hovedet af ham. Han synes at nu skal vi være lidt "kække". I den ene skriver han så: "Hej, har set i søger en xxxx, her er jeg" samme nr i en af de andre. I en anden: Jeg skal bruge et job - 15 timer/uge - helst hos dig. Nu kommer så det værste. Jeg får svar på at de har modtaget osv. men han (hr-chefen) skriver så: Men hvad er baggrunden for at skrive "helst hos dig"? Jeg har svaret, som det er, at det er coachen og uanset hvor meget jeg har protesteret kan jeg ikke få ham til at ændre det, "for han ved bedst"  Nu har jeg kigget på det efter jeg er kommet hjem og han har desværre lavet andre fejl i andre ansøgninger  Jeg tror jeg river hovedet af ham på mandag. Uanset hvad jeg siger eller hvor sur jeg bliver nytter det bare ikke noget, og nu er jeg da blevet bange for hvor mange evt. chancer han ødelægger for mig  Vi har heldigvis kun 2 dage tilbage men det bliver hårdt hvis jeg ikke skal en tur på politi stationen... Jeg forstår simpelthen ikke hvad hans problem er, men det bliver sagt videre, det er helt sikkert. Må trampe på ham eller sådan noget på mandag så han snart gør som JEG vil og ønsker. Jeg er opdraget til at man er høflig og det er han da ihvertfald ikke. Ja der er jo intet spørgsmål, men nu er det bare om at få frustrationerne ud inden det går helt galt. Har helt til mandag til at falde ned, men tvivler sq på det er nok...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er dømt Gaffa-tape |
| Forfatter:  |
Pinny ♥Fyn♥ |
| Dato:  |
23-06-2011 06:09 |
|
Og en æske små søm og en hammer (du kan låne af mig ) Sikke da en yerk! Ja, ansøgninger skal skille sig ud positivt, det synes jeg ikke lige, de her gør? Skriver man Hej! til firmaer? Jeg gør ikke, og jeg har siddet som kundesupport i et IT-firma. Det første jeg fik, var en kursus i, hvordan man skriver mails: Man starter med "Kære xxx (fulde navn evt stilling)" og slutter med "Med venlig hilsen yyy (navn og firma)". Som øvelse skulle jeg skrive til ALLE forretningsforbindelser og præsentere mig som ny medarbejder. At andre IT-firmaer så skriver "Hi, yy (fornavn)" og slutter med "Best regards, x (fornavn)" kan jeg ikke tage mig af. Det handler om at være korrekt! Når man har mødt folk/talt i tlf/mailet en tid, SÅ kan man gå over til fornavne og hej. Det andet er dårlig stil, det oser af en 14 årig, der SMS-er for meget. Hvis jeg var dig, ville jeg påpege overfor den myndighed, der har sendt dig ud i det kursus, at det var spild af tid- og deres penge. En coach skal faktisk ikke levere andet end sparring, de skal ikke skrive kursisternes CV -eller deres ansøgninger. Du skal kunne stå inde for og besvare, måske allerede i ansøgningen, hvorfor firma A/S Forenede Bits & Bytes har brug for netop dig. De kan du jo ikke, hvis coachen fyrer (dårlige) ansøgninger af på dine vegne i en lind strøm. Der er for mange af den slags kurser, hvor der ikke er styr på tingene. Jeg har haft et par stykker (kun éet var virkelig godt). (Gaffa og søm: så du kan placere hans fingre på et fast underlag, hvor de ikke gør yderligere skade. Det mener jeg selvfølgelig ikke. Ikke ret meget ihvertfald. )
Mvh Pinny "En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting." Rune T. Kidde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jobsøgning coach |
|
|
