Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp til tatovering.
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 20:55

Hejsa..


Jeg overvejer at få en tatovering og ville høre om der er nogen på hestenettet som kender et godt sted i københavn hvor de er dygtige til det?


Vil også høre om det er bedst at få den lavet i sort eller i farver, tænker på om det er skadeligt i nogen bestemte farver eller om det ikke har nogen betydning?


Min bedste veninde gennem 11 år er lige død og kunne godt tænke mig at få tatoveret enten en lille engel eller en lille sommerfugl og så hendes navn på benet/ankelen.


Tænker også på om det gør meget ondt, eller om det ikke er så slemt?


Håber at der er nogen der kan fortæller lidt om hvordan det er at få en tatovering.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har 3 stks
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 21:12

jeg har 3 stks, en på skulderen, en på siden af benet og en på ankel/fod. Og ja det gjorde da ondt..det er jo en nål der hamrer ned i huden men det er jo kun kortvarigt og det hele værd i mine øjne ;-)


jeg har fået den ene af mine lavet hos miks tatoo i kbh og dene r helt fint lavet..ingen fejl og pænt farvet op.


Jeg synes dem med farver falmer hurtigere og ser hurtigere trist eud end de gråsorte.. (ret mig endelig ejr med farve tusser..)


held og lykke med det og vis lige resultatet frem ;-)


part tilbydes på frieser/nordsvensk hoppe

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusser
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 21:16

Der findes en million tråde om det herinde - prøv at søge på det.


Jeg har én på venstre skulderblad - lavet i Skotland for 12 år siden. Og så har jeg én på venstre underarm, som jeg fik lavet i Horsens for 2 1/2 år siden. Den på underarmen skulle laves om, fordi de ikke havde fyldt nok farve i første gang. Den tog 45 minutter at lave første gang og en halv time anden gang. Det gjorde herrenas, hvorimod den på skulderen faktisk ikke kunne mærkes. Jeg skal (når jeg engang får råd) have lavet en hestesko på anklen med et T indeni. Kan desværre ikke råde dig i forhold til tattovører i København. Personligt synes jeg, det er pænest i sort, men smag og behag er jo forskelligt. Synes, dem i farver bliver grimme med tiden, fordi farverne falmer - det gør de sorte også bare ikke på samme måde, synes jeg ikke.


Karina


Søger job som lærer på Fyn - fast stilling på fuld tid.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak.....
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 21:28

tusind tak for jeres svar, er godt at høre jeres erfaringer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hele kroppen
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 08:53

Hej.


Jeg er så heldig at have den mest fantastiske tatovering over hele kroppen, som er lavet af Jan Larsen i Ringsted. Han er p.... dygtig!! Han er ærlig omkring hvordan motivet er (altså om det bliver pænt, eller grimt, hvilken størrelse der er bedst osv.)

Mht. farver, så er det indivuelt. Jeg har holdt mit i sort/hvid, da det er det der tiltaler mig mest.

Smerter, tja, hvor pivet er du?


Evt. add mig på face (hvis du er derinde), så kan du se hvad hvad det er han har lavet på mig (alt er tegnet i frihånd).

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 09:35

Jeg har nogle store på kroppen (langt fra færdig) men det er i farver og de falmer ikke på samme måde, som de gjorde i gamle dage.. Tatoveringsfarver er idag så gode at de holder i rigtig mange år, især hvis man passer på dem med solcreme osv :)


Smerten er individuel og kan ikke forudses.. Kan anbefale Mini i Frederikssund.. Super dygtig!!!!



Søger læreplads som beslagsmed i Jylland, kender du en smed der mangler en lærling i 2011??

Lykkelig ejet af Bøf, Big, Peffe, hundene og kattene :)

Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem . ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overksritf
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 10:37

Jeg har også fået lavet en hos Mini i frsund og sikke en gang makværk, øv!


Som altid anbefaler jeg Royal Tattoo i Helsingør. Tidsbestilling og depositum, men dét er klasse arbejde! Virkelig kvalitet!


Mvh Bonnie


Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

VIL DU VÆRE MODEL? KLIK HER!

Power, stemning og kreativitet

Bonnie Jensen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tattoo
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 10:38

Der er to tattovøre jeg vil anbefale i KBH..

Den første er TattooWorld i Sydhavnen.. Ham der står for det dernede hedder Jesper og er skide dygtig.. Skal måske derned idag og have lavet noget.. Vi ser lige om vi begge har tid..

Er ikke stor fan af TattooWorld, men er rigtig rigtig stor fan af Jesper og så er jeg ligeglad med hvor han arbejder..


Den anden er Hermans Coffee and Tattoo på Blegdamsvej..

Forholdsvis nyåbent, medvirkede i tv-progammet "Hvad bruden ikke ved" og har nok nogle af Danmarks bedste tattovører overhovedet!!

Det er 112% sikkert et besøg værd.. Og jeg er tattoveret på store dele af kroppen så ved hvad jeg snakker om.. :)


http://www.tattooworld.dk

http://www.hcat.dk



Ejer af Fiat Tempra 2.0IE, Audi A4 1.8,

Mazda MX3 1.8I V6 WIDEBODY og

Porsche 944 2.0 Turbo!!



It took a hole lot to get where I'm at,

but still ain't got sh*t but tats on my back!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak......
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 19:31

Dejligt at høre fra flere, vil helt klart kigge på nogen af de steder i har forslået, har også overvejet wildcat på strøget.


Jeg har haft pircing i tungen, navlen, næsen og har nu en madonna pircing. Det synes jeg gjorde ondt men var til at holde ud for det går så stærkt at få lavet. Jeg er nok lidt pivet men ellers må jeg jo bede om nogen pauser når jeg får den lavet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllll
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 13:23

Jeg har fået lavet min på amagerbrogade i en tatto shop der hedder down under - der skal jeg hen igen næste gang :)


Ang farver så kommer det an på hvad du skal have lavet ;)


Billede



Thea Løvgreen.


Bevar de 13 racer med ansvar!


Kun en tåbe holder orden

-et geni behersker kaos.

-jeg er et geni :)


R.I.P Freja.


Vi ses igen, når jeg finder dig på de evige græsmarker.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tattoo
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 22:36

Jeg har været i "kunsten på kroppen" i Rådhusstræde i dag og bestille tid!

Prøv at google på dem.


Jeg glæder mig vildt.

Er så spændt på hvad ham Kai har i tushen til mig, for jeg skal have lavet en coverup på en gammel tush, der aldrig blev hvad den skulle være og derfor har jeg givet et tema, en skitse og en masse stikord, som han så skal tegne ud fra!!!

To en halv måned skal jeg vente og et depositum er lagt :-)


Uuhh hvor bliver det bare spændende!



Mht smerte er min egen erfaring at meget tyndhudede områder (indersiden af min overarm) og henover blodårer og knogler (min ankel) godt nok gør ondt dada...

men at områder med gode muskler (fx ydersiden af min overarm) ikke føltes værre end at få plukket øjenbryn i en rivende fart -og så i noget længere tid ;-)

men smerter og opfattelsen af samme, er en individuel ting og ved forberedelse kan smerteoplevelser mindskes.



Håber du finder lige den rette tatovør for dig :-)


Venlig hilsen Sarah.



Det er menneskeligt at føle....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider