Hej alle 
Nu står jeg og skal søge om job til en skobutik. Det er som assistent nu her til sommeren og det går ud på at stå ved kassen, servicere kunder og generelt sætte på plads osv. Jeg så opslaget i deres butiksvindue.
Jeg var inde og spørge, og fik at vide at jeg i dag fredag skal medbringe ansøgning og CV.
Jeg får skrevet begge dele men kom pludselig i tvivl - SKAL der et billede af mig selv på CV'et? Det er første gang jeg søger job så har ikke prøvet det før!
For synes jeg hele tiden læser det på diverse hjemmesider at det SKAL være på for at give et ordentligt indtryk. MEN det er altså sider hvor de har mere 'formelle' jobs hvor man er ansat i længere tid og der sikkert er en DEL flere ansøgere end til en skobutik i Odense.
Så virker det FOR 'professionelt' at sætte et billede på? Jeg kunne selvfølgelig bare gøre det men min printer mangler farvepatroner. Har netop printet CV'et ud og man kan godt se billedet, men det har nogle grønne nuancer og er ikke helt perfekt. Så er det bedst bare at udelade det?
Mener, det er jo bare et sommerjob som assistent..
Hvad er jeres holdning?
som i kan høre har jeg ikke så meget erfaring med jobsøgning men håber meget at få det her job