Hold da op, hvad dælen bilder han sig ind?? Han har overhovedet ingen ret til at sende ansøgninger ud i dit navn! Det er noget du selv skal skrive, for det er dig der skal stå inde for det. Han kan komme med gode råd, men ikke om han skal bestemme hvad du skal skrive. Jeg er sikker på at den eneste grund til at du har fået svar fra den ene er at han følte sig så provokeret af "helst hos dig" at han var nød til at skrive tilbage.....og det er ikke positivt, med mindre du kan komme med en ekstremt super god begrundelse. Jeg kan ikke forstille mig at nogen virksomheder kan tage den slags henvendelser seriøst og jeg er bange for at du lige lukt ryger i affaldsspanden med de ansøgninger takket være ham! der var for kort tid siden en artikel, mener det var på msn.dk, omkring de dummeste ansøgninger og tænk, de ligner faktisk det din coach langer ud!!  Til det andet, så synes jeg faktisk det er relevant at skrive hvad du fejler i dit cv når nu du søger flexjob. For på den måde kan de bedre vudere om de kan bruge dig. fx kan en med gigt jo godt stå og tage i mod folk i en reception, mens en med din sygdom nok har bedst af at sidde i et roligt miljø mens du fx taster noget ind. Der er forskel på sygdom og hvad hensyn folk har brug for. derfor er det også vigtigt for virksomheden at de kan vurdere om du vil være egnet til et evt. job. Jeg har også været til en af de "skriv-ansøgning/cv" kursus, da jeg gik ledig i 2010. Det eneste det hjalp mig til var at der var nogle sjove menesker på holdet så vi fik grinet en del. ellers så besluttede jeg mig der for at starte på uddannelse igen, da jeg brugte tiden til at undersøge mine muligheder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ansøgningen... |
|
|
... skal vise hvem DU er - så er du ikke tryg ved ordvalget, skal den ikke sendes. Det er meget forskelligt om man skriver Hej eller Kære. Jeg sidder med emailkorrespondance for et firma der normalt betragtes som lidt "konservativt" - da jeg selv skrev mine svar skrev jeg Hej, nogle af mine kollegaer skrev Kære og en enkelt indledte med Goddag - og så kundens fornavn. Nu bruger vi en standardskabelon hvor vi skriver "kære" (undtagen en enkelt kollega der synes at det er direkte familiært, så hun sletter det konsekvent når hun skriver). Så sent som i går var der en kunde der blev meget vred over den familiære tone i at man skiver kære - og som selv henvendte sig med et Hej. Så jeg vil vove at påstå at det er en smagssag - og ikke noget hvor der er - eller bør være - et endeligt facit for hvad man vælger.
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville skrive: |
|
|
Jeg bor i Bagsværd. Er det relevant at man ikke har nogen andre end hunden at tage hjem til, så vil det være : Jeg bor i Bagsværd sammen med min hund. Nævn familie/kærester hvis de er der og har indflydelse på din arbejdssituation. Og så ville jeg eller bare skrive: Jeg er 26 år (Hvis ikke navnet indikerer kønnet, må der vel også stå kvinde) Så hele sætningen ville komme til at lyde. Jeg er 26 år og bor i Bagsværd.(sammen med min hund)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen helt |
|
|
reelt kan han da ik sende noget i dit navn! Det havdej eg ik fundet mig. Jeg evd godt at han KAN - men han MÅ IKKE er jeg meget sikker på! Så siger du nej, så er det nej og gør han det alligevel, ja så havde jeg taget konsekvensen og sagt til ham jeg ville klage- for det er bare ikke i orden når du påpeger gentagne gange at du ik vil ha det som han gør det. Desuden sys jeg han er super uproffessionel i sit ordvalg til dit evt nye arbejdssted!! Det vil reflekterer på dig når de tror du har skrevet det... Mht CVet så er du en ung KVINDE - jeg ville skrive ugift, fordi single/alene hurtigt kan ændre sig. Og fordi jeg altså sys der er en begrænsning i hvad man skal smide ud af sit personlige liv til man ved om man vil dele mere med de folk man måske skal arbejde sammen med. Jeg ville nok droppe ordvalget - bor alene med min hund. Det KAN komme til at virke negativt desværre.
RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010 Be you - Be proud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|