Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 hn afstemning
Forfatter: 
Dato:  31-03-2011 08:33

synes det er lidt sørgeligt at man i hn afstemningen kan se at 2 procent indtil videre bruger krybbebiderrem på deres hest som krybbesætter. har da hørt noget om at det er ulovligt at bruge. da heste der krybbebider tit har mavesår, og grunden til at de krybbesætter er, for at sætte en produktion igang af nogle safter, som hjælper med at neutralisere syren i maven på hesten, som er yderst ubehagelig...

erjeg helt forkert på den?

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-03-2011 13:48

Så vidt jeg kan læse mig til er der ikke tale om en krybbebiderrem, men er halsrem. Der er jo ret stor forskel på de to ting.


Men ja jeg forstod det også som krybbebiderem den første gang jeg læste det og fik hidset mig selv godt og grundigt op over at der var nogle få stykker der stadig benyttede sig af dette ulovlige redskab. Men efter jeg fik læst igen så faldt jeg dog hurtigt ned igen. (og slettede den tråd jeg var ved at oprette med min mening om disse folk) Det var vist godt jeg dobbelt tjekkede hvad der stod.


Mvh Anja


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 halsrem
Forfatter: 
Dato:  31-03-2011 13:51

er så vidt jg husker nu osse blevet ulovliggjort



27 breve movicol gives væk da min søn ik længere er på det. Et brev kan deles over to dage.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-03-2011 14:31

Jeg var meget i tvivl hvordan spørgsmålet skulle forstås.

Især da mine drenge ikke går med grime, men halsrem. Og en af dem er krybbebider.


Jeg har valgt at stemme nej, da jeg tolkede det som et spørgsmål krybbebiderem mere end en almindelig halsrem.


Men det vil da være fedt at få afklaret om der menes det ene eller andet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-03-2011 21:49

Stute: Er halsrem også blevet forbudt? Ved du måske hvorfor??? Jeg synes altid man har hørt hvor godt det fungere at bruge en halsrem.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider