Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 ridehuskort
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 11:39

Hej ænder.


Lige et ganske simpelt spørgsmål.


Hvad betaler i for ridehuskort, på det sted, jeres hest i forvejen står opstaldet.


Er det med i staldlejen, og hvad er staldlejen i så fald? Betaler I det UDOVER jeres staldleje, eller er der ikke noget ridehuskort.


Igen, spørgsmålet er stille til dem, som har hest stående, SAMME sted som ridehus. :-)


Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke mere
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 13:09

Havde tidligere min hest stående på ridecenter hvor at 2 stk ridehuse , og 2 stk ridebaner var til fri afbenyttelse idet at det var med i staldlejen som var på 1900,- inkl foder , wrap og halm ..


Nu hvor jeg har hestene hjemme giver jeg 400,- pr. måned for at benytte ridebanerne og ridehusene på det samme ridecenter som beskrevet ovenfor ..


Mvh Sasja


- Med Crosser & Liepaja -

0
0
Svar på denne tråd
 
 De 400 kroner
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 13:13

De 400 kroner du betaler for ridehuskort, er det så pr. hest? Eller er det pr. person og så kan man have de heste man vil?


Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridehuskort
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 13:29

Jeg har på en rideklub i Vestjylland betalt 500 kr. pr. hest pr. måned i facilitetskort. Det var uanset om hesten stod opstaldet på stedet eller om man kom udefra.


Nu betaler jeg 1500 kr. halvårligt incl medlemsskab for de samme faciliteter til en rideklub på Amager. Her gælder ridehuskortet pr. rytter. Hesten står ikke opstaldet på stedet.


Sprenger Bow Balance stigbøjler str. 12 cm. købes

0
0
Svar på denne tråd
 
 høje priser
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 14:01

synes umiddelbart 500 kr. pr. hest pr. måned, lyder rimelig højt? Jeg troede, at når man var opstalder, hørte ridehus osv (altså alle faciliteter) med i staldlejen, og ikke noget man skulle betale til udover?


Så kan detaljen jo selvfølgelig bare være, at staldlejen generelt bliver dyrere, hvis det skal høre med, og så går det jo ud på et. :-)


Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid


0
0
Svar på denne tråd
 
 betaler...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 14:02

Jeg har min hest opstaldet i odense sv, og her betaler jeg 400 kr. i kvartalet for at benytte ridehus og dressur og spring bane.


Det er et krav, at når man er opstaldet, at man også skal betale til faciliteterne.


Bokslejen er så på 900 kr, så jeg synes egentlig ikke, at det er dyrt....



MONICA & Sussi Solskin
Rosso vil altid være i vore tanker


{>


R.I.P. Rosso 05.05.1990 - 31.08.2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rosso.....
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 14:04

Nej, med din bokspris på 900 kroner, så synes jeg også at det lyder meget rimeligt med 400 kroner i kvartalet. :-)


Jeg har set på et sted, som vil have 250 kr. pr. måned pr. hest, oveni staldlejen som er 1700 kroner. Det synes jeg godt nok hurtigt går hen og bliver pebret!


Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid


0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 15:04

Jeg giver 900 kr i opstaldning og 400 kr oveni for facilitetskort pr måned.

Facilitetskort kan ikke fravælges når man er opstaldet.


Det er i næsten nybygget selvpasserstald, dvs halm er med i prisen ellers sørger vi selv for resten.


Ellers er der 2 20x60 ridehaller, 2 20x60 samt 1 20x40 udendørsbaner...


Mvh Stinne c",)




At ville skaber evnen til at kunne.....



SÆLGES:


Hoppe efter Churchill x Supermax Macho, 9 år, B-hest i dressur.

Kontakt for mere info...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ridehus kort pris
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 15:14

Hos os er ridehuset med i opstaldningsprisen, og det koster kr. 350.- per ekvipage for et facilitetskort per måned for fremmed rytter


men jeg kan da godt se at det lyder bedre med en opstaldningspris og en facilitetskort pris.


det ville i vores tilfælde sige at prisen for en boks incl. træpiller, wrap adlibitum, og foder ville koste 1700.-


men egentlig er det vel også en meget normal pris for en boks et sted hvor der ikke er nogle faciliteter


jette



Western undervisning hver torsdag

Opstaldning på midtsjælland

www.staldmoellegaarden.dk



Center for alternativ behandling

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 16:47

De 400,- jeg betaler for at benytte ridecenterets faciliteter , er for mig selv .. Det vil sige at jeg må tage hvilken som helst hest med jeg vil . Også f.eks. komme 2 gange på én dag med 2 forskellige heste !


Mvh Sasja


- Med Crosser & Liepaja -

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider