Jeg har simpelthen brug for at komme ud med mine tanker og følelser!!
Igår får jeg afvide at min gode venindes hest er død, - formindeligt af en hjerneblødning 
Den lå bare død ude på folden lige pludselig..
Jeg har ikke som sådan et forhold til hendes hest, så det kommer utrolig meget bag på mig, hvor påvirket jeg er af situationen med hendes hest.
Hun kom hjem til mig igår aftes og var grædefærdig, og kunne ikke holde mine tårer tilbage, for synes virkelig det er dybt tragisk hvor hurtigt man kan miste sit kæreste eje 
Jeg har for ca. 5 måneder siden mistet min hest (dog ikke på en så tragisk måde, da han fik lov at få fred pga. kissing spine)
og det har taget mig utrolig laaaang tid at komme ovenpå igen.
Meeen nu er det bare sådan at jeg siden jeg fik den dårlige nyhed igår, har været dybt ulykkelig og ked af det. Jeg har grædt en del igår & en del idag, og lige nu har jeg rigtig svært ved at holde tårerne tilbage...
Jeg har svært ved at forstå hvordan hendes tab kan påvirke mig så kraftigt!?
Har en idé om at det kan være fordi jeg har fået følelsen tilbage fra dengang jeg måtte sige farvel til min soulmate, men alligevel synes jeg det er lidt mærkeligt hvis der virkelig ikke skal mere til, før alle de sørgelige følelser kommer frem igen...
Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg lige skal komme ovenpå igen, lige nu synes jeg det hele er meget svært, og jeg har svært ved tanken om min lille baby ikke er her mere :'(
Jaa, jeg ved ikke lige hvor jeg vil hen med dette, havde bare brug for at komme ud med det, til mennesker der nok kender følelsen.
- Stine
Savner min himmelprins